Založ si blog

Nariadenie vlády: Od zajtra existujú nové pravidla komunikácie

Na fb prebieha zdieľanie tohto oznamu, no už jeho úvod je trošku podozrivý, predsa správne to malo znieť: budú existovať…skôr je dôležitý obsah toho oznamu, už v jeho úvode je napísané, že všetky hovory sa zaznamenávajú. Všetky protokoly telefonických rozhovorov sú protokolované, že je monitorovaný faccebook a všetky sociálne siete…

Ďalšie informácie oznamu si môžete prečítať na tejto mojej fotografii, stiahnutej z fb:

Obrázok s týmto textom mi poslala priateľka prostredníctvom fb

V závere oznamu je varovanie, aby sme sa vyhli zdieľaniu dôverných informácii so svojimi priateľmi a rodinou. „Všetko, čo napíšete alebo poviete, sa môže použiť proti vám a nejde o vtip, ale o realitu!!!“

Takže mi z tohto vychádza, že buď sa niekto nudí a týmto spôsobom chce zastrašovať širokú verejnosť, alebo je to robené na objednávku opozície.

Do tretice prichádza do úvahy aj to, že všetko je hoax. Avšak aj keby to bola pravda, tak vôbec nepochybujem o tom, že nás vláda, čo nevidieť bude informovať o tom, že to bol jeden z ďalších hoaxov vyrobených na objednávku opozičných predstaviteľov politických strán.

V súvislosti s celosvetovou pandémiou dávam do pozornosti môj názor k svetovej  zdravotníckej organizácii (WHO), ktorý som napísal ešte začiatkom apríla tohto roku v tomto blogu: kormidlo.blog.pravda

Tu je celé znenie: „Nedá mi, aby som sa nevyjadril aj k tomu prečo sa Covid-19 tak hromadne a rýchlo rozšíril po celom svete?! Keď Svetová zdravotnícka organizácia (ďalej WHO) mala možnosť ešte 23.1.2020 rozhodnúť o celosvetových opatreniach proti koronavírusu, aby sa epidémia nešírila z Číny do celého sveta, tak vtedy WHO rozhodla (tesnou väčšinou) neoznačiť epidémiu nového koronavírusu v Číne a v niektorých ďalších krajinách za „stav ohrozenia verejného zdravia medzinárodného rozmeru“. – Vtedy som o tejto udalosti písal aj v tomto blogu: kormidlo.blog.sk – Na 100 % som presvedčený o tom, že ak by vtedy WHO prijala tieto opatrenia, tak by sa Covid-19 takýmto nebezpečným tempom nikdy nerozšíril. Už vtedy stačilo uzavrieť letiska, hranice a nepúšťať vlaky preplnené cestujúcimi z Číny do susedných krajín! V takom prípade by celosvetovo bolo minimálne o 2/3 menej ľudí nakazených vírusom Covid-19 a rovnako by bolo aj menej obeti vírusu. – Takže aj tento prípad potvrdil iba to, že ľudstvu najväčšie zlo – na celom svete – robia politici, samozrejme česť výnimkám.“

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648770x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy