Založ si blog

Takže nemýlil som sa, Kuciaka odstránila Kočnerova mafia

Konkrétne som to napísal 18. októbra 2018 v tomto blogu: Takže predsa len to bola mafia, ktorá odstránila Kuciaka – http://kormidlo.blog.pravda.sk/2018/10/18/

Toto sa nemalo nikdy stať a tým pádom by sa o tejto udalosti nepísalo a nevznikol by ani tento blog. Názor čitateľa, ktorý bohužiaľ zdieľajú aj poniektorí Slováci: "Kým ho nezavraždili, tak o ňom ani nikto nevedel, že je novinárom... A teraz idú z neho spraviť priam spasiteľa národa." :-(

Toto sa nemalo nikdy stať a tým pádom by sa o tejto udalosti nepísalo a nevznikol by ani tento blog.
Názor čitateľa, ktorý bohužiaľ zdieľajú aj poniektorí Slováci: „Kým ho nezavraždili, tak o ňom ani nikto nevedel, že je novinárom… A teraz idú z neho spraviť priam spasiteľa národa.“ 🙁

Takže predsa len to bola mafia, ktorá odstránila Kuciaka

Teraz v uznesení o obvinení Kočnera sú uvedené šokujúce informácie: Ako Kočner plánoval nájomné vraždy. Len nedávno ho obvinili, že si objednal dvojnásobnú popravu novinára a jeho snúbenice. Z uznesenia o vznesení tohto obvinenia vyplýva množstvo informácií o tom v akom svete sa tento človek pohyboval. Spolu so Zsuzsovou označoval kompromitovanie desiatok svojich politických a podnikateľských obetí ako „pasenie oviec“.

Uznesenie obsahuje aj množstvo vplyvných mien politikov či podnikateľov, ktorých Kočner držal v šachu. Vyšetrovatelia majú viacero dôkazov usvedčujúcich Kočnera z toho, že stál za vraždou Kuciaka.

Kočner mal u seba záznamy z Kuciakovho sledovania, tie odovzdal Zsuzsovej a ona ich posunula vrahom. Vie sa aj to, kde sa schádzali a ako jej zaplatil. Pôvodne mal snahu, aby Kuciak zmizol a nikdy sa nenašlo jeho telo, čo hovoril aj advokát Roman Kvasnica.

Verejnosť už z predošlých vyšetrovaní vie, že Kočner so Zsuzsovou spolu komunikovali od roku 2012. Dohadovali sa na získavaní materiálov na vplyvné osoby k ich prípadnej diskreditácii. Pre Kočnera nič lepšieho ani nemohlo byť, tieto činnosti mali preňho veľký význam, takýmito materiálmi mohol mať na vplyvné osobnosti slovenskej politiky, prokuratúry, súdnictva a polície pocit neohrozenosti v prípadných trestných stíhaniach za jeho trestnú činnosť, ale aj prípadnú trestnú činnosť jemu blízkych osôb.

Celý proces so Zsuzsovou volali pasenie oviec. Za ovcu 1. kategórie dostala Zsuzsová od Kočnera 30-tisíc eur, za ovcu druhej kategórie 10-tisíc eur. Zsuszová sa snažila zabezpečiť dom alebo byt v Maďarsku, kde by Kočner zabezpečil svoje nahrávacie zariadenie „termostat“.

Zsuzsová vykonávala kriminálnu činnosť s cieľom vydierať a korumpovať najvyšších predstaviteľov štátu, tým si zabezpečila trvalý zdroj príjmov. Kočner jej platil nemalé sumy.

Zároveň dával peniaze aj skupine okolo Petra Tótha, ktorý sledoval novinárov – celkovo 6 400 eur mesačne. Sledovanie vykonával Miroslav Kriak – výdavky mal v tabuľke v počítači. Po celý čas bol presvedčený o tom, že robí pre SIS.

V uznesení sa spomína viacero SMS správ, ktoré si písali s Jozefom Dučákom obvineného v kauze Technopol, že prokurátor vydal pokyn na obvinenie. „Mediálny tlak…, klídek…, vždy sme to ustáli,“ napísal mu Kočner. Pritom pôvodne mali zavraždiť prokurátora Úradu špeciálnej prokuratúry Maroša Žilinku, ktorý dozoroval prípad Technopolu.

Mali si na to najať skupinu pod Zoltánom Andruskóom, ten s tým však otáľal, ale zálohu 20 000 € za túto popravu od Zsuzsovej prijal. Tá sa naňho nahnevala a hrozila mu, že ho Kočnerovi ľudia zabijú a navrhla mu, nech „urobia“ aspoň Kuciaka. „Andruskó to následne prenechal Tomášovi Szabóovi a Miroslavovi Marčekovi, ktorí sú aj reálne obvinení.“ Zdroj: Open in new window

  1. októbra 2018 som okrem iného v závere tohto blogu: http://kormidlo.blog.pravda.sk/2018/10/08/zahalena-tvar-objednavatela-vrazdy/ napísal toto:Je to neskutočné ako korupcia rozťahuje svoje chápadla nie len u nás, ale ako vidieť aj v krajinách Európskej únie. Iba za posledných 12 mesiacov boli zavraždení až traja novinári. Tie vraždy iba dokazujú neskutočnú drzosť niektorých osôb žijúcich na vysokej nohe, ako sa ich morálka ponorila na úplné dno. Nič im nie je sväté. A aby mohli aj naďalej pokračovať v trestnej činnosti, tak drzo a chladne dajú spratať každého jednotlivca, ktorý sa im postaví do cesty. Za každým takýmto prípadom tým oveľa viac stúpa neistota medzi občanmi a zároveň väčšia nedôvera k štátnym orgánom. Pred mafiou v korupčných škandáloch sa medzi slušnými občanmi šíri strach nielen v obciach a mestách, ale pomaly aj v celej EÚ.

Slušní ľudia veria, že kompetentné orgány, čo nevidieť prinútia túto pliagu ku kapitulácii. No neviem? – Podľa mňa už včera bolo neskoro!

  1. novembra 2018 som o Kočnerovi napísal aj tento blog: http://kormidlo.blog.pravda.sk/2018/11/03/aj-ja-nechcem-vidiet-len-najomnych-vrahov/ V závere blogu som napísal toto: „Verím tomu, že čo chcú vedieť predstavitelia Medzinárodného tlačového inštitútu (IPI),- že okrem toho, kto bol nájomným vrahom novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice Martiny Kušnírovej,- chcú vedieť aj to, kto bol mozgom tohto trestného činu,- tak to isté chce vedieť každý slušný Slovák. A hoci som v živote nikomu nič zlého neprial, tak takým ľuďom, ktorí o Kuciakovi hovoria, že to bol iba obyčajný škrabák, tak takým naozaj prajem, aby aj oni niečo podobné zažili vo svojich rodinách – hneď by pochopili, že také niečo do slušnej demokratickej spoločnosti naozaj nepatrí. Pokiaľ na Slovensku nevyhrá voľby strana, ktorá sľúbi, že zlodejov pozatvára a svoj sľub aj dodrží – doteraz to žiadna strana ani len nesľúbila – tak ten marazmus, ktorý sa tu šíri ako Ebola v Afrike, ten tu bude stále viac narastať. Takže Slovensku by skutočne najviac pomohlo vyšetriť všetky kauzy, vinníkov postaviť pred súd, spravodlivo ich odsúdiť a posadiť ich za mreže min. na 25 rokov.“
  2. mája 2018 som k vražde novinára napísal tento blog: O vražde J. K. a jeho snúbenice prestanem písať až…  – V ňom som okrem iného reagoval hlavne na rypačov, ktorí do mňa rýpali (a ešte poniektorí rýpu aj ďalej) týmto odkazom: „Odkaz kritikom z debát pod mojimi článkami – v ktorých som sa dožadoval iba jedinej a pre mňa najdôležitejšej veci – je mojou prioritou a volá sa spravodlivosť. (Mám to napísané aj v mojom profile – hneď v prvej vete: Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť.“) „Takže nenechám si zatvoriť ústa nejakými provokatérmi v tvare praktík eštebákov bývalého režimu, ktorí sa skrývajú za svojim pseudonymom lebo nemajú gule podpísať sa za svoje výroky vlastným menom!!! Ak už nemali žiadne iné argumenty, aby mi zatvorili ústa – lebo im už liezlo na nervy, že o Kuciakovi napriek ich snahe – som písal aj naďalej. (Vytýkali mi plagiátorstvo, že nepíšem články vlastnými slovami!). Vtedy som sa ten blog  rozhodol napísať práve kvôli ich podrypovaniu.

PS

Ak by mi aj napriek tomu, čo som napísal, chcel niekto po prečítaní tohto blogu vyčítať v debate prečo čerpám informácie z nezávislého denníka, tak už vopred ho upozorňujem: Ak budú o týchto veciach písať aj v denníku PRAVDA, tak si iné denníky ani nebudem všímať.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648630x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy