Založ si blog

Archív: jún, 2011

A už mám toho plné zuby! Rozhodol som sa 3 krát a dosť!

Veru na Slovensku už nestačí mať zaistení vlastný majetok proti odcudzeniu iba visiacim zámkom a dokonca to vyzerá tak, že už ani tú vec, ktorú privaríte, tak vám nik nezaručí, že ju zlodeji neodcudzia. Zhruba pred 6 rokmi mi v priebehu jedného roka zlodeji ukradli dva horské bicykle a pritom som ich mal v oboch prípadoch riadne uzamknuté v stojanoch na bicykle. Zlodeji […]

Pokračovanie článku

Kto vraví, že dôchodcovia majú dostatok času, trepe hlúposti

Ak sa kdekoľvek spomenú dôchodcovia, tak väčšinou padajú o nich argumenty tohto formátu: tím sa žije nemusia nič robiť, nikám sa ponáhľať, ráno vstanú a majú fajront 😀 a mnoho ďalších (prepáčte za výraz) idiotských pripomienok, ktoré tu už ani pre istotu neuvádzam. Z mojich doterajších skúsenosti môžem potvrdiť iba to, že aspoň ja mám akurát tú […]

Pokračovanie článku

Ach tie nešťastné Jarovnice

Na Slovensku sa o najväčšej rómskej osade v Jarovniciach už toho toľko popísalo, že hádam ani nebudem ďaleko od pravdy, keď napíšem, že o nej už možno vie aj celý svet. Ale šokovali ma najčerstvejšie informácie o tejto obci a preto mi nedá, aby som o nich nevyjadril verejne svoj názor. Priznám sa, že mne sa už skutočne pre tento štát zadarmo nechce pohnúť ani […]

Pokračovanie článku

Kto vlastne tak zariadil, že o Židoch sa nesmie nič zlého povedať, respektíve písať?!

Akonáhle si vo svete niekto dovolí Židov trochu viac kritizovať, tak hneď je označovaný za antisemitu. Najčerstvejším kandidátom, ale už aj nositeľom tohoto označenia je Poľský katolícky kňaz Tadeusz Rydzyk, ktorý vyvolal pobúrenie medzi politikmi, keď Poľsko nazval „totalitným štátom, ktorému od roku 1939 nevládnu Poliaci“. Minulý týždeň si to v Európskom […]

Pokračovanie článku

Už viem prečo niektoré obce ešte stále nedostali peniaze po záplavách

Poniektorí starostovia obci majú totiž teraz oveľa dôležitejšie starosti a tie spočívajú v tom ako presťahovať Rómske osady z centra svojich obci. Uvediem konkrétny príklad z obce Janovce v okrese Poprad. Obec chystá sťahovanie Rómskej osady zo stredu obce do časti Hlohy, ktorá je od obce vzdialená 2 kilometre. Na celom tomto sťahovaní by som sa vôbec nepozastavoval […]

Pokračovanie článku

Soros, kdekoľvek, ak zbadám toto meno, tak mi poriadne stúpa tlak

Raz darmo, ale všetko nasvedčuje, že čím sú ľudia bohatší, tak stále im je málo a chcú ešte viac. Toto pravidlo jednoznačne potvrdzuje aj americký miliardár George Soros (pôvodom Maďar). Autor fotografie: Autor: Reuters Neviem, možno trpím paranojou, ale myslím si, že ten Soros svojimi argumentmi už toho na svete toľko pohnojil, žeby hádam ani nebolo na škodu ak […]

Pokračovanie článku

Ľahšie je zdolať Mount Everest ako byť nezávislým poslancom

Viem skôr by sa dnes patrilo napísať voľajakú báseň, ale viem, že to, čo by som tu načmáral, tak tým by som čitateľov asi nejak príliš neohúril. No bol som dnes v lese na prechádzke a zamyslel som sa nad tým, či by v mojom prípade bolo možné presvedčiť Slovákov o tom, že ak by ma zvolili v najbližších parlamentných voľbách ako nezávislého poslanca do NR SR, […]

Pokračovanie článku

Podávam dôkaz o tom ako sa od Rómov kupovali hlasy vo voľbách do VÚC

Tento článok som na tomto blogu zverejnil ešte vo štvrtok podvečer. No po krátkej chvíli som bol upozornený, že kvôli moratóriu musím tento článok vymazať! Preto článok zverejňujem znovu, aby občania vydelí aká spravodlivosť funguje na Slovensku.) Štvrtok 23.6.11 mi jeden z mojich priateľov poslal takýto list: Primátor mesta Levoče M.Vilkovský a otec jeho vtedajšej […]

Pokračovanie článku

„Osol“ na cestách – medzi dvoma oslami

Určite už každí tuší o čom to bude, ale nedá mi to aby som sa o tomto Francúzovi nezmienil. Sám som už viackrát uvažoval, že by som sa na niečo podobné podujal, ale určite nie takýmto spôsobom ako tento 70 ročný dôchodca, že sa vybral putovať po európskych cestách s dvoma oslami. Čudujem sa, že sa im zatiaľ ešte nič nestalo, lebo keď si predstavím len to ako […]

Pokračovanie článku

Padol mi „kameň“ zo srdca

Možno mojou príhodou upozorním tých, ktorí majú doma svoje tlačiarničky pri počítačoch ako predísť zbytočnému stresu. Naša tlačiareň má necelých 5 rokov a teoretický sa dá povedať, že ju príliš nevyužívame, no keď si moja polovička včera potrebovala tlačiť dokumenty na uzávierku školského roku, tak s hrôzou zistila, že z toho nič nebude. Signalizačná […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642135x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy