Založ si blog

Vrhli by ste sa medzi dve žiarliace a rozbesnené feny?

Hlavne ak sú to argentínska doga a labradorsky retriever. Týmto dvom „slečnám“ sa podarilo stretnúť prvýkrát v živote a už po krátkej chvíli mali v sebe navzájom zaťaté svoje tesáky.

Predvčerom podvečer, presnejšie niečo po 15 hodine som sa vybral na prechádzku s našim labradorom (fenov) na prechádzku nie príliš ďaleko od nášho bloku. Tým, že ju mám vycvičenú a kladne reaguje na každý môj povel, tak som ju nechal voľne pobiehať a nemal som ju na vôdzke, ale asi po 10 minútach nášho pobytu, vonku na čerstvom vzduchu sa k nám z diaľky blížili dve ženy a jedna z nich mala na vôdzke argentínsku dogu. No, keď sa k nám priblížili, tak po krátkej chvíli sa naše „milé dámy“ začali vzájomne spoznávať, ale niečo mi našepkávalo respektíve vycítil som, že toto sa nemusí skončiť dobre lebo tá ich fena pravdepodobne toto „teritórium“nikdy nenavštívila a tým ho prakticky narušila našej fene. Majiteľky tejto feny boli s najväčšou pravdepodobnosťou iba u niekoho na návšteve, lebo naša Luna sa dobre pozná so všetkými psičkármi a ich miláčikmi a nikdy medzi nimi nedochádza k žiadnym šarvátkam.

 

 

 

 

 

 

Zdroj: SHUTTERSTOCK

Z tohto dôvodu som mladšej dáme, ktorá mala svoju fenu na krátkej zhruba dvojmetrovej vôdzke ihneď povedal, aby tú svoju fenu ťahala preč od našej Luny, lebo ak to neurobí feny na seba žiarlia a tak to môže veľmi zle dopadnúť.

Lenže tá mladá pani miesto toho aby ma poslúchla, tak sa  vykecavala so svojou mamou a o pár sekúnd sa tá jej fena tesákmi pustila do mojej Luny, samozrejme Luna si nedala skákať po hlave a tak vznikol medzi nimi súboj. Tá mladá pani spanikárila, začala nariekať, vrhla sa medzi feny a začala ich od seba trhať, našťastie sa jej to po krátkej chvíli podarilo, ale hneď nato mi začala vyčítať, že prečo som sa ja nevrhol a neodtiahol som ich od seba? Tak som jej odvetil, že predsa jej fenu nepoznám a nemienil som riskovať, že aj mňa pohryzie. Ona sa po mojej odpovedí surovo zmohla iba na nadávku a ako keby iba tak mimochodom nahlas povedala svojej mame na moju adresu, že som idiot.Tým, že už obe boli na odchode a videl som, že psom sa nič vážne nestalo, tak som za nimi hlasnejšie, aby ma počuli zavolal: Takže ja som idiot? Veď som Vás varoval, aby ste tú svoju fenu zobrali preč! No, ale ak Vám iba toľko stačí k uspokojeniu, že ma nazývate idiotom, tak nech Vám to padne na úžitok. Hneď nato som to začal rozoberať s jednou staršou dámou, ktorá bola vzdialená iba niekoľko metrov od nás aj so svojim miláčikom akéhosi menšieho plemena počas tohoto incidentu  a celé to „divadlo“ videla. Túto nepríjemnú scénu som jej priblížil týmito slovami: Tak ja som idiot! Ja som sa mal vrhnúť na tých rozzúrených psov a trhať ich od seba! Ja, ktorého pes sa iba bránil a tá, ktorá by si zaslúžila minimálne aspoň vynadať, preto, že pes, ktorý zaútočil bol práve jej pes a ona sa ešte odvážila vynadať mne. Človeku, ktorý by mohol byť jej otcom, si ona jednoducho a verejne pred svedkami povedala, že som idiot.
Takže som si povedal, idiot by som bol, ale len vtedy, ak by som sa na tých psov vrhol a ešte naviac by som si vyčítal to, ak by ma jej fena uhryzla. Svoju Lunu totiž poznám, ale čo som mohol očakávať od argentínskej dogy , tak to si dokážem iba domyslieť a nepochybujem o tom, že aj čitateľ si to dokáže domyslieť…

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7672542x
Priemerná čítanosť článkov: 5209x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy