Založ si blog

Podhorský: žiadnych 90-tisíc eur nevrátim, čo ja som horší ako Mikloš?!

Je síce pravda, že Mečiar, Mikloš, Slota a možno aj Fico prišli k svojmu bohatstvu za trošku dlhší čas, ale oni tiež nikomu nič nevracajú, tak načo by sa s niečím takým unúval pán Podhorský.

Bývalý šéf Teplárne Košice Ján Podhorský (nominant SDKÚ) včera vyhlásil, že sa nebude riadiť výzvou poslancov parlamentu za SaS a odmenu vyše 90 000 € za svoje 40-dňové pôsobenie v podniku nevráti.
„Nevidím na to žiaden dôvod, aby som niečo vracal. Ja som mal kontrakt s Fondom národného majetku, aby som zastavil plytvanie v TEKO a zrušil neefektívne zmluvy za 15 miliónov eur ako napr. priame pripojenie a architektonické štúdie na rôzne nezmyselné projekty. Zároveň som nariadil, aby sa začalo s elektronickými aukciami. Svoju úlohu som splnil a za to mi patrila dohodnutá odmena,“ vyhlásil včera pre Korzár Podhorský.

Ján Podhorský musel zo svojho postu v TEKO odísť kvôli dohode medzi SDKÚ a SaS, podľa ktorej dzurindovcom pripadla bratislavská tepláreň výmenou za to, že na najvyšších postoch v košickej TEKO budú nominati SaS. Podhorský pripustil, že to tak bolo.

„Pozrite sa, s FNM sme boli dohodnutí aj na ďalších prácach, ale fond sa potom rozhodol nepokračovať so mnou v ďalšej spolupráci. Ja som za vykonanú prácu dostal odmenu. Teraz nerozumiem, prečo by som ju mal vrátiť, keď ja som splnil všetky úlohy, ktoré som dostal od FNM a vďaka mne ušetrilo TEKO minimálne tých 15 miliónov eur,“ dodal Ján Podhorský.

Jediného zástupcu SDKÚ v štatutárnych orgánoch TEKO a zároveň ich mestského poslanca v Košiciach Ľuboša Pajtáša vyjadrenie J. Podhorského naštvalo. Tvrdí, že budúci týždeň bude zasadať dozorná rada TEKO, kde je členom a na nej budú riešiť aj možnosť vrátenia odstupného.

„Môj názor je, že pán Podhorský by peniaze mal vrátiť. Ak má pocit, že nemá na to dôvod, je to od neho maximálne nekorektné. V SDKÚ nemáme žiadne páky na to, aby sme ho k tomu dotlačili, lebo nie je náš člen, len nominant. Ani neviem, ako sa zrazu v TEKO objavil. Ja som ho v živote nevidel, dokonca sa nám na dozornú radu neprišiel ani len predstaviť. Ešte aj o jeho plate a tom nehoráznom odstupnom som sa dozvedel až z vášho denníka, lebo nám nikto nedal ani len na vedomie, čo za zmluvy podpísali. Doteraz sa mi nechce veriť, že náš nominant bol schopný zobrať také peniaze a ešte si nechať vyplatiť 90-tisícové odstupné,“ tvrdí prekvapivo Pajtáš, ktorý sedí v dozornej rade a má kontrolovať predstavenstvo.

Krajský šéf Marek Vargovčák včera pre Korzár priznal, že nominácia Podhorského bola návrhom krajskej organizácie SDKÚ v Košiciach. „Neviem, kto konkrétne prišiel s tým návrhom. My sme ho schválili. Na budúci týždeň by mala o kauze rokovať krajská rada.“ O jej stanovisku budeme informovať.

Zdroj: http://korzar.sme.sk/

Veru pán Podhorsky, ak niekto chce mať svoju pravdu, tak výhovorku si stále nájde. Ja len nechápem tých voličov, ktorí Ťa dokopali do tej funkcie: prečo sa Ťa nespýtajú či to každý takto postupuje ako Ty? Veď všetci pred voľbami máte plné ústa pekných sľubov, že budete robiť všetko pre občanov aby medzi nimi bola čo najväčšia spokojnosť, ale akosi veľmi rýchlo dokážete zabudnúť na tie svoje sľuby a za svoju prácu vyžmikáte štátnu kasu tak, že nad tým až rozum zostáva stáť. Skutočne veľmi rýchlo dokážete všetci zabudnúť na to, že vaša práca pre občanov je poslaním a nie obohacovaním na úkor väčšiny poctivých ľudí. (Nechcem byť zlým prorokom, ale len provokujte a iba raz sa občania naštvú a budete všetci utekať kade ľahšie!!!)

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

Dmitrij Peskov

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7673496x
Priemerná čítanosť článkov: 5209x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy