Založ si blog

Pán premiér, neverím, že Vám na zdraví bežných ľudí záleží!

Hneď prvá veta, ktorú vzápätí napíšem, hovorí presne o tom, čo ste zač, a to nielen Vy, ale aj celá Vaša vláda: Papaláši sa liečia liekmi a ľuďom nakúpili testy, aby Trnavská firma zarobila!!! – Toto netvrdím iba ja, ale to isté o Vašej vláde si mysli strašne veľa Slovákov.

Ak by Vám naozaj záležalo, aby na Slovensku nebol taký vysoký nárast počtu pacientov s podozrením na nákazu vírusom Covid-19 tak v tom prípade by ste už koncom minulého roka zabezpečili – keď už nie pre všetkých ľudí, tak aspoň – pre domoví dôchodcov lieky, akými sú napr. Isoprinosine, vitamín C, D, zinok a Anopyrin, ktoré nie sú ani príliš drahé a čo je najdôležitejšie – tým pádom by Slovensko nebolo lídrom celosvetového rebríčka v tempe umierania na covid19!

Mám vážne podozrenie, že práve o to Vám išlo, i keď na prvý pohľad sa to zdá úplne nelogické. – Možno sa ma opýtate, aký by to malo význam?- Vychádzam z toho, čo ste priznali v priamom prenose, že keď ochoreli viacerí ministri pred Vianocami, tak ste užívali lieky Isoprinosine! Vitamín C, D, zinok a Anopyrin! – Pozrite si video na ňom sú zachytené Vaše slová: youtube.com

Takže ľudom ste nakúpili lacné testy a nahnali ste ich testovať ako dobytok!!! – Ale sebe a ministrom ste objednali lieky a liečili ste sa všetci pohodlne doma!!! Ja sa pýtam prečo ste tieto lieky nezabezpečili pre všetkých!!! Pamätáte si, ako ste označili každého z odborníkov, ktorí čo i len spomenuli lieky ako IVERMECTIN a ISOPRINOSINE? Označili ste ich za konšpirátorov a zvozili ste ich pod čiernu zem!!! Prečo tieto lieky neboli v domovoch sociálnych zariadení!!! Všetci ste mali lieky a ešte k tomu vám Mikas udelil výnimky, aby ste mohli ísť na dovolenky!!!

Takže, lieky tu mali byť už pred Vianocami a ľuďom ste ich mali dodávať priamo do ich poštových schránok, tak ako ste to robili pred parlamentnými voľbami ako opozičný poslanec s tými Vašimi letákmi, ktorými ste všetkých Slovákov kŕmili informáciami o Vašom hnutí …

Dnes je už 21.2.2021 a máme takmer 7 000 mŕtvych ľudí na následky tej hnusoby!!! Dokedy chcete, aby sme počúvali tie Vaše táraniny o nosení handier na tvárach?!

Zdroj: fb

 

 

 

 

 

 

Mimochodom v nedávnej minulosti sa až príliš veľa písalo a hovorilo o lieku Ivermectin, že ten liek je neoverená novinka … ako dôkaz toho, že to nie je pravda, dávam sem nasledujúcu správu: Primárka oddelenia anestéziológie a intenzívnej medicíny Andrea Letanovská z bratislavského národného onkologického ústavu povedala, že už dva týždne podáva Ivermektin covidovým pacientom vo svojom inštitúte.

Bezpečnosť Ivermectinu je dokázaná. Jeho účinnosť v covide sa potvrdzuje, len sa musí k pacientom dostať včas, čiže keď pacienti začínajú mať príznaky pneumónie alebo bronchitídy a majú vysoké teploty. – Zdroj: 1url.cz/qzA95 

Takže najprv musí prísť masový tlak verejnosti, aby sa ľady pohli?! Vyzerá to tak, že iba toto zaberá na Vašu vládu lebo slovenský minister zdravotníctva Marek Krajčí povedal, že ivermektin bol schválený len pre určitých lekárov, tým pádom sa zbavil vlastnej zodpovednosti a za podanie lieku preberajú zodpovednosť sami lekári – dobré premyslené, len čo je pravda! (Veď účinky lieku pri liečbe covidu ešte stále nie sú jednoznačne potvrdené). Ministerstvo zároveň oznámilo, že na Slovensko dorazilo ďalších 9000 dávok ivermektinu. – Pôvodne som týmto stanoviskom chcel tento blog ukončiť, ale keď som si dnes prečítal tento článok: Môže parlament šokovať vládu a nepotvrdiť núdzový stav? – tak po prečítaní článku som sa rozhodol vložiť sem moje príspevky, ktoré som tam napísal.

Môj prvý príspevok: „Myslím si, že rozumným riešením by bolo, aby premiéri najviac ohrozených krajín EÚ, aby požiadali európsku komisiu o udelenie výnimky, ktorá stanovuje ako sa majú použiť peniaze, ktoré štáty dostanú na rozvoj infraštruktúry. Covid-19 sa dá zastaviť jedine celoplošným núdzovým stavom a to min. na tri týždne – a preto firmy, ale aj jednotliví podnikatelia, ktorí práve takýmto nariadením prídu o množstvo peňazí, (poniektorí aj o celoživotné úspory), tak aby sa im mohli tie straty refundovať, aby premiéri požiadali, že napr. Slovensko potrebuje jednu miliardu eur uvoľniť práve na tento účel a to z tých siedmich miliárd, ktoré má Slovensko pridelené.“

Druhým mojim príspevkom som zareagoval na príspevok jedného z čitateľov, ktorý tam napísal nasledujúcu komentár: „Médiá sa zúčastňujú na procese ohlupovania občanov. Napr. RTVS dnes ráno vyhlásili, že občania nad 75 rokov sa môžu prihlásiť na absolvovanie očkovania. Skúste to – hlásiť sa možno, ale všetky termíny na týždne dopredu sú obsadené.“ –Moja reakcia bola nasledovná: „No vidíš a ja taký problém nemám, ja keby som sa aj nemusel prihlásiť na absolvovanie očkovania, tak očkovať by som sa aj tak nedal, moju vakcínu by som nechal Matovičovi, aby získal takú obrovskú imunitu, aby tu žil ešte ďalších 100 rokov a znášal tu nenávisť, ktorá sa na neho bude valiť z každého rohu – za tých takmer 7000 ľudí, ktorí na tu hnusobu doteraz zomreli.“

 

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7670755x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy