Založ si blog

Za jedno euro mi bola ochotná urobiť kompletku

Vo štvrtok asi 300 metrov pred Sečovcami smerom z KE na MI sa mi ponúkla asi 40 ročná Rómka, že mi urobí službu.

Bol krásny slnečný deň a preto som sa rozhodol, že by bolo hriechom aby som takéto počasie nevyužil pri vode na Zemplínskej Šírave. So sebou som si zobral aj dcérinu Lunu lebo tá takisto vodu zbožňuje a zároveň som chcel aby si užila aj vidieckeho prostredia v mojej rodnej obci v blízkosti Šíravy lebo ja osobne stále hovorím, že taký pes do bytu nepatrí. (Bol som rozhodnutý, že keď bude pekné počasie, tak tam zotrvám aspoň 4 dni.)

Z KE sme vyrazili tesne pred pol jedenástou a keď som prechádzal úsek medzi Dargovom a Sečovcami, tak som sa rozhodol, že pred Sečovcami odbočím na vedľajšiu cestu smerom k vodárni, že si tam trochu oddýchnem, vyvenčím Lunu a dám sa jej napiť vody lebo v tom rozhorúčenom aute sme boli už vyše hodiny. (Veď len cez tie križovatky kým sme sa dostali von z mesta, tak nám to trvalo takmer 25 minút.)

Sotva som pred vodárňou vystúpil z auta, už sa od vodárne k nášmu autu blížil asi 45 ročný Róm, no keď zbadal, že z auta vypúšťam psa, tak v momente sa otočil a už ho nebolo. Ešte som ani nestihol Lune naliať vodu do misky a zrazu sa mi za chrbtom ocitla tá Rómka, ktorú som spomenul hneď v úvode. Keď som sa po hlavnej ceste blížil k tej vedľajšej (smerom k vodárni), tak som tu Rómku vôbec nikde nezaregistroval. Pravdepodobne kvôli silnému slnku zaliezla do tieňa za kriaky vedľa hlavnej cesty. Pristúpila ku mne a spýtala sa, či si  neprajem nejakú službu? Trochu som sa urobil sprostým a odpovedal som, že neviem síce , čo by mohla pre mňa urobiť, ale, že ja od nej nič nepotrebujem. Nenechala sa tak ľahko odbiť a začala mi dávať návrhy aby som to akože pochopil. Urobím vám fajku – povedala – za jedno euro. Musím však úprimne podotknúť, že pokiaľ by to nešťastné žieňa malo aspoň akú takú postavu, no jedine vek ju prezrádzal lebo výšku mala max. meter päťdesiat aj s opätkami a jediné šťastie pre ňu bolo, že bola oblečená lebo ak by sa predo mnou vyzliekla, tak by som bol na pochybách, či ju práve nepustili z nejakého koncentráku. (Doslova ako doska, ako sa vraví medzi nami mužmi – ani cici ani rici – a možno spolu aj s posteľou by vážila maximálne 50 kilogramov). Samozrejme málokedy sa stáva aby som nemal pri sebe žiadne mince lebo vždy mám na pamäti nákupné koše do ktorých sú potrebné mince a občas dávam aj keno, prípadne loto. Bolo mi jej ľúto, ale začal som jej klamať a vysvetľovať, že u mňa nepochodí lebo ja pri sebe nemám žiadné peniaze a všade platím iba kreditnou kartou. Ona ako keby cítila, že jej klamem, tak ma objala vyše pása a začala vyjednávať, že aj za jedno euro mi urobí celú kompletku.Videl som, že sa jej tak ľahko nezbavím a preto som jej na rovinu povedal: pani aj keby ste mi to chcela urobiť zadarmo, tak nič od vás nechcem. Ani táto moja reakcia ju však neodradila a dodala, že za 20 centov mi ho vyfajčí lebo ich potrebuje na gumu (rozumej pánsku ochranu). Nechcel som ju uraziť, že pri pohľade na ňu by sa mi ani nepostavil a preto som jej povedal, že skutočne nemám žiadne mince. Potom som jej povedal aby ma pustila a na hlavnej ceste vo vzdialenosti asi 50 metrov od nás som zaregistroval, že tam postávala ďalšia Rómka, približne v tom istom veku ako tá, čo stála predo mnou. (Takže všetko nasvedčovalo tomu, že ten Róm tam skutočne mal nad nimi dozor.)

Nasadli sme s Lunou do auta a cestou na Šíravu som mal o čom premýšľať. Bože, kam sme sa to na Slovensku dopracovali, keď chudobná žena je v takej núdzi, že je schopná vás vyfajčiť aj za smiešnych 20 centov.

Síce neviem aké cenové ponuky sú stanovené za služby v erotických salónoch, ale prvé, čo ma napadlo bolo, že pokiaľ by u nás aj majitelia erotických salónov dávali mzdu 1 euro za urobeného zákazníka svojim „zamestnankyniam“, tak z tých majiteľov by boli za veľmi krátku dobu aj miliardári.

 

 

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7649408x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy