Založ si blog

Fico nám ukázal, ako politiku nerobiť

Nikdy som sa netajil tým, že Fica nemám v láske, potvrdil som to viacerými mojimi blogmi. Mojim posledným blogom o Ficovi bol doposiaľ tento: kormidlo.blog.pravda  – napísal som ho 27. mája – v ňom som predpovedal Ficovi, že skončí ako Mečiar a Dzurinda…

Avšak zaujal ma názor na Fica – poslanca Šudíka z OĽANO – jeho názor na Fica sa s mnohými mojimi názormi stotožňuje, preto som sa rozhodol zverejniť ho tu v plnom znení.

Pán Šudík ho zverejnil na faccebooku:

FICOV OBRAZ AKO VÝSTRAHA 🛑

️Po pár rokoch luxusu, slávy a pocitu dôležitosti a moci prichádza strmý pád! ️ Život, kedy si mohol dovoliť všetko a každý sa mu klaňal, je preč.⛔

Kedysi pre voličov chutný a ľúbivý Robo Fico, 😇ktorý zapĺňal športové haly, sa v dôsledku napojenia na oligarchov, ktorí mu pomohli zohnať peniaze vlastnou hlavou a dotlačili ho k zúfalým činom, nabaľujúc si svoje vrecká, sa zmenil na arogantného, drzého hulváta.🤬

To, že si odmieta dať v miestnosti rúško😷, je ešte to najmenej. To je len znakom pocitu, že môže všetko. No ten už je preč a nikdy nepríde.📉

Robert Fico sa opil mocou 🥂, ktorej promile ho úplne oddialili od reality bežných ľudí. Má svoj zatrpknutý svet. Stratil zmysel žiť život v realite. Jeho činy, napojenia na zbohatlíkov a podvodné praktiky ho dobehli.
Dnes je Fico na smiech. Je totiž najneobľúbenejším politikom Slovenska a verní kamoškovi od neho dávajú pomaly ruky preč.

Foto fb: Tomáš Šudík - OĽANO

Foto fb: Tomáš Šudík – OĽANO

Únos Vietnamca, smrť novinára, „naši“ ľudia, bitky farmárov na poliach, rozkradnuté eurofondy, hulvátske správanie k novinárom či ženám, miliardové kauzy a peniaze v alobale 💶. To všetko sa bude spájať s jeho menom už navždy.

Tí rozumnejší sa mu postavili chrbtom už dávnejšie, a tí, ktorí majú v sebe aspoň štipku slušnosti, to urobia nasledujúce dni. 🗓

S takýmto pocitom a so strachom v očiach, kedy sa mi vypomstia moje prehmaty, by som ja nikdy nechcel zaspávať. Naozaj, pri pohľade na Fica musia všetci zistiť, že peniaze ani moc naozaj nie sú všetko.

Rozmýšľam nad tým, či si Ficov obraz 🖼 nezavesím do izby a vždy keď pôjdem spať alebo keď budem vstávať si poviem: „Budem žiť tak, aby som nedopadol ako on!“ Vlastne by to mal urobiť každý politik.

Lebo FICO je dnes nenávidený, opovrhnutý politik, ktorý so strachom a stálymi stresmi čaká, kedy si po neho príde NAKA, či ktorý oligarcha ho dnes pritlačí k múru a bude chcieť splatiť účty. 👥
No hostina netrvá večne a tanier 🍽 je prázdny.

Tie roky v luxuse a pár rokov moci ⛴ určite nestoja za to, aby som sa ja osobne na seba nemohol pozrieť do zrkadla 👀 a aby sa moje deti za mňa v škole v budúcnosti hanbili. 👨👧👦

⚡A preto budem robiť politiku inak ako Fico.
Tak, aby sa za mňa moji voliči, moje vnúčatá, moja rodina a moji rodáci z Humenného nikdy nemuseli hanbiť

🕛 Bohatý príbeh jedného, dnes už nepodstatného Fica, sa končí a on sám si musí dať otázku, či mu to stálo za to.

Ja si myslím že nie a verím, že to ešte nie je koniec a spravodlivosť mu to ešte dopočíta.

Takže milí kolegovia poslanci. Buďme 1% vďačný za Fica. Ukázal nám, ako politiku nerobiť.

A to keď bol ešte človek, s úsmevom tvrdil, že ako opozičný poslanec si nikdy nesadne do lavice parlamentu a v r 2014 už nebude v politike..HA HA

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7666087x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy