Založ si blog

Archív: máj, 2011

Konečne už môžem poslancov v parlamente aj pochváliť

Idú totiž sprísniť pravidlá na vyplácanie peňazí pre rodičov a chcú aby tí, ktorí nepracujú, aby dostávali len polovicu rodičovského príspevku a aj pri narodení ďalšieho dieťaťa by nedostávali žiadny príplatok. Škoda len, že k tým zmenám by mohlo dôjsť až od septembra, lebo také niečo už tu na Slovensku malo platiť najmenej 15 rokov. Pochopiteľne, že […]

Pokračovanie článku

Nemám nadávať na túto vládu, keď neurobila nič v súdnictve aby bol spravodlivejší systém?

Ako mám byť spokojný s tým, keď vidím, že v našej krajine poniektorí jednotlivci náš štát a nás všetkých pripravili o miliardy eur na rôznych podvodoch, ale akosi „záhadne“ na nich neplatia tie isté zákony ako na tých, ktorí síce tiež robia podvody a krádeže, ale v oveľa menšom rozsahu. Tak bývalého daňového šéfa, ktorý stojí pred súdom kvôli […]

Pokračovanie článku

Za jedno euro mi bola ochotná urobiť kompletku

Vo štvrtok asi 300 metrov pred Sečovcami smerom z KE na MI sa mi ponúkla asi 40 ročná Rómka, že mi urobí službu. Bol krásny slnečný deň a preto som sa rozhodol, že by bolo hriechom aby som takéto počasie nevyužil pri vode na Zemplínskej Šírave. So sebou som si zobral aj dcérinu Lunu lebo tá takisto vodu zbožňuje a zároveň som chcel aby si užila aj vidieckeho prostredia […]

Pokračovanie článku

Bože, nechcem sa Ti rúhať, ale ja už mám toho naozaj dosť!

Bežný občan sa už v tejto našej krajine pomaly neodváži slobodne ani prdnúť kvôli idiotským zákonom, ktoré povymýšľali naši politici, ale hlavná vec, že taký Trnka, ktorý by mal byť vzorom pre ostatných, tak ten vďaka svojej funkcii môže jazdiť na svojom vozidle aj po inak zatvorenej hrádzi. Veď načo by náš veľkomožný a bývalý generálni prokurátor jazdil do […]

Pokračovanie článku

60tníci, aj vám sa stáva, že manželské povinnosti (sex) sú u vás už občas iba na prídel?

Viem, v našej krajine sa niečo také nenosí, aby sa o sexe a najmä v tejto citlivej oblasti hovorilo a ešte k tomu všetkému takto verejne. Mnohí však sa tu na tomto blogu sťažujete, že tento blog je už príliš prepolitizovaný, preto som sa rozhodol, že to teraz aspoň trošku zmením. Včera mi jedna z mojich priateliek poslala na FB obrázok, ktorý som tu vložil aj s […]

Pokračovanie článku

Demokraciu síce máme, ale nemáme peniaze…

V sobotu sa zišli košickí cyklisti, aby protestovali proti tomu ako kompetentní ľudia ignorujú ich práva, že v Košiciach je nízky počet cyklochodníkov, ale aj ciest pre cyklistov v metropole východu a jej okolí. Svoju nespokojnosť vyjadrili hlavne tým, že cyklistická doprava v Košiciach je na samom okraji záujmu. Hlavný organizátor pozval na tento protest aj […]

Pokračovanie článku

Vážení rodičia, „na vôdzke“ by ste mali vodiť aj svoje ratolesti

„Zbožňujem zákazy“ typu Zákaz sypať smeti! Zákaz vodiť psov! A mnoho ďalších, ktoré by aj boli účelné pokiaľ by ich ľudia dodržiavali (česť výnimkám). Doteraz som nemal problém z nadváhou, ale v zime sa na mňa nejaké tuky naviazali a preto som sa rozhodol k radikálnemu kroku. Každý večer si chodievam zabehať na jedno školské ihrisko na našom sídlisku. […]

Pokračovanie článku

Pán Fizík, čo tak odkúpiť pozemky pre Rómov na Demetri?!

Myslím si, že ako predseda Parlamentu Rómov SR máte páky na to ako legálne zabezpečiť peniaze na to aby sa mohli odkúpiť pozemky od majiteľov pozemkov pre rómske rodiny, ktorým v sobotu zhoreli takmer všetky chatrče. Nepochybujem totiž o tom, že viete aká vážna situácia tam teraz nastala a že Ťahanovce chcú zabezpečiť, aby sa nelegálne obydlia na tomto mieste už […]

Pokračovanie článku

Bez vody sa aj labrador cíti ako delfín na súši

Kto čosi vie o labradoroch, tak ten už tuší kam mierim. Včera niečo po pol jedenástej hodine už svietilo krásne slniečko, tak som si povedal, že zoberiem dcérinu Lunu na Bukovec nech si užije plávania a aportovania vo vode. Premiéru už síce mala za sebou lebo pred týždňom (tuším bolo to v pondelok) sme si už obaja užili vody Bukovca. Vtedy bolo aj podstatne teplejšie […]

Pokračovanie článku

No povedzte, tak nemá obyčajný človek kritizovať starostov, primátorov a poslancov?

Občan sa už takmer denne stretáva so stupídnymi nápadmi a rozhodnutiami, ako je aj ten v Košiciach kde na hlavnom námestí prekryli starú schátralú a nedokončenú budovu (kongresové centrum – ďalej len KC) bielou plachtou a reklamami, len aby nás nedajbože zahraniční turisti neohovárali ak by videli, čo to za atrapa hyzdí mesto Košice. Toto „bezpečnostné […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642241x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy