Založ si blog

Slovensko už nemá lepších politikov ako sú Fico a Pellegrini?

Takmer niet dňa, aby nás média neprestali informovať o preferenciách polit. strán, ktoré by sa ocitli na hrote rebríčka kandidátov do NR SR. Na najvyšších pozíciách sa dlhodobo držia Fico a Pelegrini – v prvenstve sa striedajú podľa toho ako uspeli v kritike terajšej vlády pred médiami.

Samozrejme chápem, že väčšina Slovákov ma už Matoviča plné zuby, že mnohí voliči teraz strašne ľutujú, že jeho hnutiu pred dva a pol rokmi dali svoj hlas. Chápem aj to, že ten psychopat narobil viac škody ako úžitku, ale nedokážem pochopiť prečo sa z minulosti nedokázali poučiť tí voliči, ktorí teraz opäť preferujú politikov, ktorými sú Fico a Pellegrini?!

Slovenskí voliči sú pripravení dať moc do rúk politikom, ktorí ich v minulosti už neraz sklamali! Je Slovensko naozaj také chudobné, že nemá ani kvalitných politikov, ktorí by túto krajinu doviedli tam kam patrí???

O tejto téme som napísal už zopár blogov, ale tým, že činnosť spomenutých politikov graduje a všetko vyzerá tak, že Slovensko sa predčasným voľbám naozaj nevyhne, tak mi to nedalo, aby som k tomu opäť nenapísal môj názor.

  1. augusta 2022 som napísal tento blog iba-vol-moze-volit-toho-politika-ktory-ho-uz-raz-sklamal – v jeho závere som napísal „ja som Fica nikdy nevolil a ani ho nikdy voliť nebudem (to isté som napísal aj v desiatkach mojich blogov o Ficovi)“ voliči, ktorí volili politickú mafiu a napriek tomu sú rozhodnutí dať jej opäť svoje hlasy, tak podľa mňa sú to nesvojprávni ľudia a neriadia sa svojim vlastným rozumom, ale veria sľubom, ktoré sú stále rovnaké ako boli tie pred 14-mi rokmi.“

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Zvrat v prípade Černáka. V miestnosti bol len pár minút, rozhodovať o jeho prepustení sa dnes nebude

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:06

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7670593x
Priemerná čítanosť článkov: 5207x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy