Založ si blog

Budem morbídny, ale Covid-19 v NR SR – aspoň by zariadil menší počet poslancov

Čo nedokázal zdravý rozum, zariadil by to vírus. Tento postoj som zaujal k správe, že už dvaja slovenskí poslanci prešli testami na COVID-19 a v jednom článku bola položená otázka: Čo by sa stalo, keby sa u nich potvrdil koronavírus?

„Čo by sa stalo, keby sa u nich potvrdil koronavírus?“ – Moja odpoveď na otázku je: Stalo by sa to, čo sa malo stať už dávno, znížil by sa počet darmožráčov v parlamente. – Všetkým Slovákom bolo už od roku 1989 jasné, že NR SR by mala mať max. 95 poslancov, ale všetci vieme aj to, že politici niečo také neodklepnú, veď kde inde by sa mali tak dobre ako v NR SR no nie? (S prepáčením robiť hovno a ešte si robiť z práce holubník, tak toto si naozaj väčšina Slovákov nemôže dovoliť). A netreba zabúdať, že ani ich mzda nie je na zahodenie, veď poberať mesačne cca. 3 500 eur, tak také niečo sa na Slovensku často nevidí… Takže zrušiť také výhody je naozaj veľmi ťažké. – Veď preto je na Slovensku z roka na rok čoraz väčší počet politických strán, kde inde na Slovensku si pracujúci človek môže povedať, že má pekný plat 3 500 eur mesačne a pri tom ani nemusí nič robiť? – Poslanec nemusí pravidelne chodiť do roboty, nemusí podávať žiadne návrhy, stačí mu „párkrát“ zdvihnúť ruku prípadne stlačiť hlasovací gombík a odrobiť „82 dní v roku“ – samozrejme k tomu všetkému má ešte aj vianočné a letné prázdniny… Nadobudol som pocit, že slovenskí politici sa správajú ako nadľudia – česť výnimkám – na verejnosti pôsobia dojmom, že my občania sme ich sluhovia a musíme sa správať tak, ako chcú oni, a nie to čo chceme my. Pritom práve oni zabúdajú nato, že oni sú tými sluhami, lebo ich poslanie vyplýva už z názvu ich povolania, čiže: Poslanec – zástupca ľudu – a nie záujmov jeho najbližších príbuzných  resp. priateľov!!!

Mimochodom, kým bol Matovič v opozícii, tak sa často prezentoval rôznymi upozorneniami, ako má vláda postupovať, čo všetko od nej občania a hlavne voliči očakávajú, no a jedným z nich je určite aj zníženie poslaneckých platov…vkladám sem aj fotografiu na ktorej Matovič drží v rukách výzvu, ktorou vyzýva poslancov, aby si znížili platy – malé upozornenie pôvodná fotografia mi bola odstránená, tak som ju nahradil karikatúrou:

 Gašparec 17.03.2020 - viem ste prekvapený, že tento obrázok nesúvisí s tým, čo som napísal, žiaľ fotografiu, ktorú som tu mal pôvodne, použil som ju z FB, asi bola zverejnená v konkurenčnom denníku a preto mi ju admin odstránil. Škoda, že aj denník Pravda nezverejňuje podobné fotografie. :-(

Gašparec 17.03.2020 – viem ste prekvapený, že tento obrázok nesúvisí s tým, čo som napísal, žiaľ fotografiu, ktorú som tu mal pôvodne, použil som ju z FB, asi bola zverejnená v konkurenčnom denníku a preto mi ju admin odstránil. Škoda, že aj denník Pravda nezverejňuje podobné fotografie. 🙁

Pod odstránenou fotografiou som mal tento text: Veru Igorko, teraz prišla Tvoja chvíľa, ukáž Slovákom, že vieš dodržať svoje sľuby, takú príležitosť, akú máš teraz, tak lepšiu už nikdy mať nebudeš. (Ak toto spravíš, tak ver tomu, že vyhráš voľby aj o štyri roky.)

Takže vážení poslanci, nezabúdajte nato, že aj vy ste len z mäsa a kosti ako my všetci ostatní Slováci a preto majte stále na pamäti, že aj vás môže Covid-19 napadnúť, preto robte pre národ všetko tak, ako keby ste to robili pre seba a svojich priateľov, či známych…

P.S.

Všetkým Slovákom predkladám aj fotografiu s pohľadom na naše Vysoké Tatry:

Pohľad na Vysoké Tatry zo železničnej stanice v Poprade

Pohľad na Vysoké Tatry zo železničnej stanice v Poprade

Keď ich teraz kvôli Covidu-19 nemôžeme navštevovať, tak ako by sme chceli, tak aspoň takto sa pokochajme ich krásou.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648804x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy