Založ si blog

Nenechajte sa vyprovokovať idiotom, čo sa vám lepí na nárazník!

Takýmto idiotom totiž nejde o nič iné iba o to aby mohli robiť niekomu zle. Presne takáto situácia nastala včera popoludní na križovatke pri Národnej banke v Košiciach – vodič červeného golfu zrazil vodiča Škody Favorit a k tejto nehode došlo len preto, že zúrivý šofér golfu sa cestou z Furče smerom do centra po celý čas „lepil“ na vodiča favorita a niekoľkokrát ho vraj chcel obiehať, ale to sa mu nepodarilo. Potom, keď obaja zastavili na svetelnej signalizácii na Národnej triede, tak vodič favorita vystúpil z auta a šiel povedať vodičovi z volkswagenu, prečo sa na neho tlačí. Ten sa nazlostil, zaradil spiatočku, nacúval do za ním stojaceho fiatu a následne sa autom vyrútil na vodiča favorita, ktorého potom niesol niekoľko metrov na kapote a následne z miesta ušiel.

Zopár takýchto prípadov som sám zažil na cestách a viem, že nemá význam na takýchto vodičov voľajako reagovať. Sú to vygumovaní ľudia, ktorým nejde o nič iné iba o to aby sa mohli s niekým pohádať, prípadne mu ublížiť.

Aj v mojich prípadoch sa tiež nenormálne ponáhľali a pritom som išiel po cestách kde nebol predbiehajúci prúd a išiel som predpísanou rýchlosťou, no akonáhle som takýmto vodičom iba naznačil rukou, že čo vystrájajú, tak zrazu už mali čas aj na to, že auto spomalili a niektorí dokonca aj zastavili aby sa mohli so mnou hádať, prípadne aby mi mohli aj fyzický ublížiť.

Ako sa zvykne hovoriť – múdrejší ustúpi. A preto som ja takýmto idiotom takéto potešenie nedoprial. A preto tvrdím, že aj vodič Favorita nemal z auta vystúpiť!

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

Dolinková chce predstaviť projekt nemocnice v Bratislave po schválení vládou, KDH chce ministerku odvolávať

26.04.2024 16:34, aktualizované: 18:05

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671864x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy