Založ si blog

Matovič o Sulíkovi, ten človek mi iba hádže polená pod nohy!

V nedávnej minulosti Sulík vyčítal Matovičovi hlavne celoplošné antigénové testovanie, že za testy sa zbytočne vyhodilo množstvo peňazí! Ukončil to slovami, že sú iné a kvalitnejšie metódy. Avšak tvrdohlavý premiér nezniesol žiadnu kritiku, vyvŕšil sa na Sulíkovi tým, že mu vyčítal, že nechodieval na zasadnutia vlády kde mohol nanášať riešenia, hlavne, že na svojich tlačovkách iba naháňal politické body pre svoju stranu.

No teraz sa ukazuje, že Sulík mal predsa len pravdu.

V diskusnej relácii TA3 V politike diskutoval Richard Sulík o koaličnej kríze a otvoril aj otázku ohľadne ruskej vakcíny Sputnik. Mňa zaujala hlavne táto Sulíkova veta: „ za peniaze minuté na antigénové testy, sme mohli mať niekoľko nových nemocníc.“ – K tomu ešte dodal: ,,Krajina sa neriadi cez Facebook,“ takto kritizoval premiéra a zároveň tvrdil, že o ňom šíri nepravdy.

V závere diskusie Sulík povedal, že za testovanie sme zaplatili 280 miliónov, za tie peniaze mohli byť postavené 4 nové regionálne nemocnice. K tomu ešte dodal, že: „je zásadne proti tvrdému lockdownu, ktorý by mohol nastať od 21. marca.“ – Viac v tomto zdroji: sulik-sokuje-za-peniaze-minute-na-testy-mohli-stat-4-nove-nemocnice  – Takže vychádza mi to tak, že pán premiér by sa mal ministrovi Sulíkovi prinajmenšom ospravedlniť za to, že o ňom tvrdil, že mu iba hádzal polena pod nohy. (A toto premiérove ospravedlnenie by bolo aj tak iba malým zadosťučinením v porovnaní s tým, keď sa o Sulíkovi pred médiami vyjadril, že je idiot lebo nezabezpečil včasné dodanie antigénnych testov a kvôli nemu zomreli tisícky Slovákov na Covid-19). Viac v tomto zdroji:  spravy.pravda.sk

K téme o nezmyselnom testovaní sa vyjadrila aj Janka Bittó Cigániková v tomto zdroji: instagram.com  – Vybral som tie najdôležitejšie body na ktoré vo videu upozornila pani Cigániková: „1 MILIARDA EUR NA NEZMYSELNÉ TESTOVANIE!?!? KDE JE ÚTVAR HODNOTY ZA PENIAZE, KDE JE ZDRAVÝ ROZUM, KDE JE POLÍCIA A PROKURATÚRA?! Už fakt nevieme či tak kradnú alebo sú tak hlúpi!! Suma, ktorá by zo slovenského zdravotníctva urobila švajčiarske, je nenávratne preč a Slovensko má aj tak najviac mŕtvych a najviac hospitalizovaných! JEDNODUCHÁ OTÁZKA: KTO BUDE NIESŤ ZA TOTO NEUVERITEĽNÉ MRHANIE ZODPOVEDNOSŤ A KEDY??!! “

Dodatok:

Mojim pôvodným zámerom bolo umiestniť v závere blogu tento môj príspevok: „Čo mu bránilo, aby to pretlačil?! Veď málokedy sa zúčastnil na sedení vlády a iba robil tlačovky v ktorých verejnosti dával na vedomie, že s Matovičou politikou nesúhlasí, ale tým sa snažil iba získavať politické body pre svoju stranu, no tam kde sa mal skutočne ozvať, tak držal hubu a krok.“ 🙁 – Príspevok bol reakciou k zdroju a týkal sa priamo Sulíka, a na základe tohto príspevku som vytvoril tento blog.

Avšak, keď som sa rozhodol zavesiť blog na blogovisko, tak som si povedal, že dočasne tento môj príspevok v blogu vynechám … totiž zdalo sa mi nelogické, že na jednej strane vytýkam premiérovi, žeby sa mal Sulíkovi ospravedlniť za to, že ho kritizoval za tie antigénové testy (lebo nakoniec sa potvrdilo, že Sulík hovoril pravdu, že za tie testy boli zbytočne vyhodené peniaze), no na strane druhej by som týmto príspevkom dokázal, že Sulík je iba obyčajný a vypočítavý podliak, ktorému nejde o nič iné ako o kreslo premiéra a takýmto správaním si len naháňa preferenčné hlasy pre svoju politickú stranu. Čiže je to jeho politický boj.

Ukázalo sa, že môj úsudok bol správny, hovoria o tom aj niektoré príspevky pod mojim blogom … ako príklad uvádzam nasledujúci príspevok jednej čitateľky: „No neviem, preco autora tohto blogu oslnilo spravanie Sulika a podlahol jeho neodolatelnemu „povabu“ ? A nie je Sulik minimalne rovnako zodpovedny za stav v tomto state rovnako ako Matovic ? Sulik len robi vsetko mozne preto, aby sa dostal na miesto premiera namiesto Matovica. A to by teda len bola „vyhra“- namiesto blazniveho premiera aktivny fetak !!!“- Takže čitateľka svojim príspevkom iba potvrdila to, že nie som jediný človek, ktorý si myslí, že Sulík je jedna veľká vypočítava špina, ktorá sa vie občanom zaliečať, ale žiaľbohu žiadne výsledky za ktoré by ho bolo možné pochváliť som si zatiaľ nevšimol, lebo najjednoduchšia vec aká existuje je kritika, kritizovať sa dá čokoľvek, no občania okrem kritiky očakávajú aj návrhy ako problémy riešiť. A toto som zatiaľ u pána Sulíka nepostrehol, ale nie je jediný o kom si to myslím, vo vláde máme viacerých členov od ktorých sa očakáva viac práce, len to chce vyhrnúť si rukávy a nebáť sa protirečiť premiérovi v čase keď je očividné, že sa v niečom míli.

 

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7649298x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy