Založ si blog

Archív: apríl, 2013

Najväčšia slovenská bezodná studňa – sú Rómovia!

Pán minister Čaplovič rýchlo zabudnite! V roku 2013 žiadny ďalší 100 eurový príspevok na rómskeho žiaka neprinesie skvalitnenie podmienok pre výchovu a vzdelávanie žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia, pokiaľ nebude prísne sledovaná dochádzka do škôl u týchto žiakov! A rozvojový projekt vo výške 52 500 eur detto! Skôr si myslím, že sa na tom znovu iba […]

Pokračovanie článku

Pán Fico, klobúk dole ako bravúrne narábate s dôchodcami

Prihodili ste im zopár eur k dôchodku ako psovi ohlodanú kosť a tí sú schopní dávať Vám svoj hlas až do svojej smrti. Takýto postup Vám musia viacerí premiéri závidieť, lebo v ich krajinách dôchodcovia až takí zaslepení nie sú. Udržať ich na uzde rečičkami, že je kríza sa im tiež príliš nedarí… Už ani nehovorím o tých krajinách v ktorých […]

Pokračovanie článku

Raz ma to prestane baviť!

Celý život som poctivo drel a naivne som si namýšľal, že ak sa dožijem dôchodku, bude mi sveta žiť, no realita nie je rozprávka: Kapsa potras sa! Ešte, šťastie, že ma moji rodičia naučili skromnosti, inak by som sa už (s najväčšou pravdepodobnosťou) stal nejakým bielym koňom, prípadne by som zapadol k nejakým mafiánom, len aby som si nemusel ešte aj na dôchodku […]

Pokračovanie článku

Toto vás vytočí: V zahraničí ukazujú Lunik IX ako obraz Slovenska!

Práve toho som sa po celý čas obával, keď som od počiatku vyzýval kompetentných, že k tomu raz dôjde! Na stránke memolition.com prirovnali Lunik IX k slumom veľkomiest. Nechcem robiť reklamu konkurenčnému denníku, ale tým, že v minulosti som už o Luniku IX dosť často písal a túto najnovšiu správu som v denníku PRAVDA neobjavil, tak dávam k dispozícii tento […]

Pokračovanie článku

Mafiánskych prípadov na súdoch pribúda = evakuácii zamestnancov. . .

…kvôli nahláseným bombám! Je sa potom čomu čudovať, keď už „takmer denne“ prebieha na súdoch evakuácia zamestnancov? A to len preto, že súd sa bohužiaľ musí zaoberať aj mafiánskymi praktikami. Mafiánskym grázlom nestačí to, že svojou nelegálnou činnosťou škodia nám všetkým, čiže celej spoločnosti, ale ešte sa snažia zabrániť sudcom v tom, aby ich […]

Pokračovanie článku

Bol zachytený list s jedovatým ricínom adresovaný Obamovi

Nie je to zvláštne, že po bombových útokoch v Bostone sa v médiách zrazu objavila správa, že v utorok bol tajnými službami zabezpečený list adresovaný prezidentovi Barackovi Obamovi, ktorý podľa prvých testov obsahoval jedovatý ricín? Hlavná vec, že už sa to pripisuje teroristickému útoku, že niekto chcel amerického prezidenta otráviť. Viac sa môžete dočítať […]

Pokračovanie článku

Pán premiér, veď šetríte aspoň tam, kde sa naozaj dá!

To na Prezídiu Policajného zboru niet človeka, ktorý ovláda aj anglický jazyk, keď my všetci sa musíme zložiť policajnému viceprezidentovi Milanovi Lučanskému na angličtinu a za jeho kurz zaplatíme nehoráznych 2025 €?! Dobre som sa pobavil na vysvetlení hovorkyne novinárom, že viceprezident sa počas kurzu pokúsi dosiahnuť čo najvyššiu úroveň. (Veď za toľké peniaze […]

Pokračovanie článku

SMERáci – je najvyšší čas zaviesť znovu trest smrti!

Máte parlamentnú väčšinu. Alebo ešte treba počkať kým slovenskí agresori nezabijú ešte ďalších právnikov? Už odstránili Valka a včera také beštie napadli v Karlovej Vsi ďalšiu ba 35-ročnú právničku Ľubicu K., ktorá dnes v nemocnici na bratislavských Kramároch vážnym zraneniam podľahla. 10-ročné väzenie, ktoré takýmto zločincom hrozí (Ak ich vôbec […]

Pokračovanie článku

Šťastím pre Slovákov je, že Belgičania o nás nenatočili takú realitu, aká je na Východe!

Veľkým šťastím pre nás Slovákov je, že Belgičania nenavštívili so svojim televíznym štábom niektorú rómsku osadu, alebo košický Lunik IX., lebo v takom prípade by to pre našu krajinu nebolo už naozaj nič príjemného, aby nás Slovákov zviditeľnili takým videom. Belgičania navštívili Slovensko a pozrite si video v linku, čo z toho vzniklo! […]

Pokračovanie článku

Pápež František nemá svoj vlastný názor?

Dnes som sa dočítal, že pápež František chystá v cirkvi zásadné reformy, len mi nie je jasné prečo zostavil výbor ôsmich kardinálov, ktorí mu budú radiť v otázkach reformy o problematike ústredného riadenia cirkvi?! Rímskej kúrii sa kladie za vinu niekoľko prešľapov a škandálov spojených s osem rokov trvajúcim pontifikátom pápeža Benedikta XVI. To, čo sa cirkvi […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642229x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy