Založ si blog

Archív: august, 2011

Aká je vlastne pravda o vojne v Líbyi?

Je to v tej Líbyi naozaj všetko tak ako nás o tom informujú média? Asi by stálo za pozornosť prečítať si aj tieto správy: Neuveriteľná reportáž z Líbye Stanica SkyNews priniesla neuveriteľnú reportáž úplne otvorene ukazujúcu NATO ako podporovateľa agresie rebelov proti tým občanom Líbye, ktorí sú zástancami Kaddáfiho režimu: reportér stojaci vedľa húfnic […]

Pokračovanie článku

Máte vyhrané ak máte (ne)úprimnú priateľku, či dokonca kolegyňu?

Zákernosti sa skutočne medze nekladú a pokiaľ vám chce niekto uškodiť ako len najlepšie dokáže, tak tomu naozaj neostáva nič iné ako „pogratulovať“, že sa mu to podarilo. V duchu som si hovorieval, že je dobré, že moja polovička sa nezaujíma o môj blog, ale akonáhle som v niektorom detailne a pravdivo opísal udalosti, ktoré ma viedli k napísaniu niektorého […]

Pokračovanie článku

Výuka o doprave na cestách je naozaj potrebná od útleho detstva

Dnes predpoludním som sa vybral bicyklom na Bukovec aby som si tam zaplával a oddýchol na čerstvom vzduchu. Za Myslavou som bol zhruba pol-kilometra, keď v diaľke pred sebou som zaregistroval troch mladíkov vo veku zhruba 15-17 rokov, ktorí si takisto išli na Bukovec zaplávať. No oni išli peši a stopovali auta. Keď som sa k nim priblížil, tak som im povedal, že trochu tréningu […]

Pokračovanie článku

Takmer som zabil cyklistu

Za bieleho dňa, (presnejšie na pravé poludnie) a počas nádherného slnečného počasia nechýbalo veľa aby som pripravil o život mladého cyklistu, ktorého som autom predbiehal dole kopcom pred košickým amfiteátrom. Ponáhľal som sa na stretnutie v Poprade a mal som tam byť o 14:00 hod. Takže som mal, čo robiť aby som to nezmeškal. Šťastím pre mňa bolo aj to, že ten […]

Pokračovanie článku

V 68 roku by bolo v Československu určite viac Breivikovcov

Myslím si, že by sa patrilo v predvečer 43 výročia vpádu ozbrojených vojsk na územie bývalého Československa priblížiť hlavne mladej generácii ako a čo sa v tom období odohrávalo. Mal som v tom čase krásnych 16 rokov a príliš „horúcu krv“ a takých nás bolo stovky. Môžem zodpovedne prehlásiť, že moja reakcia ako aj reakcia mojich spolužiakov bola poriadne […]

Pokračovanie článku

Bolo nepísaným pravidlom, že Cigáň strážil majetok Gádža viac ako svoj „majetok“

No dnes sa už medzi Rómmi toto nenosí. V predminulý týždeň som už ani neveril, že ešte bude také nádherné počasie, no v nedeľu ráno som už neodolal nádhernému počasiu a takej lákavej ponuke, aby som toto počasie ešte poriadne nevyužil na kúpanie na Zemplínskej Šírave. Od nedele až do piatkového večera som sa zdržiaval na mojej „rodnej hrude“ odkiaľ som to […]

Pokračovanie článku

V pravopise nie som génius, ale aj mňa gramatické chyby hnevajú

No myslím si, že poniektorí ľudia to s tým pravopisom až chorobne preháňajú, najmä v prípadoch ak reagujú svojimi príspevkami k článkom na blogoch. Síce by to malo byť úplnou samozrejmosťou, veď preto sme dlhé roky dreli školské lavice aby sme dokonalé ovládali svoj materinský jazyk, ale myslím si, že život každého človeka je naprogramovaný okolnosťami, ktoré […]

Pokračovanie článku

Slováci prestaňte už konečne voliť KDHákov!

Na Slovensku by už sterilizácia Rómiek dávno fungovala, pokiaľ by sa do všetkého nemontovalo KDH. Je zvláštne aké je KDH v tejto oblasti humánne, ale aby miesto stavania stoviek kostolov radšej investovali svoje finančné toky na biedne rómske rodiny, tak to akosi zariadiť nevedia. Ich najväčšou prioritou je to aby na Slovensko dotrepali čo najčastejšie pápeža aby sa […]

Pokračovanie článku

Nenechajte sa vyprovokovať idiotom, čo sa vám lepí na nárazník!

Takýmto idiotom totiž nejde o nič iné iba o to aby mohli robiť niekomu zle. Presne takáto situácia nastala včera popoludní na križovatke pri Národnej banke v Košiciach – vodič červeného golfu zrazil vodiča Škody Favorit a k tejto nehode došlo len preto, že zúrivý šofér golfu sa cestou z Furče smerom do centra po celý čas „lepil“ na vodiča favorita a […]

Pokračovanie článku
Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

ONLINE: Austin: USA nenechajú Ukrajinu padnúť, Rusko platí ohromnú cenu za vojnu

ONLINE: Austin: USA nenechajú Ukrajinu padnúť, Rusko platí ohromnú cenu za vojnu

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

19.03.2024 12:30

Hlavnými favoritmi slovenských prezidentských volieb zostávajú Peter Pellegrini a Ivan Korčok. Ako ďaleko je od nich Štefan Harabin?

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642315x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy