Založ si blog

Archív: marec, 2013

Toto určite nemôže byť pravda, to je len novinárska kačica

Na tej Oxfordskej univerzite mali o Slovensku určite nepravdivé údaje. Ako si vôbec môžu dovoliť tvrdiť, že sme najväčší chudáci v eurozóne?! Skutočne som strašne zvedavý, aké reakcie napíšu v debate k článku tí, ktorí mi doteraz oponovali, že preháňam, ak stále zdôrazňujem, že my Slováci ideme čím ďalej, tým viac ku dnu! Na niku sa okrem toho, čo tu […]

Pokračovanie článku

Aj taká je realita, mladých ľudí na Slovensku

Zadlžiť sa hypotékami v dnešnej dobe na 30 rokov = HOTOVEJ SAMOVRAŽDE! Samozrejme nie je dobre ani riešenie „visieť“ svojim rodičom na krku počas celého ich života, no pred pár dňami som navštívil moju dlhoročnú známu pani Vieru a priznám sa, že ma dosť zaskočilo, ako sa mi posťažovala na toto: „Vieš Laco, ja by som už chcela mať od všetkého pokoj, aby som si […]

Pokračovanie článku

Eurofondy pre Rómov sa opäť rozčlenia pod viaceré ministerstvá!

V hre je približne 300 miliónov eur a splnomocnenec Pollák stráca dosah na eurofondy pre osady, ktoré si rómska reforma vyžaduje! Zdroj: http://spravy.pravda.sk/domace/clanok/274629-pollak-straca-dosah-na-eurofondy-pre-osady/ uvádza, že: „Podľa predbežného návrhu sa eurofondy pre Rómov opäť rozčlenia pod viaceré ministerstvá, čím sa skomplikuje kontrola skutočných […]

Pokračovanie článku

Za prehrabávanie sa v kontajneroch udeľuje MsP pokutu do 33 eur? !

K čomu je dobré všeobecne záväzné nariadenie o pokute, keď ľuďom, ktorí sa prehrabávajú v kontajneroch sa vyhýbajú ešte aj poniektorí policajti?! Veď nakoniec svedčí o tom aj policajná štatistika, do ktorej je možné nahliadnuť: „V roku 2010 riešila MsP 3 102 „kontajnerových“ priestupkov. Blokovú pokutu, spolu 40 eur, zaplatili na mieste iba traja.“ „V […]

Pokračovanie článku

Pápež František odmietol limuzínu v deň zvolenia.

Keď som si prečítal správu o tom autobuse do ktorého nastúpil pápež František, spolu s ostatnými kardinálmi, prvé, čo ma napadlo bolo, že nedajbože, aby sa tým pápežom stal niekto zo Slovákov, najmä tých, ktorí sú na pozícii primátorov, vyšších úradníkov, sudcov, či prokurátorov, ale hlavne politici ako napr. Ján Slota. Takým by určite ani tá limuzína […]

Pokračovanie článku

Novému pápežovi už začali novinári „dýchať na päty“!

Ešte sa nový pápež nestihol ani poriadne ohriať na pápežskom stolci a novinári sa už začali hrabať v jeho súkromí. Ubehlo iba zopár dní od chvíle, keď som pod môj blog: http://kormidlo.blog.pravda.sk/2013/03/13/iba-hlupak-mohol-verit-ze-z-komina-sixtinskej-kaplnky-vyjde-biely-dym/ v debate napísal jednému čitateľovi tento príspevok: woman, možno sú to iba samé […]

Pokračovanie článku

Na návštevu novozvoleného pápeža chce ísť aj Maradona

Poriadne som sa v duchu zasmial, keď som si dnes na internete prečítal informáciu o tom, že zvolenie pápeža Františka zaujímalo nielen novinárov, ale aj svetových lídrov a predsedu KDH Jána Figeľa. „V tej správe sa okrem iného píše, že k jeho pontifikátu reagoval aj jeden z najslávnejších Argentínčanov, futbalová ikona Diego Maradona a podľa neho je František […]

Pokračovanie článku

Pošlú Rómovia sťažnosť do Bruselu za ich diskrimináciu?

A to zato, že ich deti v osadách pod Tatrami idú očkovať?! To očkovanie bolo nariadené detskej pneumologickej ambulancii, ako povinné lokálne očkovanie novorodencov na tuberkulózu z komunít s nízkym hygienickým štandardom. „Kým na Slovensku predstavuje chorobnosť na tuberkulózu 6,35 prípadov na 100 000 obyvateľov, tak v tých osadách to bolo vlani až 544 prípadov na 100 […]

Pokračovanie článku

Iba hlupák mohol veriť, že z komína Sixtínskej kaplnky vyjde biely dym

Až tragikomický vyznievajú tie články v dnešných médiách o tom, že zbor kardinálov pri voľbe pápeža nedosiahol zhodu a nakoniec Habemus papam nepovedali. Snáď autori takýchto článkov neočakávali, že zo Sixtínskej kaplnky už vypustia biely dym? Veď ak tie posvätené hlavy vidia, aký obrovský záujem je vo svete o ten ich cirkus, tak by boli hlúpi, aby aspoň zopár […]

Pokračovanie článku

Prísaha mlčanlivosti a exkomunikácia

V duchu som sa dobre zasmial pri čítaní toho, ako budú potrestaní tí, ktorí by počas voľby nového pápeža porušili sľub mlčanlivosti. Ilustračné foto: Čo je to za trest, že takáto osoba nebude smieť prijímať sviatosti a vykonávať niektoré cirkevné úkony? Chápem, že už nežijeme v nejakom 14 či 15 storočí, aby takúto osobu mohli rovno upáliť na hranici, ale […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642202x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy