Založ si blog

Správa od Kuciaka

Kočner sa vyhrážal Jánovi Kuciakovi krátko po rokovaní v kauze Mecom:

Ospravedlňujem sa čitateľom, ale táto Kuciakova správa mi pripadá ako jeho rozlúčka so životom pred jeho popravou. :-(

Ospravedlňujem sa čitateľom, ale táto Kuciakova správa pre jeho kolegyňu mi pripadá ako jeho rozlúčka so životom  – pred jeho popravou. Je to ako smútočné parte vo vitríne 🙁

Zdroj: Open in new window

Pripomeňme si, čo vypenil Kočner Kuciakovi prostredníctvom telefónu: „Začnem sa zaujímať pán Kuciak teraz ja o vás, o vašu matku, o vášho otca, o vašich súrodencov, o všetkých sa začnem zaujímať a budem aj ja o vás zverejňovať všetko, čo o vás nájdem pán Kuciak.“

Môj inštinkt mi hovorí, že nie nadarmo som písal o Kočnerovi v mojom blogu: Open in new window – okrem iného aj toto: Teraz v uznesení o obvinení Kočnera sú uvedené šokujúce informácie: Ako Kočner plánoval nájomné vraždy. Len nedávno ho obvinili, že si objednal dvojnásobnú popravu novinára a jeho snúbenice. Z uznesenia o vznesení tohto obvinenia vyplýva množstvo informácií o tom v akom svete sa tento človek pohyboval. Spolu so Zsuzsovou označoval kompromitovanie desiatok svojich politických a podnikateľských obetí ako „pasenie oviec“.

No chcem tu čitateľom pripomenúť, že už vlani som nadobudol presvedčenie, že za vraždou Jána Kuciaka treba hľadať Kočnerovu mafiu. Kónkétne to bolo 18. októbra 2018 11:12 v tomto blogu:

Takže predsa len to bola mafia, ktorá odstránila Kuciaka  V ňom som okrem iného napísal: Bola to Kočnerová mafia, ktorá pripravila o život Jána Kuciaka a Martinu Kušnírovú. Stále hovorím o tom: Kto konkrétne novinára zabil a kto to financoval?? Nepochybujem však o tom, že v tom majú prsty aj najvyšší politicky funkcionári. Polícia už vykonala desiatky domových prehliadok u Mariana Kočnera. No zatiaľ nie je známe, či ho polícia obviní v prípade vrážd dvoch mladých a nevinných ľudí. Z ich vraždy je obvinená štvorica, ktorá je väzobne stíhaná a každý z nich je umiestnený v inej väznici.

Kočner je stíhaný len pre majetkovú trestnú činnosť – aspoň zatiaľ len v troch prípadoch, vrátane kauzy zmeniek televízie Markíza.

Uznesenie, ktoré zverejnil Najvyšší súd: „Obvinení boli umiestnení do rozdielnych ústavov, čím sa vylúčila domnienka súdu o vzájomnom ovplyvňovaní.“

 

PS

Nezabudol som ani na mojich oponentov, dávam sem fotografiu z mojej včerajšej cyklotúry

A stihol som aj západ slnka :-)

A stihol som aj západ slnka 🙂

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7668775x
Priemerná čítanosť článkov: 5206x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy