Založ si blog

Keď niekomu zachutila moc

Funkcia prezidenta sa mu málila, chce byť premiérom. Dokonca je presvedčený, že premiérom SR bude. Kiska tvrdí, že ide len o začiatok a 5 % preferencii jeho novej strany Za ľudí budú ešte rásť. Avšak politológovia majú iný názor, že premiérske kreslo je pre Kisku na míle vzdialené. Najviac ho dobiehajú jeho kauzy ako je: „daňový škandál s financovaním jeho prezidentskej kampane a pozemkový škandál, keď odmietol vrátiť pozemok, o ktorý popradský zubár prišiel podvodom a napokon Kiska prehral súd. Oba prípady vyšetruje polícia. Kiska robí na zdvihnutie preferencií aj zúfalé kroky, keď napríklad tvrdo kritizuje vládou presadzované znižovanie daní pre ľudí, firmy či nárast penzií. Tieto kroky majú podporu v koalícii aj časti opozície.“  Zdroj: https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/517361/

Pán Kiska, už som Vás raz upozorňoval, aby ste nemali veľké oči, že ak založíte novú stranu, tak vyhráte parlamentné voľby… 9. apríla 2019 som napísal tento blog: https://kormidlo.blog.pravda.sk/2019/04/09/kiska-potrebuje-pampersky/ – V ňom som napísal toto: „Kiska nejde do volieb vyhrať. Nato nemá tých 40 % preferencii, ktorými sa ešte nedávno oháňal, že podporujú vznik jeho novej strany, je to mýtus. V skutočnosti, ak má 9 % tak ešte aj tých je veľa. Kiska ide získať voliča, ktorý voliť nechodí, aby odtiahol čo najviac hlasov pronárodnej scéne a posilnil opozičnú koalíciu.“ – Takže nakoniec ešte aj tých 9 %, ktoré som Vám predpovedal bolo príliš veľa.

  1. apríla 2019 som napísal tento blog: https://kormidlo.blog.pravda.sk/2019/04/14/slusni-ludia-musia-prevziat-politicku-moc/ – V ňom som okrem iného napísal aj toto: „Pán Kiska nežijeme v rozprávkové. Vraj musíte prevziať moc. Voliči už mali možnosť presvedčiť sa za posledných 5 rokov komu majú veriť a komu nie, takže oni rozhodnú aj o tom kto bude mať v rukách moc. Takže radil by som Vám: Nemajte zbytočne veľké oči, čiže presvedčenie, že budete vládnuť. (Nelietajte v oblakoch, žite pri zemi).“

Tvrdíte: „Som najdôveryhodnejší politik. Upierajú sa na mňa oči mnohých ľudí, ktorí mi veria. Je dôležité, aby tu vznikol nový politický subjekt, ktorý sa opiera o moju dôveru a moju osobu.
Určite chcem byť predsedom takejto strany. Vyberiem si takých ľudí, ktorí sa stotožňujú s mojimi názormi. Musí ísť o takých ľudí, s ktorými budem ja svoje hodnoty zdieľať. Som najdôveryhodnejší, mám podporu viac ako 60%”.

Pán Kiska, nezabúdajte na staré známe Slovenské porekadlo: Nekrič hop, kým nepreskočíš…

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7665692x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy