Založ si blog

Iba vôl môže voliť toho politika, ktorý ho už raz sklamal

Hovorím o Matovičovi a Ficovi, a tento blog venujem obzvlášť jednému čitateľovi, ktorý by nevedel zaspať, ak by takmer ku každému môjmu blogu nenapísal príspevok, hlavne keď vidí, že nech napíše čokoľvek, tak ja na jeho príspevky nereagujem a to z jednoduchého dôvodu s namyslenými ľuďmi nemá význam polemizovať lebo čokoľvek im napíšete, tak nikdy nemáte pravdu. (Pokiaľ nenapíšete to, čo chcú oni aby ste napísali). Už viackrát som mu napísal, že nech si píše čokoľvek, no ja na jeho táraniny už nebudem reagovať – a jeho to vytáča do nepríčetnosti, iba sleduje k akým príspevkom sa pripojiť a k nim napíše svoj elaborát, ktorým na mňa čo najviac nakydá).

Jeho doposiaľ posledný elaborát, (napísal ho istej čitateľke a namieril ho priamo na mňa) je už taký zúfalý, že ani on sám už nemôže uveriť tomu čo napísal. Ale možno si takouto provokáciou nahovára, že mne to predsa len nedá pokoja a na jeho príspevok zareagujem. Milí čitatelia, pozrite čoho všetkého je ten nešťastník schopný aby ma donútil zareagovať na jeho príspevok: „A teraz si predstavme, čo sa asi deje v hlave tiež blogera KORMIDLA, ktorý síce volil Matoviča a teda súčasnú vládu, ale už chce aby mu opäť vládla POLIT MÁFIA z búdy na Súmračnej na čele s jej ŠÉFom? Stačí byť vôbec k takýmto VOLIčom len empatický, alebo ich treba brať už len a len s rezervou?“

Celý čas, čo ma takto otravuje – tvrdí, že ma dokonalé pozná, no v jednej veci sa strašne mýli a tou je moja zásadovosť, ak raz niekomu poviem, že už na jeho elaboráty nebudem reagovať, tak za svojim slovom si stojím.

Skutočne som zvažoval, či predsa len nemám porušiť svoj sľub a nezareagovať odpoveďou na jeho provokatívny príspevok lebo jeho okydávanie mojej osoby ma už naozaj poriadne vytáča, ale povedal som si, že napíšem blog a ak ani ten mu nenaleje rozumu do hlavy, tak už asi nikdy nič iného.

Ten nešťastník veľmi dobre vie, že ja som Fica nikdy nevolil a ani ho nikdy voliť nebudem (to isté som napísal aj v desiatkach mojich blogov o Ficovi), a práve preto napísal tú hlúposť, že ja chcem aby mi opäť vládla POLIT MÁFIA z búdy na Súmračnej na čele s jej ŠÉFom? Stačí byť vôbec k takýmto VOLIčom len empatický, alebo ich treba brať už len a len s rezervou?“

Takže ku komu je potrebné byť empatický alebo ho treba brať už len a len s rezervou???

Na záver už len toľko, voliči, ktorí volili politickú mafiu a napriek tomu sú rozhodnutí dať jej opäť svoje hlasy, tak podľa mňa sú to nesvojprávni ľudia a neriadia sa svojim vlastným rozumom, ale veria sľubom, ktoré sú stále rovnaké ako boli tie pred 14-mi rokmi.

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648650x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy