Založ si blog

Archív: apríl, 2017

Verili by ste, že aj vonné sviečky môžu škodiť zdraviu?

Hlavne malým bábätkám. Zaujal ma článok, ktorý som objavil na Facebooku o škodlivosti vonných sviečok malým deťom. Mladá matka Megan Badden milovala vonné sviečky a zvykla ich zapaľovať na dlhú dobu. Po zistení, aký dopad to má na zdravie jej dieťaťa, tak s tým okamžite prestala. „Megan Badden mala v obľube vonné sviečky najrôznejších vôní, ktoré si zvykla […]

Pokračovanie článku

Je bezpečnosť práce skutočne na prvom mieste? !

Na mojej včerajšej cyklotúre (KVP – Jahodná a späť) som sa presvedčil, že u niektorých Slovákov počas ich pracovných úkonov je bezpečnosť pri práci poslednou vecou, ktorá ich „trápi“. Na tejto fotografii je dobre vidieť, že vodič tejto honky (bager) jednoznačne porušil bezpečnostné predpisy. Nechcem si ani predstaviť, čo by sa stalo, ak by mu na tejto honke […]

Pokračovanie článku

Spoliehate sa, že na benzínových pumpách vám dávajú kvalitný benzín? !

Tiež som veril, že u nás na benzínových pumpách sa v žiadnom prípade nemôže stať, aby som natankoval nekvalitný benzín, ale keď sa ma po niekoľkých opravách (podotýkam rovnakého charakteru na mojej Fábii) mechanici v servise spýtali na akých benzín pumpách som tankoval benzín, tak som spozornel a po vysvetlení som dospel k presvedčeniu, že niektorým nemenovaným […]

Pokračovanie článku

Vážení, užívajte tento liek dovtedy, pokiaľ len budete vládať

Tento liek vám nepredpíše žiadny lekár, ale jeho najväčšou devízou je, že vás nebude stať ani jeden cent, stačí sa iba trochu prinútiť a zdvihnúť zadok z fotela svojej obývačky, prípadne zo stoličky spred vašich počítačov. Užívaním tohto lieku vám zároveň nehrozí žiadna chemikália, ktorú takmer všetky tabletky v sebe majú, takže hoci na jednej strane vám […]

Pokračovanie článku

Môžu poľovníci obísť systém v dodávke diviny?

Neviem, ale istý čas som mal v jednom prípade podozrenie, že sa to dialo obchádzaním zákona?! Predpoludním 16.2.2017 (pred 10 hodinou) som sa vybral na bežkách na Predné Holisko k chate Lajoška (908 m.n.m.) a vedľa zadnej brány reštaurácie Zlata podkova (nad sídliskom KVP) stála terénna lesnícka dodávka štátnych lesov a dvaja zamestnanci (s najväčšou […]

Pokračovanie článku

Je užívanie minerálnych vôd pre ľudský organizmus škodlivé?

Samozrejme otázka sa vzťahuje na užívanie väčšieho množstva minerálnej vody jednou osobou/deň. Už pár desiatok rokov si občas chodievam nabrať minerálnu vodu do plastových fliaš z minerálneho prameňa, ktorý sa nachádza v rekreačnom stredisku Anička v Košiciach. V posledných rokoch som tam chodieval častejšie na bicykli (najmä v jarnom a letnom období aspoň raz […]

Pokračovanie článku

Nepríjemná spomienka na udalosť z bežeckého lyžovania

Zima v roku 2017 v porovnaní s predošlými siedmimi rokmi dozadu bola skutočne štedrá na sneh. Také snehové podmienky na lyžovanie aspoň v Košiciach neboli min. 7 rokov, aké boli teraz a preto som si nemohol nechať bežky nepovšimnuté v pivnici (ako tomu bolo po minulé zimy) a len čo bola prvá snehová prikrývka dostatočná na bežecké lyžovanie, tak som takmer denne […]

Pokračovanie článku

Občas dobre padne, ak sa meteorológovia pomýlia

Na dnes meteorológovia predpovedali celodenné prehánky, no aspoň v Košiciach sa im tá predpoveď nenaplnila. (Ale čiastočne im predpoveď vyšla, lebo v noci trošku popršalo a ráno okolo 7:30 tiež pár minút pršalo). Preto, že som (podľa predpovede) v priebehu dňa očakával ďalšie zrážky, tak som upustil z toho, že sa aj dnes vyberiem na cykloturistickú túru. Ale […]

Pokračovanie článku

Gamblerstvo

Časté vysedávanie pri počítači (hlavne zapájanie sa do hier s virtuálnymi súpermi), alebo časté hranie na výherných hracích automatoch postupne vedú človeka k závislosti, ktorá sa všeobecne označuje ako gamblerstvo. Dovolím si tvrdiť, že niečo podobné vzniká aj u človeka, ktorý sa individuálne oddáva športu a je to takmer jedno v ktorej oblasti. Väčšinou sú […]

Pokračovanie článku

Iba leniví ľudia sa oháňajú príslovím, že: Športom k trvalej invalidite

Ľudia, ktorí sa radi oháňajú výrokom – športom k trvalej invalidite, sú podľa mňa obyčajní lenivci. Odmalička som bol veľmi aktívny, často som chodieval do prírody hoc len na krátke túry a veľmi rád som behával, nie veľa, ale tak od 3 do 5 kilometrov. Cez leto som často plával a dosť často som chodieval s otcom a bratmi do lesa zbierať hríby. Keď som dospel […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642162x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy