Založ si blog

Archív: október, 2017

Rómovia na Slovensku nie sú Slováci!

Iba citujem názor podpredsedu opozičného hnutia Milana Krajniaka, ktorý sa týmito slovami prezentoval na tlačovke, na ktorej sa hovorilo o súbore komplexných opatrení, riešiacich problém kriminality Rómov v sociálne vylúčených skupinách. Prvé by sa mali aplikovať do praxe už na začiatku roka 2018, a to: v Banskobystrickom, Prešovskom a Košickom kraji, kde je najväčšia […]

Pokračovanie článku

Ficove ihriská skončili fiaskom!

Mnohým dedinám po celom Slovensku hrozia teraz finančné škrty. Živo si pamätám slová môjho nebohého otca, ktorý mi neustále zdôrazňoval, nikdy never politikom na kortešačkach, ale nezabudol mi zdôrazniť, aby som si dával dobrý pozor hlavne pred komunistami, lebo tí (zo všetkých politikov a politických strán) toho najviac dokážu nasľubovať, ale keď dôjde na lámanie […]

Pokračovanie článku

Aký to paradox, keď sú predo dvermi voľby do VÚC, tak zrazu sa všetko dá!

Už v skorých ranných hodinách sa občania (nášho) sídliska nestačili čudovať, kto ich svojou veľkou vravou a buchotom budí?! (štvrtok 26.10.17). (Hlavne ráno, keď ešte mnohí spia a niekto robí rámus v blízkosti ich bloku, resp. priamo pod ich balkónmi.) Ráno, keď sa deň ešte len prebúdza z tvrdého spánku a ešte aj šuchot spadnutého lístia (pod topánkami […]

Pokračovanie článku

Zipsovanie v cestnej doprave? !

Neviem ako ostatní vodiči, no priznám sa, že ja sa s tým pomenovaním (zipsovanie, ktoré teraz často býva pri prekážke na cestách) skutočne stretávam prvýkrát v živote, samozrejme pokiaľ ma pamäť neklame, lebo vodičský preukaz som si robil pred 49 rokmi. Musím však podotknúť, že zato môžem „ďakovať“ primátorovi Košíc pánovi Rašímu, lebo nebyť toho […]

Pokračovanie článku

Paradox, natočí sa film a národ sa zobúdza až po jeho zhliadnutí!

Veru, takí sme my Slováci /česť výnimkám/, poniektorým ľuďom sa až príliš ukrivdilo ešte počas vládnutia V. Mečiara, no všetke problémy sa jednoducho zmietli pod koberec. Teraz až po natočení filmov: 1. Únos a 2. Mečiar – hlavne až po ich zhliadnutí v kinách – sa roztrhlo vrece so sťažnosťami na Mečiara. Takmer denne v našich médiách figurujú nejaké […]

Pokračovanie článku

Zajtra uplynie 22 rokov od najhoršej tragédie vo VSŽ

Uniknutý vysokopecný plyn z „prasknutého potrubia“ pripravil o život 11 ľudí. (Stalo sa to v piatok 27. októbra 1995) Mala to byť bežná oprava poškodeného potrubia, ale ako sa zvykne povedať, že aj majster tesár sa niekedy utne, tak aj v tomto prípade sa stalo to, že kompetentní ľudia podcenili situáciu a zavčasu neprijali potrebné opatrenia. Ak by boli dodržané […]

Pokračovanie článku

Ako sa budovalo v Rusku – komunistické poľnohospodárstvo

Príbeh o tom, ako zúfalstvo robilo z matiek kanibalky. Hladomor a násilie. To všetko obsahuje príbeh tatárskej ženy Zulejky, ktorý opisuje, ako sa budovalo komunistické poľnohospodárstvo. „Boli to príšerné časy. Mal si už tri roky, jesť si chcel ako dospelý. Prsia si mi vysal bezozvyšku – koľko len tam bolo toho riedkeho mlieka! Pre teba primálo. A tak si ich […]

Pokračovanie článku

Už som čítal mnoho (všelijakých) blogov, no jeden ma poriadne nahneval. . .

… prečítal som ho dnes v skorých ranných hodinách tu na blogu Pravda a rozhorčil ma tak, že som nedokázal odolať pokušeniu, aby som autorovi blogu nenapísal môj názor na ten jeho poburujúci blog. Tu je môj názor: Tak vážený, (bloger) už som tu na tomto blogu pekných pár rokov, ale taký hnusný blog a s toľkými vulgarizmami, ako ich je v tomto blogu som sa doteraz […]

Pokračovanie článku

Exprezident sa chválil tým, že vďaka Luniku IX je Hlavná ulica taká krásna

Otvorená spoveď exprezidenta Schustera: Odhalenie z detstva, v jeho izbe sa odohrávalo peklo „Otec pil a bil ma, hovorí dnes bývalý prezident Slovenskej republiky Rudolf Schuster. Bol tvrdý a išiel si za svojim. A aj vďaka nemu dosiahol prezident Schuster vo svojej kariére tak veľa.“ O tom, aký bol otec exprezidenta Rudolfa Schustera (83), vie len málokto: „Mal som otca, ktorý […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642214x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy