Založ si blog

Archív: február, 2012

Už mi chýba len grécky dôchodok

Sex, pohyb v prírode a moje vnučky sú baterky, ktoré mi dodávajú energiu k životu a už mi len ten grécky dôchodok chýba k tomu, aby som si život mohol užívať naplno, lebo počas železnej opony som si ho naozaj nemohol užívať, tak ako som chcel.Zatiaľ som ešte nezisťoval, aká bude výška môjho dôchodku, ktorý budem, čo nevidieť poberať, ale dúfam, že bude aspoň […]

Pokračovanie článku

Keď sa politik aj slamky chytá. . .

No Mikinko preferencie SDKÚ idú prudko nadol, takže čo nevidieť budeme svedkami nového: S pánom Bohom idem od vás, neublížil som žiadnemu z vás…Rozum zostáva stáť nad tým čoho všetkého sú schopní politici, keď im hrozí, že pôjdu od koryta. Teraz je im už Radičová dobrá a po celý čas, kým nedošlo k vyhláseniu predčasných volieb, tak premiérka pre nich bola […]

Pokračovanie článku

Niektorým mocnostiam už strašne chýba III. svetová

Keď sa v médiach spomenie Irán, začína mi behať mráz po chrbte a keď sa objaví takáto správa, že: Ruský generál vie, kedy má prísť povel k útoku! Tak toto už nemôže nechať človeka len tak na pokoji aby sa nad tým vážnejšie nezamyslel. Okolo Iránu je zoskupených desaťtisíce vojakov a Izrael sa bojí, že iránsky prezident chce nový holokaust a celý svet s hrôzou […]

Pokračovanie článku

A teraz raďte! Mám žalovať lekárku, prípadne celé oddelenie? !

Minulý týždeň v stredu som bol na internom oddelení kam ma poslala moja nová lekárka, lebo u mojej bývalej lekárky som už 3 roky nebol a po prechodenej, nedoliečenej chrípke mi v krvi zistili, že s tou mojou sedimentáciou krvi nie je niečo v poriadku. Zdravotná sestra mi odobrala vzorky krvi, lekárka ma poslala na RTG pľúc, dala mi lístok s požiadavkou o sonografické […]

Pokračovanie článku

A pán Trnka znovu na obzore…

Skutočne nič nového, čím viac sa blížia nové voľby, už aj novinári sú akosi zrazu „pravdovravnejší“. Dnes čítam: Trnka radil stopnúť GoriluO pokyne ku Gorile Trnka mlčí. Prokurátorka má zákaz hovoriť. Námestník generálneho prokurátora Dobroslav Trnka v minulosti priamo naliehal na zastavenie vyšetrovania kauzy Gorila.Konal tak v čase, keď v parlamente vrcholil […]

Pokračovanie článku

Všimli ste si ako vymývajú mozgy voličom preferenciami o politických stranách? !

Neviem ako iným voličom, ale mne to vychádza tak, že média týmito článkami o preferenciách politológov jednoznačne chcú dostať voličov tam kam to chce oligarchia magnátov, ktorí takýto proces riadia a na základe týchto preferencii to väčšinou tak aj dopadá vo voľbách. Napríklad v jednom nemenovanom mienkotvornom denníku dnes uviedli takéto vyjadrenia: „Možno u […]

Pokračovanie článku

Počul som hasičské sirény, ale myslel som si, že je to iba cvičný poplach

Včera podvečer okolo 18 hodiny som počul hasičské sirény, ale ani vo sne by ma nebolo napadlo, že tí hasiči sa ženú k vežiaku, ktorý je iba zopár desiatok metrov vzdialený od nášho vežiaka. Je celkom možné, že poznám aj tú rodinu, ktorej byt vyhorel, ale ani sa tomu príliš nečudujem, že tam došlo k požiaru. Nechcem tvrdiť, že príčinou mohla byť chyba, skrat na […]

Pokračovanie článku

Vysvetli mi niekto, načo je na Luniku IX miestna samospráva?

Prečo ešte stále nie je Lunik IX pod nútenou správou, veď tam žiadny starosta nikdy nevedel a ani nemal snahu hospodáriť tak, ako by sa patrilo?!Terajší starosta poslal prokuratúre podnet, aby preverili činnosť bývalého vedenia Lunika IX.Ex-starosta Lunika IX poberal celkom slušný plat a jediné o čo sa postaral bolo to, že počas jeho starostovania sa pre-šafárilo asi […]

Pokračovanie článku

Gorila poľavila, nastupujú požiadavky dekriminalizácie konope

Boj za marihuanu sa vyostruje a údajne sa už podpisuje petícia za dekriminalizáciu marihuany, ktorú už podpísali stovky ľudí. Dokonca, bolo podané aj trestné oznámenie na samotnú políciu lebo uviedla, že táto látka je 4000 krát škodlivejšia ako alkohol. Aktivisti sa v závere petície pýtajú: Čo je vhodnejšie pre budúcnosť Slovenska: kriminalizácia alkoholu alebo […]

Pokračovanie článku

„Poslankyňa“ Mojsejová v NR SR kritizuje tých, čo sa priživujú na Gorile

Ľupták, Cuper, Slota prípadne Belousovová boli iba slabým odvarom osoby, ktorá sa teraz v marcových voľbách snaží pretlačiť do pozície poslankyne NR SR. Boh chráň všetkých Slovákov, aby sa takémuto monštru podarilo niečo také dosiahnuť, lebo všetky doterajšie humoristické sitkomi, čo prebiehali na obrazovkách našich televízorov, ale prípadné aj nové nebudú mať […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642135x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy