Založ si blog

Archív: november, 2017

Ako Fico z popola povstal

Treba uznať, že dobré si to všetko zrátal, fičúr jeden. Znie to neuveriteľne, ale pripadá mi to skutočne ako rozprávka o popolvárovi. Aj, keď v trochu pozmenenej forme. Náš popolvár Fico sa konečne zamyslel nad tým, že už je najvyšší čas začať vážne konať, lebo jeho sny sa prestali napĺňať tak, ako si to predsavzal, lebo už aj jeho (poniektorí) stranícki […]

Pokračovanie článku

Pán premiér, nemáte výčitky svedomia?

Ja, ako slušný človek by som ich na Vašom mieste určite mal. Ale, aby som bol konkrétny, tak Vám pripomeniem vlaňajšie výjazdové zasadanie, na ktorom ste štedro nadeľovali finančné prostriedky, okrem iného aj na obnovu Sobranských kúpeľov na ktoré ste v rámci akčného plánu priklepli 230-tisíc eur. Ešte počas Vašej prvej vlády som sa presvedčil o tom, že Vám je […]

Pokračovanie článku

Neskutočné čaro prírody

Po pár dňoch škaredšieho počasia, sa dnes, od samého rána obloha rozjasnila do nádherného slnečného dňa. Samozrejme nemohol som tomu odolať, aby som také počasie nevyužil na cyklotúru po mojej obľúbenej trase z KVP na Jahodnú a späť. Lenže až keď som začal stúpať z Bankova smerom k Kamennému vrchu, tak som si až vtedy začal uvedomovať, že čím budem vyššie […]

Pokračovanie článku

Nepreháňate to s tým nakupovaním vianočných darčekov?

Psychológovia radia: Namiesto napĺňania tašiek sa choďte prejsť s rodinou, napr. do prírody, do lesa, do parku, alebo jednoducho prejsť sa s rodinou na trhy a ani nemusíte nič kúpiť, len si užívajte čas strávený spolu. Zhromažďovaním vecí si kompenzujete nedostatok citov. Vianoce sú spojené s veľkým očakávaním a sú emočne veľmi náročným obdobím. Mnohí z vás […]

Pokračovanie článku

Rozlúčte sa s modrým dymom. . .

Ako fajčiť s menším rizikom? Moji priatelia a rodinní príslušníci o mne vedia, že som zarytým odporcom fajčenia. Dlhé roky, (či už na pracoviskách, kde som pracoval, alebo v spoločnostiach v ktorých som sa zdržiaval) som ľuďom, ktorí pri mne fajčili ako prvé som im pripomenul tú známu formulku: fajčenie škodí zdraviu. Samozrejme niektorí fajčiari sa iba usmiali […]

Pokračovanie článku

O akých padnutých hlavách hudie Smer svoju pesničku?

Fico si naďalej sedí v premiérskom kresle, ako keby sa nič strašného nestalo a všetku vinu za neúspech v župných voľbách zvaľuje na ľudí pod sebou?! Človeka, ktorého ako prvého (z tých, čo sa podieľali na špinavostiach, ktoré Smeru voliči najskôr nikdy neodpustia) mal Fico vyhodiť z funkcie už dávno pred voľbami, tak toho v ministerskom kresle vnútra drží […]

Pokračovanie článku

Prečo pribúdajú extrémisti?

Nie, nebojte sa, nejdem robiť reklamu extrémistickej polit. strane, aj keď jej prisluhovači by sa skôr mali volať nie kot……., ale skôr by som pred tie tri písmenka dopísal ďalšie dve, čiže: ko, a vzadu za tými troma písmenkami by som pripísal malé: i Som si vedomý toho, že ak si prívrženci tohto hnutia prečítajú môj blog, tak určite nebudem mať na ružiach […]

Pokračovanie článku

Prečo v prípade Ruska naraz platí výnimka? !

Jeho úteku má zabrániť elektronický náramok. Po štyroch týždňoch bratislavský krajský súd prepustil z väzby bývalého mediálneho magnáta Pavla Ruska. (Je podozrivý, že si objednal vraždu svojej bývalej obchodnej spoločníčky a ďalej bude stíhaný na slobode.) P. Rusko vyhlásil, že obvinenia proti nemu nie sú pravdivé. „Patrilo by sa povedať pár slov, lebo […]

Pokračovanie článku

Záleží zbohatlíkom na mestských lesoparkoch? !

Aký to paradox, v minulosti, keď vládli králi, baróni a grófi, tak bohatá šľachta dávala stavať nádherné lesoparky, ktoré sú dodnes lahodným dotykom pre oko človeka, pre ľudí, ktorí majú radi prírodu a hlavne čerstvý vzduch. No a na strane druhej, dnešní zbohatlíci (čiže tzv. smotánka, resp. šľachta) robia pravý opak, ešte aj tam kde (v niektorých mestách) […]

Pokračovanie článku

Kukláči, akcia – vpred!

Tak a už je to tu, máme policajný štát, a hlavne NAKA je postrachom slušných a čestných ľudí, lebo stačí, že sa niekde „niečo šuchne“, prípadne zazvoní anonym a jednotky kukláčov sú tam na svojich „tátošoch“ v priebehu niekoľkých minút a ide sa: baranidlom sa vyrazia vchodové dvere do bytu, alebo rodinného domu, s vreskom ako paviány a s odistenými […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642202x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy