Založ si blog

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa preto stať, že vás prepoja aj na iné osoby, ktoré sa zase predstavia ako zástupcovia vašej banky (napríklad z call centra alebo z pobočky). Vrchol drzosti je, že podvodníci dokážu dokonca napodobniť číslo, z ktorého vám volajú, aby sa podobalo na číslo, aké majú firmy.“ Zdroj uzitocna.pravda.sk

Mám podobnú osobnú skúsenosť.

Pred 4 dňami som našiel dve zvláštne huby – ich fotografie som vložil do rubriky Hríby & Huby Slovensko s týmto komentárom: „Verili by ste, že aj v lese sa môžete stretnúť s chobotnicou? Dnes som takéto huby našiel prvýkrát v živote.“

Chobotnicová huba, oficiálny názov (Clathrus archeri)

Chobotnicová huba, oficiálny názov (Clathrus archeri)

Neviem, či preto, že tieto huby pochádzajú z Austrálie, ale v debate pod mojim príspevkom jedna čitateľka zareagovala takýmto príspevkom: Ahoj, volám sa X Y, žijem v Austrálii a som smrteľne chorá, zostáva mi iba niekoľko dní života, mám rakovinu krčku maternice, je to nevyliečiteľná choroba a rada by som prepísala môj majetok 536 000 eur na Tvoj účet (som sama, nemám žiadneho príbuzného a Ty si sa nedávno v jednom Tvojom príspevku zmienil o Bohu, to sa mi páčilo a preto tie peniaze chcem poslať Tebe) – uviedla aj svoj email aby som jej napísal. V závere príspevku napísala dodatok, že nebudem ľutovať.

Na jej príspevok som zareagoval takto: V poslednom období sa na Slovensku roztrhlo vrece s podvodníkmi a preto Vašim slovám neverím. K tomu som ešte napísal otázku: Prečo práve ja mám byť tým šťastlivcom? Hneď nato som poprosil administrátora aby príspevky tej panej vymazal a že si žiadne ďalšie príspevky od tejto osoby neprajem. (Teraz trošku ľutujem, že som si príspevky nás dvoch neskopíroval a neuložil do archívu, takto by som ich mohol použiť ako autenticitu).

PS

Neuveril som jej aj preto, že to čo napísala mne, tak to isté napísala aj dvom náhodným čitateľom (zhruba z 22 čitateľov), ktorí svojimi príspevkami reagovali na moje fotografie s hubami.

 

 

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Rapídny pokles OĽaNO má na svedomí hlavne Matovičov vulgárny slovník!

12.11.2022

Najnovší prieskum volebných preferencií agentúry Median SK uviedol, že voľby by vyhrala strana Hlas a OĽaNO by skončilo pred bránami parlamentu hlboko pod 5 % hlasov. Zasmial som sa nad nasledovnou vetou v tomto zdroji spravy.pravda.sk „Rapídny pokles hnutia Igora Matoviča je obrovským prekvapením.“ Pripadá mi to tak, že autor článku na Slovensku už dlho nežil lebo nevidel [...]

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7665916x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy