Založ si blog

Bukovskému zrušili kanál! Čo je dôvodom?

Dietológ Igor Bukovský využíval Youtube na propagovanie svojich názorov ohľadom COVID-19, avšak o svoje konto už prišiel. Čo na to samotný Bukovský?

„Bukovský sa netajil tým, že očkovanie proti koronavírusu mu nie je pochuti, kritizoval aj viaceré vládne opatrenia na zabránenie šírenia vírusu na Slovensku. Svoje názory prezentoval na viacerých sieťach, aj na platforme Youtube.“

Vláda voči Bukovského videám tvrdo zakročila a zrušila mu účet jeho ambulancie. Zdroj zive.aktuality.sk. Bukovský totiž od začiatku verejne kritizoval vládne opatrenia, rúška či očkovanie, zľahčoval pandémiu. Namiesto toho odporúča ľuďom posilňovanie imunity – napr. užívanie vitamínu D, vyzdvihuje aj konzumáciu orechov. Obhajoval aj užívanie lieku Ivermektín, ktoré sa využíva ako antiparazitikum vo veterinárstve. (Bukovský sa nateraz k zmazaniu kanálu nevyjadril.)  – Zdroj Bukovskemu-zrusili-kanal

Vážení čitatelia, ak počítam roky od času, keď som začal chodiť na základnú školu, tak do 89tého roku uplynulo 31 rokov, a tie som prežil v hlbokej totalite v bývalom režime, ale ak to porovnám s Matovičovou totalitou, ktorá sa na Slovensku odohráva hlavne v posledných týždňoch, tak eštebáci boli iba pioniermi. Čuduje sa ešte niekto, prečo má OĽANO podľa posledných prieskumov verejnej mienky iba 13 % preferenčných hlasov? Myslím si, že tu ani nemusím vypisovať dôvody prečo je tomu tak, lebo väčšina Slovákov sa o tom vyjadruje takmer na každom kroku. Keď sa, čo len na malú chvíľu pristavíte pri občanoch v menších skupinách a započúvate sa o čom sa bavia, tak zistíte, že takmer všetci nadávajú na vládu a hlavne na Matoviča. Avšak Matovič si to sám vykoledoval, vmontoval sa do takmer všetkých problémov, ktoré na Slovensku jestvujú – má v tom mišmaš, a vidieť to aj na jeho reakciách, raz sa k niečomu vyjadri pozitívne, no krátko nato to dementuje lebo už zabudol, že sa k tomu problému vyjadril. A aby to nevyzeralo, že to bol on, kto takto tvrdil, tak okamžite nájde vinníka a zvali to na neho.

Nemám traumu z toho, že som dal svoj hlas hnutiu OĽANO, k tomu som sa tu na blogovisku už viackrát verejne priznal. To, že Matovič sa správa inak ako pred voľbami, toto predsa nemohol nikto predpokladať. (Veď jeho vlastná sestra ho nespoznáva). A čo sa týka jeho povahy, tak naďalej si myslím, že on nie je zlý človek, ale ovplyvňujú ho zlí ľudia, ktorých si dosadil do rôznych funkcii, tí ho zneužívajú a všetka vina samozrejme padá na jeho hlavu. (Avšak takí ľudia nie sú len v jeho hnutí, takých je veľa aj v ostatných koaličných stranách).

Zaujal ma aj nasledujúci názor pána Miroslava na propagandu očkovania:

… AJHĽA !!!

  1. Všimnite si, médiá šíria tú najprimitívnejšiu očkovaciu propagandu a infantilne obhajujú zločiny Hegeromatovičovej vlády.
  2. A tak som sa pozrel na to, prečo to robia. Žeby kvôli prachom?
  3. Otvoril som Centrálny register zmlúv, či náhodou štát nekorumpuje médiá prostredníctvom peňazí daňových poplatníkov. A ajhľa, čo som našiel.
  4. Vydavateľ Aktualít dostal od štátu na očkovaciu kampaň takmer 100 tisíc EUR. Vydavateľ Denníka N takisto. Desiatky tisíc išli aj vydavateľovi SME a ďalším médiám. 5. A úplná pecka. Televízia Markíza dostala za posledné mesiace od štátu a štátnych firiem … sadnite si, prosím… 5 miliónov EUR.
  5. Hovoria tomu – nákup vysielacieho času. Ja tomu hovorím, že si kupujú médiá.
  6. Markíza dostala priamo od Ministerstva zdravotníctva na očkovaciu kampaň 900 tisíc EUR. Ďalších 720 tisíc išlo od Všeobecnej zdravotnej poisťovne. Na čo asi?
  7. A od štátneho Tiposu dostala Markíza rovno 3,5 milióna. Z toho sa až krúti hlava. Nemajú peniaze na ľudí, berú dôchodky seniorom, nedali takmer nič na štátnu pomoc – ale do médií rvú milióny!
  8. A potom sa čudujeme, že médiá od rána do večera špinia na opozíciu a propagujú očkovanie spôsobom, že by aj Goebbels mohol závidieť.
  9. Žiadne iné názory, žiadne objektívne informácie, nič o vedľajších účinkoch, nič o rizikách. Len hnať ľudí ako dobytok. A hejtovať Roberta Fica, že čo si to dovoľuje, že sa ako slobodný človek nechce dať zaočkovať.
  10. Prachsprostá štátna korupcia. Hegeromatovičova vláda si nakúpila médiá, naliala do nich milióny zo štátnych peňazí a zneužíva ich na útoky na opozíciu a kritikov.
  11. Ja sa len pýtam, kde je NAKA. Ak sa potvrdí, že takto zalepujú médiám ústa a kupujú si ich priazeň – potom ide o najväčší korupčný škandál v dejinách Slovenska. (Klamú, manipulujú, šíria nenávisť. Chcú z ľudí urobiť pokusných králikov, dokonca ohrozujú aj naše deti. Za prachy. Za milióny, čo do nich lejú by zapredali aj vlastné mamy).

Miro Lubo 24. septembra 0 15:02 Zdroj FB

 

Uvediem tu aj výmenu názorov k mojim príspevkom k téme o očkovaní:

Môj názor: „Ešte stále sa nájdu takí ľudia, ktorí budú tvrdiť, že toto nie je dôsledok uvoľnených opatrení počas leta? (Mám na mysli hlavne dovolenky v zahraničí, či veľké športové podujatia).“

Jeden z čitateľov Demokrachyba zareagoval nasledovne: „Ano, ja tvrdim, ze nie. To je dosledok toho, ze napriek tomu, ze vakciny existuju, ludia odmietaju ockovanie. A skutocnost, ze vacsinou starsi ludia su zaockovani a mladi nie, tak percentualne podiel nezaockovanych v nemocniciach je obrovsky. A to preto, ze u 80 rocneho zaockovaneho predsa cakame vacsie problemy ako u 40 rocneho cloveka.“

Moja odpoveď: „Demokrachyba, prepáčte, ale budem Vám oponovať. Ja tvrdím, že tí starí ľudia, ktorých ste spomenuli majú množstvo chorôb, a ak aj sa nechajú zaočkovať, tak aj tak tu medzi nami dlho nepobudnú. Mám už takmer 70 rokov, takže tiež patrím k tej staršej generácii, ale robím pre svoje telo všetko preto, aby som sa tým seniorským chorobám vyhol, čiže športujem, zdravo sa stravujem a môžem zaklepať, že okrem liekov, ktoré užívam na štítnu žľazu resp. proti nej, žiadnu inú chémiu do seba netlačím.“

Zaujal ma aj tento príspevok čitateľa s pseudonymom Marečektyvole: „Hematofóbia a trypanofóbia alebo aj strach z krvi, ihiel alebo injekčných striekačiek predstavuje silnú úzkosť zo situácií, v ktorých by sa mohla vyskytnúť krv alebo ihly. Z tohto dôvodu sa postihnuté osoby väčšinou úplne vyhýbajú lekárskym vyšetreniam alebo pobytom v nemocniciach. Odmietajú očkovania, krvné testy alebo lekárske zákroky, čo z dlhodobého hľadiska zvyšuje riziko zdravotných problémov. Epidemiologické štúdie uvádzajú, že viac ako desať percent populácie tento strach dobre pozná.“  – Na jeho príspevok som zareagoval takto: „ak by bola pravda, to čo ste napísali, tak mi vysvetlite, či aj ja sa bojím ihiel alebo mám strach z krvi? Aby som bol konkrétny, tak iba dávam na vedomie, že mám jánskeho plaketu za viacnásobné darcovstvo krvi, ďalej, min. 15 krát ročne mi berú krv zo žily, keď chodím na kontroly môjho zdravotného stavu. PS Odmietam dať sa zaočkovať vakcínami proti Covidu 19 lebo tým vakcínam jednoducho nedôverujem, myslím si, že môjmu organizmu by mohli skôr ublížiť ako pomôcť.“

Vyjadrujem aj svoj názor na hlavné rozdiely medzi chrípkou a covidom. Lekári predpovedajú chrípkovú epidémiu Hlavne-rozdiely-medzi-chripkou-a-covidom Odkedy je na svete Covid 19 tak som si všimol, že chrípka ako taká úplne zanikla. Tvrdím to preto lebo do roku 2019 sa mi každoročne prejavili príznaky chrípky a bolo to striedavé, čiže tak, že ak tie príznaky boli slabšieho rázu, – tak som si dal zopárkrát kvapky do nosa a acylpyrín a bolo po chrípke, a keď to bolo silnejšie, tak som to „7 dní vyležal“ a takisto bolo po chrípke. No a odvtedy chvalabohu nič. Takže jednoducho povedané vyzerá to tak, že mám v tele dostatočnú imunitu a covid na mňa nemá páku. 😏

Čudné veci sa dejú aj v zdravotníctve, pred pár mesiacmi národ tlieskal zdravotníkom za ich „neúnavný boj“ s covidom 19, ktorý prežívali pri záchrane ľudských životov, no teraz čelia nechutným útokom takmer tých istých Slovákov. „Pred rokom ľudia zdravotníkom tlieskali z balkónov, dnes im adresujú najhoršie vyhrážky a vulgarizmy. Téma očkovania a pandémia koronavírusu rozdelila ľudí na dva tábory a niektorí sa neštítia ničoho.“

Ministerstvo zdravotníctva teraz vyzýva ľudí, aby akékoľvek protiprávne konanie nahlásili polícii. „Evidujeme prípady verbálnych útokov a nebezpečného vyhrážania sa zdravotníkom v súvislosti s očkovaním. Chceme poprosiť zdravotníkov a zdravotníčky, aby ste sa neváhali obrátiť na políciu, ak sa stanete terčom útokov alebo nebezpečného vyhrážania sa. Polícia Slovenskej republiky vám bude nápomocná,“  informoval rezort. – Viac v tomto zdroji Zdravotnici-celia-nechutnym-utokom

Nečudujem sa ľuďom, ktorí majú strach z očkovania – ten u Slovákov prevažuje nad solidaritou s ostatnými ľuďmi. „Dôvodom nízkej zaočkovanosti Slovákov a Sloveniek je ich zvýšený strach z vakcíny a bezmocnosť pri hodnotení jej bezpečnosti. Tieto pocity dokonca prevažujú aj nad ochotou solidárne ochrániť ostatných ľudí vo svojom okolí.“ – Takto to vidí Ústav experimentálnej psychológie Centra spoločenských a psychologických vied Slovenskej akadémie vied (CSPV SAV). – Viac v tomto zdroji Strach-z-ockovania

No ja to vidím takto: O akej solidarite tu hovoria? Veď kto sa chce dať zaočkovať, nech sa dá. Kto sa nechce, nech sa nedá. Čoho sa očkovaní ľudia boja? Veď už sú „chránení“! Môže im byť s prepáčením  u r… (to slovo radšej nenapíšem, nechcem byť vulgárny), či je niekto vedľa nich neočkovaný. Tak čoho sa boja? Myslím si, že ľudia by sa skôr mali báť tretej a štvrtej dávky a nie neočkovaných ľudí. A, čo sa deje v nemocniciach, tak o tom už aj škoda niečo hovoriť, veď riešia len covid pacientov – česť výnimkám.

PS

Panika je sviňa, obzvlášť, keď u státisícov občanov prevláda strach zo smrti, potom sa naozaj niet čo čudovať, že sa ľudia nechávajú ovplyvňovať rôznymi vyjadreniami. Neraz sa stalo, keď ich niekto oslovil aj s dobrým úmyslom, tak mu nakydali lebo už nevedia komu a čomu majú veriť.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671160x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy