Založ si blog

NAKA, vám výrok Klopte a bude vám otvorené už nič nehovorí? !

Koľko dverí len za posledný rok ste už porozbíjali? To vám tam všetkým už skutočne kvapka na karbid?!

Ako vidieť na karbid kvapká nielen šéfovi NAKI, ale aj viacerým jej členom 🙁

Na Slovensku skutočne stačí, že „jedna baba povedala“ a vy na jej udanie okamžite naklušete na danú adresu a rozbijete tam dvere?! – Toto je tá demokracia, ktorej sme sa dožadovali pred 30 rokmi, aby skončila diktatúra?! Toto sme my určite nechceli, aby nastala ešte väčšia diktatúra ako bola za bývalého režimu!

Nepoviem ani slovo, ak máte na niekoho dôkazy, že spáchal nejaký zločin a ukrýva sa v dome, resp. v byte a nechce vám otvoriť dvere, v tom prípade mu rozbíjajte dvere, avšak určite je na to aj lepší spôsob ako sa dostať do bytu bez toho, aby ste o štvrtej ráno museli zobudiť všetkých susedov v celom okolí. Prečo za vašu neschopnosť dostať sa rozumným spôsobom do domu, resp. bytu musia trpieť vystrašení susedia, resp. rodinní príslušníci?!

Uvediem konkrétny prípad, ktorý sa stal v piatok ráno. Polícia prišla do bytu bývalého šéfa NAKA Branislava Zuriana na popradskom sídlisku a vylomila mu dvere. Nebolo by na tom nič zvláštneho pokiaľ by bývalý šéf elitných policajtov bol doma, lenže oni ho doma nenašli.

Novému Času sa podarilo spojiť so Zurianom, reportéri zistili, že sa nachádza v zahraničí. Položili mu otázku kedy príde vypovedať a čo odkazuje vyšetrovateľovi?? – Viac v tomto zdroji: exsef-naka-zurian-po-razii-odkazuje-bat-by-sa-mal-niekto-iny

Zurian tvrdil, že netuší, z čoho je obvinený. „Neviem. Vyšetrovateľ mi to odmietol povedať. Nečakal som to a nemal som o tom dopredu žiadne informácie. Nemal som dôvod. Podľa mňa som nič neurobil a báť by sa mali iní ľudia, nie ja,“ povedal Zurian pokojným hlasom. – Iba nahlas rozmýšľam, koho asi mal na mysli, žeby niekoho zhora, čiže niektorých vládnych predstaviteľov?

Nebude to skôr prehľadná hra?! A to presne tak ako to povedal bývalý vyšetrovateľ Jozef Šátek – „Hneď, ako požiadal o uvoľnenie, som povedal, že uteká, že bude trestne stíhaný a pán policajný prezident Peter Kovařík mu to povolil. On to dobre vedel, čo sa chystá. Všetci to podľa mňa vedeli. Čakal som to. Dokonca som sa pýtal pána Kovaříka, prečo ho púšťa za tri dni a prečo mu nedal dvojmesačnú zákonnú lehotu k prepusteniu. – Zákon hovorí o dvojmesačnej lehote a podľa mňa mu ju Kovařík mal dať. Tým by bol stíhaný ako príslušník a pán Zurian by nedostal odstupné, ktoré je dosť veľké. Celé je to jedna veľká hra. Niekto sa zahral na hlúpeho a prepustil ho, dali mu to na dostatok času, aby to urobil, a teraz odišiel do zahraničia, aby sa mohol vrátiť. A tým odbúral dôvody na útekovú väzbu. Lebo keď sa vráti, je to dôkaz toho, že predsa nebude utekať. To sú strašne priehľadné hry pre hlupákov. Presne toto som čakal. Najhoršie je, že tieto informácie o tom, že bude trestné stíhanie a aké budú kroky, museli uniknúť.“

PS

Vážení čitatelia, uniklo mi niečo? Nie je aj vám podozrivé, žeby slovenské tajné služby boli až také neschopné a nevedeli o tom, že Zurian odcestoval do zahraničia, takže je len logické, že vo svojom byte byť nemohol??!

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

Grasalkovičov palác, Prezidentský palác

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo osem z desiatich kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa v pondelok doobeda kandidatúry vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642193x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy