Založ si blog

Hlas spolu so Smerom majú v preferenciách 30 %

Je ešte niekto kto pochybuje o tom, že za šírenie týchto správ sú novinári dobre platení? Pred 4-mi dňami som o zverejňovaní preferenčných percent jednotlivých polit. strán napísal okrem iného toto: „„Vážení čitatelia, vie mi niekto poradiť ako sa dá dostať k takému fleku v ktorom sa zverejňujú preferencie pre nastávajúce voľby do NR SR? Tento džob musí pekne vynášať lebo média takmer „každé dva týždne“ informujú naivných Slovákov koho treba voliť.“ – Na môj príspevok v debate zareagoval jeden čitateľ takto: „hovorili prieskum 7 – 10 tisíc euríkov“ – moja odpoveď znela: „Tak to teda fakt stojí za to mať hrošiu kožu, toľko hádam ani poslanci nezarábajú.““ – je to v tomto blogu   kormidlo.blog.pravda.sk

Dnes nás tento zdroj spravy.pravda.sk informuje, že sila politických strán začína pripomínať situáciu spred siedmich až ôsmich rokov a že potvrdzujú to májové prieskumy preferencií politických strán. „Preferencie Hlasu a Smeru uvádzajú, že spolu majú tridsať percent, aké bývali pred rozdelením strany Smer. Výrazne padajú OĽaNO a Za ľudí.“

Sociológ Václav Hřích z agentúry AKO hovorí, že Hlas podľa neho už zrejme narazil na strop svojich možností. „Ľudia zracionalizovali svoje správanie.“

Neviem či skutočne sú ľudia, ktorých sa nejaké agentúry pýtali na to koho budú voliť v najbližších parlamentných voľbách?! No ja si myslím, že nič také sa nedeje, aspoň mňa a mojich známych sa za posledných 31 rokov nikto nikdy na nič také nepýtal.

Veď stačí poriadne sledovať to čo sa deje v jednotlivých stranách, a je úplne jedno, či koaličných alebo opozičných a čitateľ alebo televízny divák si veľmi rýchlo vie vyvodiť dôsledok kam ich politika smeruje.

No a čo sa týka Matovičovho hnutia, tak toto už musia vidieť aj slepí (samozrejme tým výrazom nechcem uraziť nevidomých ľudí), že nielen on sám, ale aj niektorí jeho ministri a poslanci sa sami postarali o značný pokles preferenčných hlasov ich hnutia svojim idiotským správaním …, takže na Slovensku naozaj nie je potrebný žiadny sociológ ani nijaká agentúra na tvorenie prieskumu preferenčných hlasov jednotlivých politických strán či hnutí, aby si voliči nevedeli spočítať komu majú dať svoj hlas v nastávajúcich voľbách do NR SR.

Vložím sem fotografiu, ktorú som spravil 9. mája čiže pred 20-mi dňami, keď som sa prechádzal prírodou medzi Gelnicou a Prakovcami

Fotené 9.5.2021

Tá vlečka, (ktorú jej gazda zanechal takto opustenú na svojom pozemku) mi pripomenula Matoviča, keď ho vidí človek ďaleko od seba, tak prvý dojem mu hovorí, že ten človek vyzerá celkom schopný politik, ale keď sa na neho pozrie zblízka, tak je presne ako tá vlečka, ak by ju jej gazda opäť zapriahol, tak po pár prejdených metroch by sa rozpadla lebo za tých min. 25 rokov čo tam stojí takto odstavená, tak tá je už taká hrdzou rozožratá, že ak by na ňu jej gazda niečo naložil, tak by neprešla ani tých pár metrov a okamžite by sa rozpadla.

Na záver už len toľko, že vôbec by ma neprekvapilo, ak by tie voľby boli ešte tohto roku, čiže predčasné.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7642177x
Priemerná čítanosť článkov: 5188x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy