Založ si blog

Archív: január, 2012

Nestáva sa to často, ale polícia si priznala svoju chybu

Včera na JOJ-ke v TV novinách hovorili aj o tom, ako nespokojní občania objavili dieru v zákone. Policajti si akosi nevšimli, že ak oficiálne došlo k zmene názvu ulice, tak občan za zmenu v dokladoch by nemal platiť žiadny správny poplatok. Lenže údaje o zmene ulice si občania museli, respektíve musia zmeniť nielen v občianskom preukaze, ale aj na technickom preukaze svojho […]

Pokračovanie článku

Pán Slota, je možné, že SNS by sa k výkonnej moci dostala, ale iba bez Vás

Miesto toho, aby Slota čo najskôr prepustil predsednícke kreslo niekomu schopnejšiemu vo svojej strane, tak teraz sa chce zubami nechtami udržať v tomto kresle čo najdlhšie a do marcových volieb prichádza so svojim programovým memorandom v ktorom predsedníctvo SNS schválilo tézy volebného programu a ktorým sľubujú svojim voličom zdravý sedliacky rozum v kombinácii s […]

Pokračovanie článku

Hnusná chrípka

Tak som si nahováral, že tohto roku sa mi táto choroba určite vyhne nakoľko už necestujem hromadnými prostriedkami, nechodím do kina ani do divadla a pre istotu ani do kostola. Teraz pre zmenu dosť často chodím do prírody, ale až keď som robil odpočty spotreby vody, tak mi došlo, že sa tej chrípke pravdepodobne aj tak nevyhnem.A presne tak sa aj stalo. Začiatkom mesiaca […]

Pokračovanie článku

Gorila – gorily obdivujem, ale iba tie v prírode

V jednom nemenovanom denníku som si všimol anketu v ktorej sa pýtajú čitateľov, či čítali spis Gorila? ANKETA : Čítali ste spis Gorila?· áno 50%· nie50%17805 účastníkov Úprimne sa priznám, že som ten spis nečítal a ani ma nezaujíma lebo to by bola iba zbytočná strata času a preto som sa kliknutím zaradil k druhej polovici čitateľov, ktorí ho tiež […]

Pokračovanie článku

Spolujazdec spustil okno na priechode a vynadal mi!

Poruším zákon, vyhlášku, pravidla, som idiot. Neporuším zákon ani pravidla, aj tak som idiot. Kam sme sa to v tej našej krásnej krajine a nie tak dávno ešte milej spoločnosti dopracovali?Vo včerajšom mojom blogu som chcel poukázať na to, že slušnosť sa u nás naozaj vytratila, ale akosi ma nik nepochopil, takmer všetci diskutujúci mi vyčítali, že som porušil zákon a […]

Pokračovanie článku

Vrhli by ste sa medzi dve žiarliace a rozbesnené feny?

Hlavne ak sú to argentínska doga a labradorsky retriever. Týmto dvom „slečnám“ sa podarilo stretnúť prvýkrát v živote a už po krátkej chvíli mali v sebe navzájom zaťaté svoje tesáky. Predvčerom podvečer, presnejšie niečo po 15 hodine som sa vybral na prechádzku s našim labradorom (fenov) na prechádzku nie príliš ďaleko od nášho bloku. Tým, že ju mám […]

Pokračovanie článku

Úmrtie zamestnanca U. S. Steel Košice môže súvisieť so zníženým počtom zamestnancov

Pokiaľ sa to potvrdí, tak na úmrtí svojho zamestnanca má veľký podiel samotná firma U.S.Steel Košice.„Polícia už začala trestné stíhanie v prípade smrti pracovníka U.S. Steel Košice pre prečin usmrtenia.Mŕtveho našli na plynovom potrubí, keď vymieňal označovacie tabuľky. Lekár skonštatoval usmrtenie neznámym plynom.Mŕtveho 50-ročného Štefana našli 13.1.2012 pár […]

Pokračovanie článku
754. deň: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

754. deň: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642190x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy