Založ si blog

Názor Slováka spoza veľkej mláky. . .

na naše prezidentské voľby: Gratulujem Čaputovej za výhru o post prezidenta a podľa čísiel je absolútne zbytočné robiť druhé kolo. Čaputová, ktorá má dnes 40,6% stačí Mikloškových 5,7% aby dosiahla 46,3%. Zvyšných 3,71% nahrabe od ďalších kandidátov ľavou rukou.

Takže bohužiaľ Slovensko bude mať na 5 rokov prezidenta, ktorého si väčšina ľudí zvolila len na základe billboardov, médii a oligarchov, ktorí akože idú bojovať proti korupcii, ktorú práve oni vytvárajú na základe štátnych zákazok a v prerozdeľovaní európskych dotácií, ktoré budú čoraz nižšie.

Ďalších päť rokov totalitná cenzúra ako počas komunizmu, v ktorej budú slovákov s odlišným názorom považovať za extrémistov o ktorých už vo svojich prejavoch hovorí.

Nehovoriac o médiách, ktoré budú ututlávať všetko to, čo by mohlo občanov pobúriť. V podstate tú ženu ľutujem, pretože byť prezidentom práve v období, keď humanitárna Európa čelí nielen návalu afrických a ázijských emigrantov, ale aj iným faktorom, ktorých výsledok bude uťahovanie si opaskov a čeliť možným konfliktom s Ruskom jej fakt nezávidím.

Pevne dúfam, že prípadné riešenie problémov Slovenska ich nebude riešiť ako v prípade pezinskej skládky, ktorú premiestnila z bodu X do bodu Y. Čiže jednoducho hodila za hlavu a iní starajte sa…

PS

Aby som nezostal nič dlžný mojim kritikom, ktorí moje názory, nezdieľajú, ale píšu mi odkazy, že namiesto písania blogov by som sa mal radšej venovať môjmu bicyklu a turistike. Takže aj dnes som bol na cyklotúre a svoje dojmi z nej vám tu priblížim: Dnes bolo ešte krajšie počasie ako včera, nemohol som si odpustiť túru na bicykli, vybral som sa tým smerom ako včera, ale bol som tak unesený tou krásou prírody, že pod Bankovom som odbočil o jednú cestičku skôr z červenej značky smerom na Čermeľ, no zhruba po 2 kilometroch ma cestička doviedla k prameňu pri ktorom som ešte nikdy nebol a od prameňa k Alpínke už viedla iba „rozbombardovaná“ lesná cesta, zničená lesnou technikou drevorubačov, takže zhruba dvojkilometrový úsek som musel bicykel iba tlačiť, nechcel som sa vrátiť späť. (Povedal som si, veď niekam ma tá cesta doviesť musí). Nakoniec vyustila presne na tú asfaltovú cestu, ktorá sa tiahne z Horného Banková smerom k Alpínke, no končí nad Alpínkou zhruba 400 metrov a vychádza sa z nej na hlavnú cestu smerom na Jahodnú… Nad KVPečkom som stretol úžasnú dvojicu mladého otecka so synčekom na bicykloch, presnejšie jeho synček asi trojročný bol na odrážadle, ale mali by si z nich brať vzor ostatní oteckovia, že už aj s takými malými deťmi sa dá ísť takto do prírody. 27.3.2019

Aby bol aj dôkaz, aby ma nikto nepodozrieval, že som si toto všetko iba vymyslel, vkladám sem aj moje fotografie z dnešnej cyklotúry.

                            Reštaurácia Zlatá podkova nad KVP

Reštaurácia Zlatá podkova nad KVP

                            cyklistický chodník z KVP na Bankov

cyklistický chodník z KVP na Bankov

                               Odpočívadlo pod Horným Bankovom

Odpočívadlo pod Horným Bankovom

                      Prvýkrát v živote som sa náhodne dostal aj k tejto studničke :-)

Prvýkrát v živote som sa náhodne dostal aj k tejto studničke 🙂

                           Dole vzadu za mnou je Alpínka

Dole vzadu za mnou je Alpínka

                       Odpočívadlo medzi Alpínkou a Horným Bankovom

Odpočívadlo medzi Alpínkou a Horným Bankovom

                         Kostol na Hornom Bankove

Kostol na Hornom Bankove

                      Na lesnej ceste medzi Horným Bankovom a KVP

Na lesnej ceste medzi Horným Bankovom a KVP

                        A už opäť vidím Košice :-)

A už opäť vidím Košice 🙂

                            A stihol som aj západ slnka :-)

A stihol som aj západ slnka 🙂

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7666067x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy