Založ si blog

Podávam dôkaz o tom ako sa od Rómov kupovali hlasy vo voľbách do VÚC

Tento článok som na tomto blogu zverejnil ešte vo štvrtok podvečer. No po krátkej chvíli som bol upozornený, že kvôli moratóriu musím tento článok vymazať! Preto článok zverejňujem znovu, aby občania vydelí aká spravodlivosť funguje na Slovensku.)

Štvrtok 23.6.11 mi jeden z mojich priateľov poslal takýto list: Primátor mesta Levoče M.Vilkovský a otec jeho vtedajšej asistentky M.Kellner (tiež Levočan) na mňa podali žaloby a žiadajú odškodné vo výške niekoľko tisíc Eur. Za poškodenie dobrého mena, ujmu na cti, …

Dôvod žaloby? 28.11.2009, v deň volieb do VÚC, v ktorých pán Vilkovský kandidoval za poslanca, v čase ich skončenia okolo 22.00, som prechádzal okolo budovy ZŠ, v ktorej boli volebné miestnosti. Keď som zbadal podozrivo vyzerajúcu veľkú skupinu Rómov (asi 30), zo zvedavosti som medzi nimi zastal a počul som ich sťažovať sa, že čakajú na “ďalších 5 Eur..”. Po chvíli sa pohli (pridal som sa k nim aj s mojím známym, ktorého som tam stretol), až došli za budovu školy, kde ich spolu bolo cca.70-80. Stáli v prítmí v poloblúku a medzi nimi v obkľúčení pri stene pán Kellner. Po našej otázke “… takto sa vyhrávajú voľby?” s nami bez slova odišiel pred budovu ZŠ k policajnému autu a policajti nás odviedli na výsluch. Tam sme vypovedali o spomínanej podozrivej udalosti. Spomínané fakty sme prezentovali aj v TV Markíza a TV Levoča. Asi rok po tom, na konci minulého roka, nás obidvaja páni zažalovali a sme predvolávaní na dve samostatné súdne konania. Obidva boli už štyrikrát odročené – o odročenie stále žiadajú žalobcovia M.Vilkovský a M.Kellner. Pán Vilkovský kandiduje v opakovaných voľbách dňa 25.6. za primátora Levoče. Riadne kolo volieb bolo zrušené pre podozrenie z manipulácie s voličskými hlasmi zo strany M.Vilkovského.
Primátora som nikdy neobvinil zo žiadneho priestupku či trestného činu, políciu a médiá som informoval výlučne o faktoch, ktoré som videl a počul. Súdne konanie je po štvrtýkrát odročené na 19.7., resp. 20.7.2011, na súde v Spišskej Novej Vsi.
Spomenutú udalosť som sa rozhodol zverejniť pre obyvateľov Levoče, o ktorých hlasy sa pán primátor uchádza v opakovaných voľbách 25.6.2011. Vďaka za pomoc šírením tohto odkazu všetkým, ktorým môže byť táto informácia užitočná.
Viem, že patrilo by sa zverejniť aj meno autora tohoto listu, ale myslím si, že už aj tak má toho dosť a že mu zbytočne pijú krv ľudia, ktorí by mali byť už dávno za mrežami. No bohužiaľ na Slovensku je to zatiaľ stále naopak.
TAKŽE PÁN MINISTER SPRAVODLIVOSTI – aj tento prípad svedčí o tom prečo až 65 % Slovákov neverí SÚDOM V NAŠEJ KRAJINE!!!

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Reedukačné centrum Bystričany

PS vyzýva na zatvorenie reedukačného centra v Bystričanoch. Dochádzalo tam údajne k sexuálnemu násiliu

23.04.2024 13:36

Predstavitelia Progresívneho Slovenska realizovali vlastný prieskum zariadenia, v ktorom podľa ich slov dochádza k porušovaniu pravidiel.

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36, aktualizované: 13:08

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Russia Ukraine War Struggling Farmer

Zelenskyj umožňuje stíhať veľkých gaunerov. Ministra podozrievajú, že okradol štát o hektáre pôdy

23.04.2024 12:18

Skupina organizovaného zločinu na čele so šéfom vládneho agrorezortu podľa vyšetrovateľov ukradla pozemky v celkovej hodnote 6,85 milióna eur.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7668665x
Priemerná čítanosť článkov: 5206x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy