Založ si blog

Igor, strč sa do jednej veľkej diery a pred slušnými ľuďmi sa už radšej ani neukazuj! ! !

Ak aj v nasledujúcich voľbách získaš cca 25 % hlasov, tak Slováci, ktorí Ti dajú svoj hlas, sú naozaj stádo oviec, ktoré nežerie seno, ale žerie Tvoje sľuby. Možno veria v zázrak, že Ty si bol na Slovensko zoslaný tým najvyšším…a postavíš Slovensko na nohy. Musím však hneď na začiatku povedať, že ak by sa tak nedajbože stalo, žeby si sa stal opäť premiérom, tak tento národ už naozaj rozum nikdy nedostane.

Celé roky som robil možné aj nemožné, len aby už Fico voľby nevyhral, a aby sa z politiky definitívne vytratil, ale po tom cirkuse, aký stváraš Ty, tak si hovorím, že radšej dám svoj hlas Pelegrinimu alebo Ficovi – títo dvaja toho veľa pokazili, ale verím, že zo svojich chýb sa poučili, no Tebe sa ani nejakú chybu vytknúť nedá, samozrejme ak do toho nepočítam Tvoju pajsnutú diplomovú prácu…

https://nazory.pravda.sk/kresba/clanok/558183-gasparec-23-7-2020/

https://nazory.pravda.sk/kresba/clanok/558183-gasparec-23-7-2020/

a Tvoje „pritiahnutie“ 34,1 miliardy eur zo zdrojov Európskej únie (ktoré v najbližších siedmich rokoch bude mať Slovensko k dispozícii – budeme mať tiež 6,8 miliardy eur vo výhodných pôžičkách splatných do roku 2058. – „Je to teraz na nás, aby sme ľuďom vysvetlili, na čo sa tie finančné prostriedky môžu použiť, a tak ako povedal pán premiér, verím tomu, že budú použité na lepšie a modernejšie Slovensko.“-  vyhlásil štátny tajomník ministerstva zahraničných vecí Martin Klus. Zdroj: noviny.sk  – Igor, už teraz môžem s istotou povedať, že Teba Slováci nieže budú dlhé roky chváliť za výsledky, ktoré si ako premiér dosiahol, skôr to bude pravý opak, budú Ťa preklínať min. 4 ďalšie generácie, že tie dlhy, ktoré si spôsobil budú musieť splácať nie len oni, ale aj ich pravnuci. – Chváliť sa tým, že tie peniaze nám pridelia s podmienkou, že budeme plniť to, čo nám nadiktoval Brusel je padnuté na hlavu. – To ako keby rodič povedal svojmu dieťaťu skoč do studne, a ak z nej vylezieš, tak do svojej smrti už nebudeš musieť nič robiť, budem Ti dávať mesačne toľko peňazí, aby si si mohol užívať, čo sa Ti len zamanie. – Neviem, čo si v tom Bruseli robil resp. či vôbec si naniesol nejakú požiadavku, ale ak by som bol na Tvojom mieste, tak tam tresnem po stole a rázne im vysvetlím, že my si nenecháme Bruselom diktovať kam a načo máme minúť túto pôžičku, lebo my najlepšie vieme, kde a čo nás najviac páli, a ak nás nenecháte samých o tom rozhodovať, tak si tie peniaze niekam strčte…!

Trošku sa vrátim k tej Tvojej pajcnutej diplomovke: Ja mám „iba maturitu“, ale ak by som na strednej priemyselnej škole podvádzal ako Ty, tak stopercentne by som tu maturitu nikdy nedostal: Do večerného štúdia v strojníckej priemyslovke patrili aj úlohy z technického kreslenia. Dodnes si pamätám, ako keby sa to stalo iba včera, že dlho do noci som sa snažil čo najpoctivejšie zvládať tieto úlohy,- na smrť unavený – som nie raz takmer dokončený výkres resp. pauzák znehodnotil tým, že väčšia vrstva čierneho tušu mi vytvorila fľaky a musel som začať odznova, až kým som to nemal tak, ako bolo potrebné. Ale ani vo sne by ma nenapadlo, že túto drinu som si mohol odpustiť tým, že by som to dal spraviť niektorému študentovi na dennej škole, ktorému stačilo zaplatiť 50 Kčs za jednu prácu – a mal by som vymaľované, – avšak o tom som sa dozvedel až na stužkovej od niektorých mojich spolužiakov, že oni sa s tým nikdy netrápili, nechali si to spraviť – ako som to vyššie spomenul. 🙁

PS.

Lenže aj keby som o tom vedel skôr, aj tak by som si to nedal nikým iným spraviť, lebo moji rodičia ma viedli k iným hodnotám života, boli nimi hlavne slušnosť a poctivosť, aby som sa v živote nemusel hanbiť pozrieť každému človeku priamo do oči – a nemusel som uhýbať svojim zrakom kdesi inde, ako zákerný kojot.

 

Dodatok:

Pokiaľ sa niekto pozastavil nad tým, že tu mám vložené dva rovnaké články po sebe, tak toľko na vysvetlenie: Tento článok mal pôvodný názov takýto: Igor, strč sa do jednej veľkej ri..! – Avšak nejaký horlivec poslal adminovi upozornenie, že v článku som použil vulgárne slovo. Pochopiteľne admin sa s tým nepáral a článok mi dal bokom. Nie som typ človeka, ktorý sa len tak ľahko nechá odbiť, preto som názov upravil, ale keď ani po jeho úprave mi admin nevrátil článok na titulku, tak preto som napísal článok ešte raz s už upraveným názvom.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Na Slovensku od začiatku roka evidujú 390 prípadov čierneho kašľa

19.04.2024 12:21, aktualizované: 14:00

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7665126x
Priemerná čítanosť článkov: 5204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy