Založ si blog

Pán premiér, aj protest Mudr. Horákovej označíte za hoax?

Každý článok, ktorý sa objavil v médiách alebo na facebooku a poukazovalo sa v ňom na zbytočné celoplošné antigénové testovanie, premiér Matovič označil ako hoax.

Som zvedavý ako premiér Matovič zareaguje na protest primárky, ktorá vracia štátne vyznamenanie Pribinov kríž II. triedy ako protest proti súčasnej situácii a krokom vlády pri testovaní, či aj toto označí ako hoax? Doktorka Horáková v otvorenom liste napísala pani prezidentke: „Verím, že toto 2-dňové divadlo „úspešnej operácie“ skončí a o týždeň sa to už nebude opakovať.“

V liste ňom okrem iného napísala: „Dovoľte mi, aby som po niekoľkodňovom zvažovaní, vyjadrila takouto formou môj občiansky i medicínsky nesúhlas s celoplošným antigénovým testovaním. Cítim to ako občiansku povinnosť a som rada, že naša ústava mi zaručuje právo slobody slova. Verím a som presvedčená, že môj názor nie je osamotený. Ďalej už nemôžem a nechcem nečinne stáť a mlčať,“ – viac v tomto zdroji: spravy.pravda.sk v závere listu napísala:Výsledky antigénového testovania aj podľa vládnych predstaviteľov sú nasledovné: pozitívny test neznamená, že ste pozitívni a negatívny test neznamená, že ste negatívni,“ a ponuku Igora Matoviča, že zaplatí každému zdravotníkovi 500 eur, považuje za urážku: „On urazil nielen mňa, ale väčšinu zdravotníkov, ktorí svoju prácu vykonávajú poctivo a veľakrát bez finančného ohodnotenia, z vnútorného presvedčenia na zachovanie profesionálnej cti, lebo je to ich práca,“ – myslím si, že presvedčivejšiu bodku za všetkým svojim tvrdením doktorka ani nemohla dať a to práve týmito slovami: „Ak by som išla do úplnej krajnosti a boli by sme pri antigénovom testovaní viacerí kolegovia pozitívni a nemal by kto liečiť našich pacientov a ak by sme nemali klinické príznaky ochorenia COVID19, do práce by sme aj tak museli nastúpiť.“  Toto je naozaj úplná Hlava 22 a naozaj už niet, čo k tomu dodať. 

Aj takto sa dá uctiť pamiatka zosnulým

PS

Aby to nevyznelo ako reklama, dávam sem výzvu pre zákazníkov jedného hypermarketu, ktorý koluje na facebooku:

Milí naši zákazníci, od 2. novembra sa upravujú pravidlá vstupu do predajní. V našich predajniach NEBUDEME ZÁKAZNÍKOV KONTROLOVAŤ ČI MAJÚ TEST! (Možno by nebolo od veci, aby to spravili aj ostatné obchodné centra).

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 09:06

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7649141x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy