Založ si blog

Zaslúži si slovenská vláda slušné oslovenie?

Niektorí Slováci na členov vlády nedajú dopustiť krivého slova, tvrdia, že robia všetko, čo je v ich silách. No ja tvrdím, že väčšina Slovákov ich má už plné zuby a osobne hovorím, že členovia vlády sú hoväda.

Včera večer som ich takto pomenoval aj v tomto blogu kormidlo.blog.pravda – Avšak blog sa na titulke príliš dlho neohrial, admin mi ho šupol na vedľajšiu koľaj. Chápem, že admin musel takto konať, ale zaslúžia si členovia vlády slušnejšie pomenovanie, keď dôchodcovia sú pre nich dobrí iba dovtedy kým na nich drú celý život ako kone? A ak im majú zvýšiť dôchodok, tak hľadajú iba samé výhovorky k tomu, aby im dôchodky nezvýšili!

V závere môjho včerajšieho blogu som napísal totoslovenských vládnych politikov dôchodcovia netrápia, tí sa teraz potrebujú pred celým svetom zviditeľniť tým ako im ležia na srdciach ubolení ukrajinskí utečenci a ako im oni humanitárne pomáhajú. 🙁“

Vložil som tam aj tento obrázok

Zdroj FB

Text na obrázku hovorí za všetko, že poslanci NR SR majú plné ústa humanitárnej pomoci ukrajinským utečencom, ale rozdávajú to zo svojho vrecka? Skôr sa dá tvrdiť, že rozdávajú z našich daní. (Pochopiteľne česť výnimkám).

Mnohým slovenským dôchodcom zostáva na jedlo 3 eurá mesačne. Je len pochopiteľné, že dôchodcovia chcú pridať a s Krajniakom sa hádajú o 13. Dôchodok. No zvýšiť dôchodcom dôchodky, tak to ani bohovi, na to majú tisíce výhovoriek, že Ficova vláda za 12 rokov vyrabovala štátnu špajzu, že nás pripravila o miliardy pandémia s Covidom 19…  k tomu ešte prišla Putinová vojna, a štát teraz musí uvoľniť milióny eur na pomoc ukrajinským utečencom.

Na záver sa už iba spýtam, napadlo niekoho, (hlavne z mojej generácie napr. pred 40tími rokmi), že v 21. storočí bude taká doba, ktorá je teraz? Myslel z nás a z našich rodičov niekto na to, že keď sme po 2. Svetovej vojne budovali tento štát k lepšiemu, že sa budeme mať všetci dobre, že sme dreli úplne zbytočne??! (Hlavne tí z nás, ktorí sme sa o to pričinili svojou prácou?). Veď nám stačilo iba sa priživovať ako mnohí naši asociáli – a aj tak by sme dostávali dôchodok, síce mizerný, ale aspoň by sme si povedali, že sme sa na ten dôchodok nenadreli.

P.S.

Pôvodne som už tento blog s mojim krátkym záverom chcel zavesiť na blogovisko, ale dnes o 9:45 hod. som si prečítal na fb tento status Juraja Galajdová je v meste: Kosice, Slovakia. 12. marca o 19:54 hod. A preto, že ešte 9. Marca 2022 som napísal k tejto téme blog s týmto titulkom „Čaputová a Héger mali plné ústa emócii, že je potrebné vyjsť v ústrety ukrajinským utečencom“ kormidlo.blog.pravda rozhodol som sa, že nebude na škodu veci, keď status tej dobrovoľníčky tu odcitujem v plnom znení.

„Nikdy by ma nenapadlo, že jedného dňa napíšem takýto status…

Vážený pán minister @roman_mikulec_olano

Robím dobrovoľníčku v Košiciach na vlakovej stanici a absolútne nesúhlasím s Vaším vyjadrením, že štát má túto situáciu pod kontrolou. Príďte osobne k nám a ja Vám garantujem, že tu nájdete len  dobrovoľníkov. Všetko ste nechali na pleciach našej samosprávy a nás občanov.

Ak to máte pod kontrolou, odkiaľ máme podľa Vás jedlo pre ľudí, ktorí utekajú pred vojnou? Odkiaľ máme pre nich vodu? Kto sa stará o to, aby sa pre nich našlo ubytovanie?

Nie, nie je to štát.

Nie je tu nikto od Vás, kto by riadil tieto procesy. Sme tu my, dobrovoľníci. Ľudia, ktorí chodíme do práce a do školy a vzdali sme sa svojho voľného času, len aby sme pomohli. Dobrí ľudia z Košíc, ktorí doma spravia obložené rožky a každý deň nám ich nosia na stanicu. Ľudia, ktorí nezištne rozvážajú unavených utečencov na ubytovanie.

Vo štvrtok večer o desiatej sme mali poslednú krabicu s obloženými rožkami, ktorú nám priniesla jedna pani. A na ceste z hraníc dva plné autobusy ľudí… Zaujíma niekoho kompetentného čo máme tým ľuďom dať v noci jesť, keď k nám prídu? Oni nejdú na výlet a keď utekajú z domu, nemajú čas si spraviť desiatu na cestu

Sú hladní, smädní, vyčerpaní a vystrašení…

My nemôžeme do nekonečna suplovať štát! Vieme pomôcť, ale nemôže byť všetka zodpovednosť hodená len na nás…

Takže hlavná otázka na Vás znie: kedy a ako začnete túto situáciu riešiť?

My nečakáme od štátu vysvetľovanie, urgentne potrebujeme pomoc a konkrétne riešenia.

PS1: toto nie je status napísaný od stola v teplom byte. Píšem ho priamo z vlakovej stanice v Košiciach pretože už sa na to nevládzem pozerať. Buď som v práci alebo tu. A takých ľudí ako ja, je tu viac. Lenže už nám dochádzajú sily…

PS2: áno, dnes mám narodeniny a namiesto oslavy, som tu a pomáham. Nesmierne si vážim každé prianie, od Vás všetkých, ktorých tu na fb a ig mám, ale ak môžem poprosiť, viac ma dnes potešíte zdieľaním… Ďakujem “

 

Dúfam, že ak si čitatelia prečítajú jej status a vážne sa nad nim zamyslia, tak pochopia kvôli čomu som ten môj uvedený blog 9. Marca 2022 napísal.

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671117x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy