Založ si blog

Už aj Fico sa bojí vírusu Covid-19

Spočiatku, keď sa koronavírus objavil v Číne občania mnohých krajín to brali tak, že ich sa to netýka, dokonca, keď sa táto pliaga dostala už aj do Európy, tak ešte aj vtedy si mnohí z toho robili žarty, výnimkou nebol ani poslanec Fico, pri skladaní posl. sľubu v NR nemal rúšku na tvári tak, ako ostatní poslanci, dokonca ju nemal na tvári ani počas rozpravy vyše štvrťhodiny.

Danglár 21.03.2020

Danglár 21.03.2020  Pri skladaní poslaneckého sľubu som celému Slovensku ukázal, že ja sa nejakého vírusu Covid-19 vôbec nebojím, musím však povedať, že okrem mňa takto bez rúška skladali sľub ešte ďalší dvaja poslanci, ale oni rúšku na tvári nemali iba počas sľubu, no ja som ju na tvári nemal ani vtedy, keď som vyše štvrťhodiny hovoril v rozprave NR.

Avšak veľmi rýchlo došlo k zmene, dnes je už úplne iná situácia – pre šírenie koronavírusu už izolovali desiatky miliónov ľudí po celom svete, najviac v USA – o niečo menej v Taliansku a na treťom mieste tohto nelichotivého stavu sú Španieli -, ale už aj Angličania za nimi príliš nezaostávajú, a podobne je to už aj v Rakúsku, vo Francúzku a v Čechách atď.

V Ázii i Európe prijali vlády najrozsiahlejšie epidemiologické opatrenia v novodobej histórii – celosvetovo je už vyše 703 876 nakazených, a počet oficiálne potvrdených úmrtí na koronavírus po celom svete už prekročil 33 215.

Pri skladaní sľubu som rúšku nemal, lenže teraz je už iná situácia, teraz už premiérom nie som a nemám ochranku, takže sa musím chrániť sám. Ale aj tak som väčší frajer ako všetci Slováci, lebo ja mám drahý respirátor a vy chudáčikovia máte iba čínske rúška za pár centov a aj tie som pre istotu nechal predražiť, aby ste nereptali, že som vám zabezpečil príliš lacné rúška. :-) :-) :-)

Pri skladaní sľubu som rúšku nemal, lenže teraz je už iná situácia, teraz už premiérom nie som a nemám ochranku, takže sa musím chrániť sám. Ale aj tak som väčší frajer ako všetci Slováci, lebo ja mám drahý respirátor a vy chudáčikovia máte iba čínske rúška za pár centov a aj tie som pre istotu nechal predražiť, aby ste nereptali, že som vám zabezpečil príliš lacné rúška. 🙂 🙂 🙂

Aktuálne počet ľudí, u ktorých sa potvrdila nákaza koronavírusom:

„Už vyše tri miliardy ľudí v takmer 70 krajinách a teritóriách celého sveta požiadali svoje vlády, aby mohli zostať doma. Toto opatrenie má zastaviť pandémiu, ktorá sa šíri po celej planéte.“ Zdroj: https://www.tyzden.sk/

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, prečo sa to všetko deje?

Rozsiahla epidémia COVID-19 rozpútala celosvetovú pandémiu, v súčasnosti je v Číne, na ústupe. Avšak od vlaňajšieho decembra, keď sa začala šíriť zo stredočínskeho mesta Wu-chan, tak tentoraz vyčíňa v Európe.

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, aký život ľudstvo viedlo predtým? – Kašľali sme na zdravie, absolútne sme si nevážili prírodu, zdravotníctvo, učiteľov, partneri sa navzájom podvádzali a ľudí sme posudzovali iba na základe výzoru.

Na stránke Koronavírus na Slovensku sa objavil tento príspevok: https://www.funmagazin.sk/ – príspevok zhrnul celkovú situáciu a zároveň vysvetľuje, prečo sme si túto pandémiu, svojím spôsobom, zaslúžili…

  • Prestávali sme si vážiť zdravie a preto sme dostali takú chorobu, aby sme si uvedomili, že na ňom úplne najviac záleží..
  • Prestávali sme si vážiť prírodu a preto sme dostali takú chorobu, aby bol pobyt v nej pre nás taký vzácny ..
  • Prestali sme vedieť fungovať v rodinách a preto nás táto choroba zavrela do našich domovov, aby sme sa ako rodina opäť naučili fungovať ..👨‍👩‍👧‍👦
  • Prestávali sme si vážiť starých a chorých a preto sme dostali túto chorobu, aby sme si pripomenuli, akí sú zraniteľní ..👴
  • Prestávali sme si vážiť zdravotníkov a lekárnikov, aby sme zistili, akí sú nepostrádateľní ..👩‍
  • Prestávali sme mať úctu voči učiteľom a preto nám táto choroba zavrela školy, aby si to rodičia mohli sami vyskúšať ..
  • Mysleli sme, že si môžeme kúpiť všetko, byť kdekoľvek a s kýmkoľvek chceme a preto sme dostali takúto chorobu, aby sme si uvedomili, že to všetko nie je samozrejmosť..
  • Mamona nás opantala, voľný čas sme trávili v nákupných centrách, preto nám ich táto choroba zavrela, aby sme pochopili, že šťastie si nemôžeme kúpiť ..
  • Zameriavali sme veľa pozornosti na náš vzhľad a výzor a porovnávali sa, preto nám táto choroba zakryla tváre, aby sme pochopili, že tam netkvie naša krása ..😷
  • Mysleli sme si, že sme páni na tejto zemi a preto sme dostali túto chorobu, aby nás niečo miniatúrne čo ani nevidno dokázalo skrotiť, dať nám príučku a trochu pokory.. 🌏

Ku každému jednému bodu sa dá reagovať rôznym spôsobom, napr. tým, že niektoré body sú až príliš prehnané a pod. Ale svoj názor k tomu všetkému si vytvoríte vy sami, no ja si myslím, že celkovo nás tento príspevok prinútil zamyslieť sa vážne nad našim doterajším spôsobom žitia hlavne v oblasti medziľudských vzťahov.

Vážení čitatelia, pozrite si aj video, ktorého linck nájdete na konci textu. Vo videu hovorí španielsky redaktor o tom ako ich vláda začala príliš neskoro robiť opatrenia voči Covidu-19 v ich nemocniciach majú nedostatok respirátorov a pacientov nad 65 rokov musia odpájať od mechanického dýchania, dávajú im len sedatíva, kým nevyhasnú. – Jednoducho povedané nechávajú ich zomrieť na sedatívach len preto, aby tie prístroje mohli napojiť mladším pacientom, ktorí sú tiež nakazení vírusom Covid -19 Open in new

CORONA – Skutočná situácia v Španielsku smutná Realita 🙁 🙁 🙁

Avšak veľa vám napovie aj slovenský test na koronu o ktorom hovorí pán Seman na tomto videu: Open in new window – keď si ho pozrú hlavne tí, ktorí ma kritizujú, tak snáď im konečne dôjde prečo som taký nahnevaný na Fica.

Ale, aby ten svet nebol až taký smutný, tak vás chcem aspoň trošku pobaviť nasledujúcimi fotografiami:

V spojených štátoch kvôli Covid-19 už zatvorili všetky kaderníctva :-)

V spojených štátoch kvôli Covid-19 už zatvorili všetky kaderníctva 🙂

Mama mi povedala, že sa jej po praní niekde zapotrošila jedna z mojich ponožiek :-)

Mama mi povedala, že sa jej po praní niekde zapotrošila jedna z mojich ponožiek 🙂

Ficov respirátor je obrazom jeho vládnutia:

Zatiaľ čo väčšina politikov nosí rúška, Fico mal rovno respirátor, ktorý by mal mať skôr lekár v prvej línii. Človek si možno povie, že je to vlastne jedno a že respirátor je ešte kvalitnejší, takže Fico je zodpovednejší ako ostatní.

Lenže je to presný opak. – Zatiaľ čo rúško chráni okolie od vás, respirátor chráni vás od okolia. – Fico tým akoby vysielal jasný signál: Na vašom zdraví mi nezáleží, ja idem chrániť seba! – Je to vlastne skvelý symbol jeho vládnutia. Vždy išlo len o neho a o jeho kamarátov. Na ostatných kašľal. Bolo mu jedno, v akom stave odovzdá krajinu. Stačilo, že si kupoval hlasy lacnými sociálnymi balíčkami a špinavo útočil na opozíciu.

Len on, on a nikto iný. – A v takom stave sme tú krajinu po ňom prebrali.
Nemáme peniaze, zásoby a naše zdravotníctvo je v katastrofálnom stave.

Dúfam, že napriek tomu vydržíme a spolu túto chorobu porazíme. – A keď na Slovensku začne vládnuť spravodlivosť, tak Fica už neochráni ani ten respirátor.

P.S.

Zopár horlivých priaznivcov strany SMER-SD ma tu v debate pod článkom bombardujú, že som si dovolil kritzovať ich bôžika Roberta Fica, tak im tu dávam odkaz na letáku:

Takže smeráci, máte tu ďalší dôvod, aby ste ma ešte viac kritizovali v debate pod článkom

Takže smeráci, máte tu ďalší dôvod, aby ste ma ešte viac kritizovali v debate pod článkom 🙂

 

 

 

 

 

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648578x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy