Založ si blog

Pán Fico, žijeme na Slovensku. . .

…my Slováci nehovoríme, že tento štát je v prdeli, ale že Slovensko je v riti. Avšak chápem Váš postoj, chceli ste, aby Vám rozumeli aj bratia Česi, preto ste sa vyjadrili ich jazykom. 🙂

Ale teraz už vážne.

Tiež by ma vytočilo do nepríčetnosti, ak by matovičovci šírili o mne nepravdy. Aj oni narobili množstvo chýb, ale ťažko sa dajú prekryť ich chyby Vašim tvrdením, že tých 50-tisíc eur a niekoľko zlatých mincí, ktoré Vám ukradli v centrále Smer ste neoznámili na polícii preto lebo aj v minulosti Vám vykradli byt a na polícii ste strávili niekoľko hodín a aj tak nič nevyšetrili. Podľa mňa toto Vaše tvrdenie príliš neobstojí. Myslím si, že ktorémukoľvek Slovákovi, ak by takýto majetok ukradli, tak by s tým okamžite bežal na políciu.

Mne zhruba pred 16timi rokmi ukradol zlodej horský bicykel, keď som to nahlásil na polícii, tak si ma vypočuli, spravili zápisnicu a týmto skončilo, môj bicykel som už nikdy nevidel.

O sedem mesiacov neskôr mi zlodeji odcudzili druhý horský bicykel, ktorý som mal iba pár mesiacov a bol o pár tisíc korún drahší ako ten prvý a preto som sa snažil byť opatrnejší, že už bicykel nezamknem do stojana na bicykle, ale dám ho do vestibulu Markétu, aby ho mal aj esbeeskár na očiach, avšak ten ma upozornil, že ak by mi dovolil nechať bicykel vo vestibule, tak riaditeľ Markétu by ho za to určite nepochválil. K tomu ešte dodal, že ma chápe, keď mi už jeden bicykel odcudzili, ale on musí dodržiavať pravidlá. V obchode som sa zdržal maximálne 10 minút, no aj tie stačili zlodejom k tomu, že môj zámok na bicykli uzamknutý k stojanu bicyklov prestrihli cvikacími kliešťami a z bicyklom ufujazdili. Zavolal som esbeeskára k stojanu a ukázal som mu precviknutý zámok, ten okamžite volal políciu, no tým sa uráčilo prísť na tvar miesta až po 45tich minútach. Tak som rozčúlený povedal policajtom, to ste už sem ani nemuseli chodiť lebo ten môj bicykel a možno ešte zopár ďalších bicyklov sú už na ceste v nejakej dodávke a za ten čas kým ste prišli, tak tie bicykle už môžu byť aj v Prešove. (Prešov je od tohto Markétu vzdialený cca 40 kilometrov). Takže milí policajti sa ešte urazili a vykašľali sa na mňa.

Príslovie hovorí do tretice všetko dobré! No v mojom prípade to do tretice dobré nedopadlo lebo zhruba rok po tom ako mi ukradli druhý bicykel, tak zlodeji ukradli z pivnice môj tretí, resp. dcérin horský bicykel, na ktorom ona aj tak nejazdila (bola tehotná), takže som si ho od nej požičal. Paradoxom bolo, že okrem môjho bicykla zlodeji odcudzili aj horský bicykel môjho suseda.

Tá tretia krádež horských bicyklov ma už poriadne vytočila a išiel som spolu s mojim susedom na políciu nahlásiť krádež. No policajtom sa ani neráčilo ísť sa pozrieť na tvar miesta – tvrdili, že sa tým budú zbytočne zaoberať lebo poisťovne majú takýchto prípadov strašne veľa a preto sa poisťovne rozhodli, že majiteľom bicyklov, ktorým boli bicykle odcudzené, že im už ich majetnú stratu nebudú uhrádzať lebo takých prípadov majú veľa a dokonca, že niektorí majitelia bicyklov krádeže nahlásili, no v skutočnosti svoj bicykel niekomu predali…

Takže, keď som videl, že na polícii nemám šancu uspieť, napísal som sťažnosť priamo na ministerstvo vnútra, až potom sa karta obrátila, policajtov, ktorí mi odmietli prípad riešiť, tých si pozval na koberček sám náčelník policajného zboru… a nakoniec to dopadlo tak, že práve oni poslali na poisťovňu zápisnicu s potvrdením, že skutok sa naozaj stal. (Poisťovňa mne a môjmu susedovi uhradila za bicykle zhruba dve tretiny toho, čo sme za bicykle zaplatili v obchode, ale vždy to bolo lepšie ako nič).

Zdroj denník Pravda
Pán Fico, s tým prstom opatrnejšie, nemuselo by sa Vám to vyplatiť, to isté sa Vám môže vrátiť z druhého tábora 🙂

Chápem aj to, že matovičovci možno melú z posledného a preto si v niektorých prípadoch vymýšľajú mená údajných pytliakov v poľovníckej chate. Ale odposluchy a videá sú k dispozícii, takže z toho sa dá ľahko zistiť o ktoré konkrétne osoby ide.

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671148x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy