Založ si blog

Kaskadéri na našich cestách

Neviem či v niektorých autách sú také tachometre, akého fotografiu som našiel na internete, ale hneď ma napadlo, že také tachometre by mali mať na svojich autách tí vodiči, ktorí nerešpektujú žiadne nariadenia a môžu im byť doslova ukradnuté všetke vyhlášky a dopravné značky.

Takí vodiči by veľmi radi po našich cestách preháňali svojich „tátošov“ až tak, aby sa ručička tachometra udržiavala na najvyššej rýchlosti. 

Pokiaľ však takto označené tachometre v motorových vozidlách (hlavne v osobných autách) zatiaľ nejestvujú, tak si myslím, že by nebolo od veci  aby sa začali také vyrábať.

A najlepšie by bolo ak by tie tachometre boli podstatne väčššie, aby pokryli minimálne aspoň polovicu palubovej dosky. U takýchto vodičov totiž nie je vylúčené, že ak by išli 400 kilometrovou rýchlosťou za hodinu, tak ešte aj tá by sa im málila, ale pokiaľ by mali počas jazdy pred očami stále zvýraznené tie barly, invalidný vozík a červenú smrtku, tak v tom prípade by sa hádam aspoň niečo v tých ich makoviciach pohlo, aby si uvedomili že naše cesty si nemajú mýliť s pretekárskymi dráhami formuly 1.

Moje „tátoše“ už pomerne dlho odpočívali pod kapotou na parkovisku vedľa nášho bloku a tak som ich minulý týždeň zobral trochu viac prevetrať po cestách z Košíc smerom na Prakovce a späť. No to, čo som videl ako sa mnohí vodiči na cestách správali, tak to ma často poriadne zlostilo a už som iba ľutoval, že nie som policajtom alebo, že nemám pri sebe nejaké oprávnenie na dávanie pokút takýmto nezodpovedným vodičom. Ale v duchu som si hovoril: Načo sú vôbec na cestách dopravné značky s najvyššou dovolenou rýchlosťou 60, či 40 km a plné čiary? Mám na mysli hlavne také kľukaté úseky ako sú na ceste k Jahodnej a Folkmáru, keď to aj tak nikdy nikto nekontroluje, či tam vodiči dodržujú predpísanú rýchlosť.

Ale, čo už policajtom je predsa jednoduchšie vyberať pokuty v mestách za prekročenie 50tky ako keby sa mali trmácať niekam do terénu. Veď, čo by tam okrem voľajakej srny mohli ešte iné vidieť, no nie? 🙂

A to už sa ani nejdem rozpisovať o motorkároch, ktorí sa práve na tých spomenutých miestach správajú so svojimi motorkami tak, ako keby boli na pretekoch.

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Najvyšší správny súd, budova

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671790x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy