Založ si blog

Nemocnice kolabujú a influencerky sa v Bratislave zabávajú!

V čase, keď nemocničné oddelenia slovenských nemocníc praskajú vo švíkoch a denne im pribúdajú tisícky infikovaných na nový koronavírus, tak skupina dievčat si užívala nočnú jazdu Bratislavou. „Nechýbal im ani alkohol, ktorý s výnimkou vodičky popíjali z jednej fľaše. Najznámejšie zo skupiny sú influencerky Ema Ferusová a Ema Lacová. Kým prvá menovaná pre Topky.sk svoje nezodpovedné správanie oľutovala, druhá dievčina tvrdí, že nespravili nič zlé.“ – Viac v tomto zdroji: Nemocnice-kolabuju-a-influencerky-sa-zabavaju

Zatiaľ, čo vláda neustále apeluje na ľudí, aby sa nesocializovali a opúšťali svoje domovy len v tých najnevyhnutnejších prípadoch, tak.

mladé dievčatá spravili presný opak a svojim hlúpym správaním sa ešte pochválili aj na sociálnej sieti.

Vodička Ferusová na otázku, prečo sa vozila spolu s ďalšími dievčatami, keď platí zákaz  odvetila, že ani jedna z nich neporušila nariadenia vlády. „Ja ako vodička som aktívne nepoužívala mobilný telefón a nebola som pod vplyvom omamných látok. Ja a Ema sa v súčasnosti stretávame za účelom pracovných stretnutí …“

Jej spolujazdkyňa Ema Lacová, zvolila inú rétoriku – hovorila, že jazdili o jednej v noci, teda v čase, kedy je povolené vychádzať von… „Podľa mňa jedna jazda autom s ľuďmi, s ktorými sa bežne stretávam, nie je nijako zlá, iba prospešná pre naše psychické zdravie. Žiadna sankcia mi nehrozí, nešoférovala som a bola som vonku v povolených hodinách s ľuďmi, s ktorými sa stretávam pracovne, alebo ktorí u mňa aktuálne bývajú,“avšak ja som sa pozastavil najmä pri tejto vete v článku: „Nechýbal im ani alkohol, ktorý s výnimkou vodičky popíjali z jednej fľaše.“ – Viem nájdu sa aj takí Slováci, ktorí budú tvrdiť, že no a čo? Veď alkohol zabíja baktérie! Lenže (aspoň si to myslím nie som virológ) niečo také môžu tvrdiť iba ľudia, ktorí si nedovidia na „špičku svojho nosa“- už len z estetického hľadiska je popíjanie z jednej fľaše zvrátené a že je to naozaj škodlivé, tak o tom snáď už hádam aj škoda niečo ďalej vysvetľovať, obzvlášť ak v takej partii je niekto nakazený vírusom …ale poviem vám prečo práve o tejto zvrhlosti píšem: v našej krajine, kamkoľvek sa len človek pohne, (a to či na prechádzke mestom a jeho parkmi alebo na turistike v lese), tak len v priebehu jedného dňa natrafí na skupiny Slovákov, ktorí v malom hlúčiku rozoberajú či už politickú situáciu  (alebo svoje domáce zážitky) debatou medzi sebou – ku ktorej „celkom pochopiteľne“ nesmie chýbať min. jedna fľaša ostrého alkoholu a k tomu ešte na zapitie fľaša nejakej minerálky – ale hlavné je však to, že tieto fľaše medzi nimi kolujú z ruky do ruky, kým nezostanú úplne prázdne – také jednoduché a praktické poldecáky alebo niečo podobné v tých prípadoch vôbec neprichádza do úvahy … takže o tom to je, že niektorí ľudia sa tu môžu aj pokrájať, aby zabránili šíreniu tejto hnusoby (Covidu-19) a zopár primitívov to svojim každodenným nedisciplinovaným správaním poserú tým, že nielenže môžu roznášať vírus, ale dovolím si tvrdiť, že ho aj roznášajú. A aby som bol konkrétny uvediem zopár príkladov priamo z nášho sídliska – a z lesoparku do ktorého chodievam na prechádzky, či už pešie túry alebo na bežkách: každý boží deň, keď prechádzam popri stánku s potravinami na konci nášho sídliska, tak pri jeho bočnej stene dennodenne postáva partia 4-5 dospelých mužov, ktorí tam predvádzajú svoj rituál pravidelnou procedúrou takým spôsobom, aký som už opísal hore … čiže poskladajú sa na fľašu pálenky a nejakej minerálky a v debate im tie fľaše kolujú z úst do úst, kým nie sú úplne prázdne … no a že pritom nemajú ani rúška, tak u nich je to úplne normálna vec! – Len neviem, čo robia mestskí policajti, že oni toto nevidia?!  A takých partii na našom sídlisku stretávam takmer v každom parku … a to isté sa odohráva aj v lesíku do ktorého chodievam na moje túry,-  pri odpočívadlách stretávam partie mladých, ale aj starších ľudí, ktorí podobným spôsobom zapíjajú „svoj žiaľ“ – rovnako ako tí v tých mestských parkoch alebo pri stánkoch s potravinami. 🙁   

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Belgicko, Európsky parlament, polícia

Krajná pravica tu nie je vítaná. Bruselské úrady zablokovali konferenciu konzervatívcov, kde mal vystúpiť Orbán

16.04.2024 17:26

Medzi pozvanými boli tiež niekdajší kandidát na prezidenta Francúzska Éric Zemmour alebo jeden zo strojcov brexitu Nigel Farage.

nehoda, auto

Tínedžer s dvomi promile alkoholu si sadol za volant, po nehode chcel ujsť

16.04.2024 17:20

Mladíka zadržal policajt, ktorý náhodou prechádzal okolo.

Vladimir Putin

Na oslavy vylodenia spojencov do Normandie pozvali Rusko, nie však Putina

16.04.2024 17:06

Šéf Kremľa nebude pozvaný z dôvodu agresívnej vojny rozpútanej Ruskom na Ukrajine.

zubár, zuby, zubný kaz,

Treba šetriť, rozhodla Dolinková a zrušila benefity u zubárov. Zdravý chrup budú mať len tí bohatí

16.04.2024 17:00

Náplasťou na rastúce ceny za zdravý chrup boli aspoň sčasti benefity zdravotných poisťovní. Od mája však pacienti o ne prídu.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7660047x
Priemerná čítanosť článkov: 5200x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy