Založ si blog

Rozhovor Trnku s Kočnerom ma urazil

Rozhovor bývalého generálneho prokurátora Trnku s Kočnerom musí uraziť každého slušného občana v krajine.

Gašparec, 15.10.2019

Gašparec, 15.10.2019

Je to poníženie, keď mám žiť v štáte – v ktorom bola na čele generálnej prokuratúry osoba s takými nízkymi morálnymi hodnotami, aké prezentoval pán Trnka. Je strach z toho, kde vyrastajú naše deti a vnúčatá, je strach z toho, kam môžu dotiahnuť našu spoločnosť takíto ľudia.

Vyzerá to tak, že v čase, keď bol pán Trnka generálnym prokurátorom, tak rozhodujúce slovo v konkrétnych trestných veciach mal Kočner a nie pán Trnka. Možno si treba položiť otázku, čo bolo za tým, že obyčajný podnikateľ mal pod palcom generálneho prokurátora? (Ak by mal Trnka čisté svedomie, tak si dovolím tvrdiť, že Kočnera by už dávno poslal za mreže z dôsledku vydierania a vyhrážania sa smrťou). „Marian Kočner mal varovať bývalého generálneho prokurátora Dobroslava Trnku, že ho zabijú. Dôvodom malo byť, že Trnka sa pokúsil vydierať šéfa Penty Jaroslava Haščáka Gorilou, teda nahrávkou jeho rozhovorov v konšpiračnom byte, o ktorej bol Haščák presvedčený, že už neexistuje. Haščák sa od rozhovoru dištancuje.“

Rozhovor ako medzi dvomi ožranmi v krčme, kde sa jeden druhému vyhráža vulgarizmami: „Ešte raz, prestaň klamať. Zabijú ťa,“ zúri Kočner. „Ja viem, že ma zabijú. Ja som mŕtvy,“ odpovedá rezignovane Trnka a povie aj to, že je pripravený si sám kúpiť guľku do hlavy.

Spočiatku to bolo ešte celkom slušné, no na rad prišli vulgarizmy: „Zabijú ťa, ale odserie si to aj tvoj syn, ty k…t. Hovorím ti, prestaň klamať a nehádž to na nich,“ hovorí Kočner.

„Prečo ste išli vydierať toho Haščáka? Čo si od toho očakával? Do p..e, vieš, že je to môj kamarát. Vieš, k…a, že je to človek, ktorý okrem iného pomáhal, do p..e, a kupoval poslancov, keď si sa mal stať generálnym prokurátorom. Bohužiaľ nám jeden chýbal, ale aj on bol ten, ktorý zložil peniaze a dal tam za teba milión eur. Presne takisto, ako som dal milión eur za to ja. Že tam chýbal jeden hlas, do p..e, za to ja nemôžem, lebo to ty si si vybavoval SDKÚ a v SDKÚ nedali ani jeden hlas,“ hovorí Kočner Trnkovi.

„Prečo si sa proti tomuto človeku obrátil? Čo ti urobil ten človek? Jak si mohol, do p..i, do niečoho takého ísť? Pre peniaze? Ty? Ja to nechápem. K…a, keby to bolo tak, že ty sa chceš pomstiť tomu Ficovi, tak to ešte chápem, ale pre peniaze? Veď peniaze máš u mňa uložené. Všetky, do p..i, za všetky kauzy, kde som ja niečo ustál, sú u mňa a tam máš aj svoj diel. A vždy, keď si prišiel a povedal, tak som dal. Nikdy si sa nepýtal, koľko to je, nikdy si si nepýtal vyúčtovanie, povedal si, že teba to nezaujíma, že mi veríš,“ pokračuje nahrávka. Zdroj: https://www.aktuality.sk/clanok/732057/

Trnka je stále prokurátor. Nahrávku jeho rozhovoru s Marianom Kočnerom má od novembra 2018 polícia. Dostala už aj znalecký posudok, ktorý hovorí, že hlasy na nahrávke naozaj patria Trnkovi a Kočnerovi a že nejde o zmanipulovaný alebo upravený rozhovor. – No vo veci zatiaľ voči nikomu nebolo vznesené obvinenie.!!!

 

Už len podozrenie, že Trnka komunikoval s Kočnerom je dôvod, prečo by nemal pôsobiť v inštitúcii, ako je prokuratúra – minimálne z etického hľadiska je to neprípustné.

Vybraté z nahrávky

  • Kočner: Len pravda ťa zachráni a možno zachráni ešte teda aj tvojho syna, ktorý si to takisto odserie. Lebo si to odserieš ty, prehráš súd, odj..ú ťa, pôjdeš do basy a tvojmu synovi zničia život. Tak rozprávaj a prestaň ma klamať, lebo keď ma budeš klamať, tak uvidíš, čo potom spravím s tebou.
  • Kočner: Prečo ste išli vydierať toho Haščáka? Čo si od toho očakával, čo si od toho chcel? Do p..e, vieš, že je to môj kamarát. Vieš k…a, že je to človek, ktorý okrem iného pomáhal, do p..e, a kupoval poslancov, keď si sa mal stať generálnym prokurátorom. Bohužiaľ, nám jeden chýbal, ale aj on bol ten, ktorý na to zložil peniaze a dal tam za teba milión euro. Presne tak isto ako som milión euro za to dal ja. Že tam chýbal jeden hlas, do p..e, za to ja nemôžem, lebo to ty si vybavoval SDKÚ a v SDKÚ nedali ani jeden hlas. A ešte raz, povedz mi pravdu. Kedy ste to vymysleli? A prečo ste to urobili? Dôvod mi povedz, jediný dôvod.
  • Kočner: Zabijú ťa.
  • Trnka: Viem, že ma zabijú. Ja som mŕtvy.
  • Kočner: Zabijú ťa, ale odserie si to aj tvoj syn, ty k…t. Hovorím ti, prestaň klamať a nehádž to na nich.
  • Trnka: Ale ja to na nich nehádžem, do p…e. Takto to bolo. A potom s tým vyliezli, že čo tam je, dobre, tak ja som nevedel, že budú robiť túto šaškáreň, lebo ja som im vravel: j…e na to, dobre, majte to v p..i, nechajte to tak. Prosil som ich, nechajte to tak.
  • Kočner: Prečo si mi to nepovedal, ty k…t, že je problém? Sme to mohli vyriešiť. Mohol byť dneska Kósa s guľou v hlave a Oskar takisto, ale oni budú, ten Oskar bude.
  • Kočner: Mňa to stálo jeden milión euro. Jeden milión euro mi Slávo Haščák strhol z jedného kšeftu, ktorý sme spolu zarobili. Z toho mi zobral jeden milión eur.
  • Kočner: Mám sa s ním zajtra stretnúť, hej? On je presvedčený o tom, že ja som ťa kryl a ty veľmi dobre vieš, že to nie je pravda, do p..i. A ja sa proste chcem očistiť. Ty si nikdy nevedel, lebo som ti to nepovedal a nevidel som dôvod, aby som ti to povedal, pretože peniaze, ktoré som za Gorilu dostal, sú stále u mňa. Sú stále u mňa za všetky tie veci, ktoré sme urobili pre Sláva. A ja som originál, ktorý som mal, Slávovi odovzdal pred trištvrte rokom alebo pred rokom. Povedal som mu, že okej, je to tvoje, ja to nechcem.
  • Kočner: Som teraz mínus 15 miliónov korún, pretože mňa Gorila stála 15 miliónov, a teda dal mi za ňu milión eur, ktoré mi dnes vlastne zobral, lebo mi ich nevyplatil ešte. Za 5 miliónov som to kúpil a povedal som, že keď raz to speňažím, tak tým chlapcom dám ešte z toho, čo som zarobil. Ja som im to dal, ale tie peniaze som od Sláva nedostal. A vieš prečo? Lebo som k…t a mal som si ich zobrať už minulý rok. A váhal som, že nech ich nechá u seba, že však, keď bude nejaký biznis, tak ich do toho biznisu strčíme. Pred dvoma mesiacmi sme sa dohodli, že mi ich pošle niekam a stopol ich. On mi ešte nepovedal, že to je za to.
  • Kočner: No vyriešil to tak, že mi zobral milión eur a ja mám v ich banke urobené nejaké úložky a nejaké penťácke zmenky a chcem ti povedať jednu vec: Je možné, že prídem o celý majetok, vieš?
  • Kočner: Prečo si mi to nepovedal? Ešte raz: Prečo si mi to nepovedal?
  • Trnka: A čo som ti mal povedať? Bojím sa? Alebo čo?
  • Kočner: Nie, že ideš dávať Gorilu k notárovi do Maďarska. Ešte raz, materiál bol môj, ja som ho kúpil, za to čo sme pomohli Slavovi.
  • Kočner: Ešte raz, keď to nikdy nikde nevylezie, tvoj syn bude bývať v byte, ktorý som ti sľúbil, ale nebude ho mať prepísaný na seba.

Záver:

Čo znamenajú slová na Slovensku: ČESŤ & SVEDOMIE ??? ??? (Na Slovensku sa to už nenosí, uprednostňujú sa hulváti, podvodníci a vrahovia. Súdne procesy s takýmito ľuďmi sa do nekonečná naťahujú, zaobchádza sa s nimi lepšie ako s ich obeťami – prípadne so žalujúcimi stranami – a v mnohých prípadoch to končí tým, že prípady sú už premlčané).

Má ešte niekto výhrady k tomu, že sa verejne hovorí o tom, že  Slovensko je mafiánsky štát? Ja voči tomuto tvrdeniu už výhrady naozaj nemám – bohužiaľ.

Kočner nad generálnym prokurátorom Trnkom dominoval spôsobom ako keby tým generálnym prokurátorom bol on a nie Trnka. Takže Trnka by mal z generálnej prokuratúry okamžite odstúpiť.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Explainer Middle East Armed Groups

Izrael zvažoval odvetný útok na Irán, ale odložil ho. Už dvakrát. EÚ uvalí nové sankcie

18.04.2024 07:02, aktualizované: 07:37

Izrael sa zaviazal, že na iránsky útok odpovie. Jeho hlavný západný spojenec - USA - však s takýmto postupom nesúhlasí.

Tatranský národný park (TANAP)

Vysoké Tatry zavreli pre horolezcov. Tí nesúhlasia a chcú zmeniť návštevný poriadok

18.04.2024 07:00

Vo Vysokých Tatrách platí až do konca mája jarná uzávera pre horolezcov aj skialpinistov.

vojna na Ukrajiny, Černihiv

ONLINE: Rutte: Niektoré štáty sedia na hromadách Patriotov. Kúpme ich pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00, aktualizované: 07:20

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala

VIDEO: Fiala si myslí, že slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu Česko asi nevyužije

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7662931x
Priemerná čítanosť článkov: 5202x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy