Založ si blog

Tiež sme postavili múr medzi nás! Oddeľuje nás?

Včera večer sme sa mnohí tešili z toho, že sme mohli s radosťou obdarúvať svojich blízkych rôznymi darčekmi pred vianočným stromčekom v našich obývačkách.

Netajím sa tým, že aj mňa moje dcéry milo prekvapili, no od prvého okamžiku, (čo som si plánoval ako a čo všetko spraviť aby všetko dopadlo tak aby boli všetci spokojní) čo som sledoval ten zhon ako sa ľudia „naháňajú“ za darčekmi po obchodných centrách pre svojich blízkych – v myšlienkach som si pripomenul tých úbožiakov bezdomovcov a Rómov, ktorí sa skutočne nedobrovoľne ocitli na ulici a že aký to paradox – na jednej strane kostoly praskajúce vo švíkoch kresťanmi prekypujúcimi láskou voči blízkym vo svojich srdciach a tých, čo som spomenul, ktorí už ako keby ani neexistovali. Mnohí ľudia už totiž majú vo svojej úcte viac psov ako tých úbožiakov, škoda len, že si neuvedomujú ako sme k tomu veľmi blízko, že stačí iba „malý krôčik“ a takto dopadneme všetci – iba tí, čo išli aj cez mŕtvoly a bezcharakterne sa obohacovali na úkor nás všetkých, tak iba tí budú mať to šťastie, že biedu nepocítia, lenže ako dlho im to vydrží?! A nakoniec, ako to stále zdôrazňujem do hrobu si zo sebou aj tak nikto z nich nič nezoberie!

Čerstvý príklad: „Veľký“ človek Václav, hovorte si, čo chcete môj názor je, že v podstate mu po 89tom roku najviac išlo o to aby sa mu vrátili majetky, ktoré im komunisti znárodnili!

Václav veľmi dobre vedel, čo najviac zaberie, aby sa sfanatizované davy ešte viac priklonili jeho myšlienkam a stačilo iba tak málo – spomenúť králikárne!!!

V dnešnej dobe naše rozdelené štáty už síce žiadne králikárne nestávajú, ale nestávajú ani nič iné! (Jedná, jediná vec, ktorú perfektne ovládajú je tá, že vedia propagovať reklamy bánk: berte hypotéky, stavajte!)

Jaj, takmer som zabudol na to najpodstatnejšie: veď jedno predsa len stavajú, ale bez akejkoľvek logiky a úplne zadarmo stavajú nové byty neprispôsobivým Rómom, ktorí si tie komunistické králikárne rozkradli a zdevastovali tak, že už ani nič iné nezostávalo ako ich zbúrať. Týmto hospodárením sa iba viac vyprázdňujú štátne kasy a mestské časti sa stále viac zadlžujú ďalšími a ďalšími pôžičkami a úrokmi na pôžičkách!!!

Nech bude „veľkému Vaškovi“ zem ľahká a nech odpočíva v pokoji, ale myslím si, že lepší skutok by bol uskutočnil, ak by svoj majetok rozdal chudobným, miesto toho že ho nechal prepísať na svoju manželku. (Je to môj názor a nehovorí zo mňa ani závisť ani nič podobné.)

Ak by som vlastnil ja také majetky ako spomenutý Václav, tak, keď už nič iné, tak aspoň na Vianoce by som takéto sane naložil darčekmi a rozdával by som ich rómskym deťom, aby sa aj ony radostne tešili spolu s nami všetkými z narodenia Ježiša Krista, lebo tie deti zato nemôžu do akého stavu ich dotiahli hlúpe rozhodnutia politikov, ale hlavne ich vlastní rodičia.

TEN NÁŠ MÚR, tvorí stena medzi spálňou a detskou izbou, v posledných rokoch strašne chrápem a tým, že už sme v byte s manželkou len my dvaja, tak spávame oddelene, aby sa mohla v pokoji vyspať lebo v minulosti sme museli používať akési kvapky, ktorými sme trošku pokropili vankúš, ale aj tak to príliš nezaberalo. LENŽE PRÁVE TEN „MÚR“ nás o to VIAC ZBLIŽUJE. :-)))

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7672676x
Priemerná čítanosť článkov: 5209x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy