Založ si blog

Rapídny pokles OĽaNO má na svedomí hlavne Matovičov vulgárny slovník!

Najnovší prieskum volebných preferencií agentúry Median SK uviedol, že voľby by vyhrala strana Hlas a OĽaNO by skončilo pred bránami parlamentu hlboko pod 5 % hlasov.

Zasmial som sa nad nasledovnou vetou v tomto zdroji spravy.pravda.sk „Rapídny pokles hnutia Igora Matoviča je obrovským prekvapením.“ Pripadá mi to tak, že autor článku na Slovensku už dlho nežil lebo nevidel sprostosti, ktoré Matovičove hnutie napáchalo. (Samozrejme najväčší podiel na tom má predseda hnutia). Dalo sa čakať, že osobné trenice lídrov strán Igora Matoviča a Richarda Sulíka nebudú pretrvávať do nekonečna. (Divím sa, že k rozchodu koaličných strán nedošlo už oveľa skôr). Ale páči sa mi aj vyjadrenie Cigánikovej k tomu, čo o nej napísal Matovič: „Nové voľby to Igorovi Matovičovi a jeho kolegom zrátajú.“ (Myslím si, že k jej vyjadreniu už nie je potrebný ďalší komentár).

Nedávno som v debate pod článkom denníka SME napísal, že Matovičovci budú radi, ak ich hnutie OĽaNO získa 5 % v predčasných parlamentných voľbách, aby v parlamente NR mohli fungovať ako opozičná strana. Utvrdzovali ma v tom Matovičove kiksy, ktorých sa dopustil počas jeho dva a polročného fungovania v terajšej vláde. A to som ešte netušil, že Matovič iba pár dní nato vyrukuje s ešte väčším primitivizmom, hovorím o jeho statuse na adresu šéfky zdravotníckeho výboru poslankyne Cigánikovej, ktorú dourážal vulgárnymi označeniami. Vytiahol slovník hodný podniku tretej cenovej kategórie. „Keď mi naši poslanci z OĽANO povedali, že nebudú mať krvavé oči – ukážu gesto voči SaS a nezúčastnia sa hlasovania o odvolaní Cigánikovej, povedal som si že frajeros. Podržať tak neschopnú vulgárnu zrúdu, to chce fakt tonu pokory a sebazaprenia,“ uviedol na adresu Cigánikovej. Okrem iného ju nazval ešte aj „tepšou.“

Neskôr, keď si Matovič uvedomil, že to poriadne pohnojil, tak začal svoje vyjadrenia postupne zmierňovať. Prvá veľká úprava prišla, keď úvodnú vetu statusu, ktorá pôvodne znela „SaSkári si ODVOLALI TEPŠU“ vymenil za vetu „SaSkári si ODVOLALI CIGÁNIKOVÚ.“ Avšak neostal iba pri tom. Zo statusu odstránil aj označenie „zrúda.“ Namiesto toho už bola Cigániková „len“ „neschopná vulgárna osoba.“ Avšak očividne mu ani toto nestačilo a za malú chvíľu prišla ďalšia úprava. Vetu: „…ak by sa voľby nezúčastnilo 20 SaSkárov, voľby by boli neplatné a Tepša by naďalej bola šéfkou zdravotníckeho výboru,“ vymenil za vetu „…ak by sa voľby nezúčastnilo 20 SaSkárov, voľby by boli neplatné a naďalej by bola šéfkou zdravotníckeho výboru.“ Aby toho nebolo málo, pristúpil aj k ďalšiemu kroku a k statusu pridal ospravedlnenie. „P.S. Plný radosti zo spravodlivosti som sa nechal uniesť a Janu som v tomto statuse najprv nazval parlamentnou prezývkou. Napriek tomu, čo si o nej mnohí myslíme, sa to asi nepatrí. Ospravedlňujem sa,“ uviedol vo svojskom ospravedlnení. Zdroj Matovic-sa-kajal-za-urazky-na-adresu-Ciganikovej No povedzte, môže také niečo povedať normálny človek, že „sa to asi nepatrí„?!

Richard Sulík sa k takýmto slovám ministra financií veľmi vyjadrovať nechcel, ale páči sa mi jeho vyjadrenie: „Človek, ktorý písal tento status, patrí do akútnej ústavnej starostlivosti.“ A ja k tomu už len dodám toľko, že Matovičove správanie k tomu smeruje, že nakoniec skončí v akútnej ústavnej starostlivosti.

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671271x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy