Založ si blog

Radičová mi iba potvrdila to, že ja som sa v jej postojoch nemýlil

Chápem, že niektorí čitatelia a aj blogeri už majú plné zuby toho, že sa tu donekonečna píše o politikoch a ich činnosti, ale nedá mi aby som nezaujal svoje stanovisko k reakcii jedného s diskutujúcich v debate Pravdy.

Aby ste boli v obraze: Jeden bloger vo svojom včerajšom článku zakončil článok nasledovnou vetou: Vysvetlíte to niekto Dzurindovi, Miklošovi, Radičovej… ???

Keď som si prečítal jeho článok, tak som jeho obsah (z môjho pohľadu) pochopil v tom zmysle, že Radičovej trochu krivdí a preto som v debate napísal tento príspevok: Radičovej by to možno ani veľmi vysvetľovať nebolo treba, ale ona medzi tými dvomi menovanými je iba hompáľajúcim panáčikom na gumičkách s ktorým si oni robia, čo sa im zachce.

Keď som si po nejakých hodinách pozrel, že aké sú tam ďalšie komentáre, tak sice nijaky nepribudol, ale mne už voľajaký mudrc stihol dať svoje mínus. No neviem ako postupujete vy ostatní, ale ja ak s niekým nesúhlasím, tak mu napíšem svoj názor a preto som aj takto konal a toto je moja odpoveď: Ty, čo si dal to červené mínus, veď sa neukrývaj za bučkom a vyjadrí aj Ty svoj názor, či sa bojíš, že aj Tebe budú dávať mínusy?! Mne ich môžeš dať aj 15 a svoj názor si stále poviem.

Ale hlavný dôvod pre ktorý som sa rozhodol napísať tento blog je, že keď som si poobede klikol na dennú tlač, tak som sa dočítal, že ak by bolo potrebné, tak Radičová by sa neváhala postaviť na čelo štrajkov v Grécku a svoj postoj vysvetlila, že paradoxom je to, že v Grécku štrajkujú bankári.

Premiérka v svojej reči vysvetlila aj krízu, ktorá nastala: „Za krízou bol podvod, boli to klamstvá. Podvod a klamstvo je rovina etiky. Pre úspech vo voľbách, pre popularitu, sa kamuflovali čísla, zastierala sa pravda, dávali sa nové a nové sľuby a výhody. Nik nepovedal, že my na to nemáme“. A v závere svojej reči prehlásila, že pri vyjednávaniach v Bruseli sa hlas Slovenskej republiky berie veľmi vážne a naša vláda chce obhajovať principiálne pravidlá.

To, či ten val dopadne naozaj tak ako to má ona v predstave, ťažko povedať, lebo pokiaľ by o tom mala za našu vládu rozhodnúť iba ona sama, tak by som tomu aj veril, že ona si bude stáť za svojim rozhodnutím, ale akonáhle si pomyslím na tých dvoch, ktorých spolu s ňou spomenul aj ten bloger v závere svojho článku, tak už si nie som vôbec istý.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7649476x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy