Založ si blog

Archív: november, 2011

Chatrče zbúral bager! Kde máme ísť?

Oni sa majú o nás starať a nie vyhadzovať! Typický príklad rómskeho etnika ako sa vedia ohadzovať tým, že štát voči nim má povinnosti. To, že aj oni majú povinnosti voči štátu, tak o tom už nechcú ani počuť. VIDEO: http://tv.sme.sk/v/22807/mesto-dnes-s-pouzitim-bagra-zrusilo-nelegalnu-osadu.html Určite nikoho neteší ak mladý rómsky pár a jeho deti ostanú bez […]

Pokračovanie článku

Diabol ovláda miliardárov a tí vedú svet do záhuby!

Stupňujúce napätie u nás a vo svete, ktoré nám už takmer denne prináša samé nepokoje a protesty v mnohých krajinách má presviedča o tom, že toto je dielom diabla, ktorý veľmi dobre vie kde je človek najviac zraniteľný a že najväčšie zlo pre ľudstvo sú peniaze. Predsa nie je možné aby ľudstvo, ktoré sa svojou inteligenciou posunulo tak ďaleko, aby nevidelo a […]

Pokračovanie článku

Iba „slepý človek“ nemôže vidieť, že núdzový stav je hodeným poplašným signálom politikov…

Ktorý slúži k pobúreniu občanov, respektíve pacientov voči štátnemu aparátu. Ten núdzový stav je už na Slovensku 22 rokov, len politici sa tvária a tvárili, respektíve to nechceli vidieť, že je to realita a že s tým skutočne treba niečo poriadne robiť a tie zoskupenia, ktoré toto všetko plánovali a zinscenovali teraz už len čakajú na vhodnú chvíľu, aby naoko dali […]

Pokračovanie článku

Veréjna výzva: som rasista – zatvorte ma!

Skutočne nenachádzam slov na to, čo sa v tej našej krajine hlavne v poslednom období deje. Tak ak sa napr. potrebujú uvolniť peniaze z mestskej kasy na podporu rómskeho etnika, tak sa to slovo Róm skloňuje do úplného zblbnutia, len aby sa kompetentní ľudia, čiže poslanci NEDAJBOŽE nerozhodli neschváliť návrh v ktorom sa dôrazne deklaruje aby pamätali na to, že ak to […]

Pokračovanie článku

Mám odstávajúce uši, mením imidž

„Divadlo“, aké nám v poslednej dobe predviedli naši „najnajnaj-múdrejší“ politici, či už priamo vo výbore alebo v niektorých televíznych prenosoch na adresu nepekných uši jedného z ich kolegov, (ako keby on za to mohol, že ich má také, aké sú a pritom mne osobne tie jeho uši pripadajú celkom normálne), ale ak niekto chce silou mocou niekoho zosmiešniť […]

Pokračovanie článku

Jedna cetka vyprávava, že Gučík sa podieľav na bankrote a rozkrádaní

A vraj to sa to týkalo bývalej firmy DEVA a.s., Trebišov a vraj bývalá konateľka Devy, (ktorá bola odsúdená) je z tej istej dediny na východe Slovenska ako Gučík. Nuž neviem ako ostatní občania na Slovensku, ale ja by som skutočne chcel aby v Kauze odpočúvanie vyšli na povrch objektívne informácie a to od tých najkompetentnejších a najpovolanejších ľudí, ktorými sú […]

Pokračovanie článku

Pán Kaliňák, v Tvojich (Vašich) očiach som videl veľkú faloš!

Stalo sa to pred poslednými voľbami pri našom krátkom osobnom stretnutí vo Vyšnej Rybnici kde sa vaša strana rozhadzovala prezentáciou v predvolebnej kampani až takou „obrovskou štedrosťou“ odovzdávaním malého multifunkčného futbalového ihriska pri miestnej základnej škole, aby Ste si Vy a Váš predseda veľmi lacno kúpili naivných voličov z „ďalekého Východu“ […]

Pokračovanie článku

Och, aký krásny by bol život v našej krajine – pokiaľ. . .

Konečne som už v takom štádiu, že ma teoretický nemôže nič rozhádzať, iba ak by som zistil, že aj mňa odpočúvajú. No teraz sa nejdem baviť o politike. Pred dvomi týždňami som mal vážnejšiu poruchu na našej Fábií – odišla mi cievka na jednom z valcov a servisy kvôli výmenám zimných pneumatík boli riadne natrieskané, takže som si musel počkať takmer dva […]

Pokračovanie článku

Pán Fico, ešte sú Slováci, ktorí nemajú krátku pamäť

Je síce pravdou, že údajne 42 % voličov (a „podľa dôveryhodných štatistík“ až 45 % voličov) je už teraz rozhodnutých a odhodlaných voliť Vás aj keby ich mali hneď „popraviť“, ale to, čo v poslednej dobe stvárate Vy, tak to jasne svedčí o tom, že predvolebný boj už nabral vysoké otáčky. Autor: SITA Včera na tlačovke Ste sa pasovali za ochrancu novinárov a […]

Pokračovanie článku

Ej Riško, tento dnešný prešľap v Tvojej strane už ani svätená voda nezmyje

Keď som dnes na TA3 sledoval priami prenos tlačovky Tvojho ministra pred výborom, tak som naivne veril, že ten Galko je naozaj svätý človek, ale keď som sa z médii iba pár hodín po tejto tlačovke dozvedel, že ho pani premiérka z funkcie odvoláva, tak toto ma naozaj presvedčilo, že tie odpočúvania nemali nič spoločného s kostolným poriadkom. Autor: Ivan Majerský, Pravda […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642183x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy