Založ si blog

Je Pročko naozaj šašo? !

Už pred 10 rokmi sa chcel Matovič (terajší premiér) pobiť s poslancom smeru Kaliňákom. V parlamente to poriadne iskrilo. Matovič vynadal Kaliňákovi a potom sa takmer strhla bitka!! – Zdroj: noviny.sk – „Na otázku, prečo sa nechal vyprovokovať, Matovič odvetil, že: „keď vám niekto povie, že ste pašerák a zlodej a rehoce sa pritom ako dilinko, tak jednoducho…“. Keď obaja previnilci odišli za plentu, Kaliňák údajne Matovičovi zopakoval, že je pašerák a zlodej, no potom si potykali.“

O tri roky neskôr – v roku 2013 – Poslanci Smeru po hlasovaní o zmene programu mimoriadnej schôdze Národnej rady SR o odvolávaní premiéra Roberta Fica chceli z rokovacej sály vyniesť papierovú maketu zobrazujúcu Fica vo futbalovom drese s nápisom „Daroval Slovensko zbohatlíkom“, ktorú po odchode premiéra Fica ešte na začiatku mimoriadnej schôdze priniesol poslanec Igor Matovič (OĽaNO). Poslanci Matovič a Viskupič sa snažili získať maketu späť, preto sa medzi poslancami Smeru a Viskupičom – už mimo rokovacej sály – strhla fyzická potýčka. „Pre mňa z nepochopiteľných príčin sa na mňa vrhlo päť podnapitých poslancov Smeru. Pod znôškou vulgarizmov som bol takmer prehodený cez zábradlie,“ tvrdil Viskupič. – Zdroj: pravda.sk– „Predseda poslaneckého klubu Obyčajných ľudí a nezávislých osobností (OĽaNO) Jozef Viskupič skončil po fyzickej potýčke s piatimi poslancami Smeru s jeden a pol centimetrovou tržnou ranou v ústach a pomliaždeninami svalov, na ktorých má otlačené ruky.“- Neviem či zo strany aktérov bolo podané nejaké trestné oznámenie, ale v tom čase to ešte asi nebolo v móde.

Gašparec 11.06.2020 - Smer prišiel o Pellegriniho, Fico mu drží palce – k tomu titulku snáď len toľko: ak je ešte niekto, kto verí Ficovi, že tieto slová myslel naozaj vážne, tak sa tomu musím naozaj iba zasmiať    - zdroj: https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/554058-fico-ponukol-pellegrinimu-miesto-predsedu-strany-smer/?utm_source=pravda&utm_medium=hp-box-najcitanejsie&utm_campaign=shp_rightbox

Gašparec 11.06.2020 – Smer prišiel o Pellegriniho, Fico mu drží palce – k tomu titulku snáď len toľko: ak je ešte niekto, kto verí Ficovi, že tieto slová myslel naozaj vážne, tak sa tomu musím naozaj iba zasmiať    – zdroj: https://spravy.pravda.sk

O nekonečnom vyčíňaní Matoviča v NR SR sme sa mohli presvedčiť aj v roku 2012 vtedy ešte poslancovi za SaS, keď Martinovi Poliačikovi vysypal na hlavu injekčné striekačky. -„Dôvodom bolo Poliačikovo priznanie pre Sme k užitiu tvrdých drog v minulosti a výrok, že čistý heroín je menej škodlivý, ako miešaný.“ – Zdroj: Divoky-zapad-v-parlamente  – Matovičov odkaz Poliačikovi: Kolegu Poliačika upozorňujem, že ak ešte raz bude nabádať naše deti na užívanie heroínu, tak aj keď bude na neho zákon krátky, moja ruka bude dostatočne dlhá.“– priznávam, že podobne by som reagoval aj ja, ak by som bol na Matovičovom mieste.

V slovenskom parlamente bol doposiaľ hádam najznámejším konfliktom medzi poslancami, ten ktorý sa datuje do februára 1999. „Vtedy mal poslanec Peter Baco z HZDS tiež v bufete dať facku Ľubomírovi Andrassymu z SDĽ. Baco všetko vysvetľoval, že len šermoval rukami.“

Včera sme mali možnosť prijať informáciu o tom, že Ľuboš Blaha (Smer) tvrdí, že ho Jozef Pročko (OĽaNO) chytil v bufete pod krk. Podal preto trestné oznámenie. Pročko to vidí inak.

„V parlamentnom bufete ma práve fyzicky napadol poslanec Pročko. Chytil ma rukami za krk, škrtil ma a zúrivo so mnou lomcoval, kým nezasiahol čašník,“ Blaha to napísal na sociálnej sieti. Pročka, ktorý je poslancom prvé funkčné obdobie, „prirovnal k mafiánom z deväťdesiatych rokov minulého storočia.“– K tomu ešte uviedol toto: „Kompletne zmyslov zbavený. Ten človek je reálny agresívny psychopat, nevie sa ovládať,“ pokračoval Blaha s tým, že on útok neopätoval, „spory násilím neriešim“. Na záver dodal, že bol u lekára a podá trestné oznámenie.- Nedá mi, aby som tu nepoložil otázku: Koľko trestných oznámení podaných poslancami, ktoré boli v podobných potýčkach skončili v prospech žalobcu? Tuším žiadne lebo ich chráni poslanecká imunita.

Avšak uvediem aj Pročkove vyjadrenie k spomenutému incidentu: Pročko túto udalosť popisuje trocha inak: „Blaha počas rozpravy mi nadával do kkt a opic,“ napísal zasa bývalý zábavač. Ohradil sa, že si neželá, aby mu poslanec z opozície takto nadával. „Tak mi povedal, ze ty chudak, kto ti t…ka ženu,“ pokračoval v statuse Pročko. – Priznávam, že ak by také niečo povedal Blaha mne, tak by som zareagoval rovnako ako Pročko.

Spor ešte pokračoval aj v parlamentnom bufete. Pročko sa obrátil na Blahu s tým, aby mu ešte raz zopakoval slová z rokovacej sály. „Začal vrieskať: Pročko ma napadol,“ dodal samotný Pročko. pravda.sk

V súvislosti s týmto prípadom ma zaujal aj tento článok: mazurek-vyzyva-prockav článku je uvedený titulok: Mazurek vyzýva Pročka?! „Keď si taký veľký bitkár… napadneš aj mňa?!“ –  k Pročkovmu incidentu sa vyjadril týmito slovami: „V televízii už nemal šancu a začal točiť jednoduché videá, ktoré zaujali voličov strany Igora Matoviča. Tí dostali práve Jozefa Pročka do parlamentu. To, čo tam však dnes vyvádza, je celému Slovensku na smiech! V parlamentnom bufete mal fyzicky napadnúť poslanca Ľuboša Blahu, ktorý mu údajne nadával a Pročko nezniesol tlak a Blahu začal škrtiť. K celému incidentu sa vyjadril aj poslanec ĽSNS Milan Mazurek: „Tak cirkusant Jožo Pročko dnes v bufete napadol a škrtil Ľuboša Blahu… Pročko je skrátka chorý… Jožo, keď si už taký veľký bitkár, trúfneš si aj na skutočného protivníka? Napadneš aj mňa? Hmm…“ napísal Mazurek. – Čisto hypotetický poviem svoj názor lebo zmeniť sa to nedá, ale dovolím si tvrdiť, že ak by Kotlebova strana bola v koalícii s Matovičom, tak presne rovnako by Mazurek zareagoval na poslanca Blahu, avšak teraz, keď Smer je najsilnejšia opozičná strana, tak Mazúrek si chce prihriať svoju polievačku aspoň takýmito vyjadreniami.

PS

Neviem ako ostatní čitatelia? No ja sa skôr prikláňam k výroku čitateľa pod uvedeným článkom pravda.sk: „Blaha padá do zabudnutia spolu so smerom a precedom, takže teraz je každá reklama dobra….“

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648710x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy