Založ si blog

Slovenská protiruská úderka ide na plné obrátky

Áno Putin je monštrum, ktoré si nezaslúži nič iné, ako opovrhovanie – dal povel zaútočiť na krajinu, ktorej môže vďačiť zato, že spolu s Rusmi aj jej národ vyhral vojnu nad fašistami v roku 1945.

Avšak pozastavil som sa nad tým, ako niektoré denníky bleskovo vyrukovali so správou, že prezident Putin si užíva luxus obrovských rozmerov. Že vlastní luxusnú vilu v hodnote 900 miliónov eur a superjachtu v hodnote 87 miliónov. V správe sa tiež uvádza, že má ďalších 19 domov, 58 lietadiel a helikoptér, 700 áut a zbierku hodiniek v hodnote 450 000 eur.

Putinova vila: takzvaný „Putinov palác“, má mramorový bazén zdobený sochami gréckych bohov, vínnu pivnicu, divadlo a klubový priestor na tanec pri tyči, a interiér jeho luxusného lietadla, je celý posiaty zlatom. Dokonca aj veko toalety. Zdroj utajeny-zivot-vladimira-putina-toaletu-ma-posiatu-zlatom

Možno si niektorí čitatelia položia otázku: Prečo som taký titulok napísal? Takže ja hovorím, že protiruská úderka sa prejavila v tom zmysle, že také články o Putinovi už tu boli oveľa skôr, než jeho vojská začali obsadzovať hranice Ukrajiny. Takže očividne vidieť, že tento článok smeruje k tomu, aby Slováci Putina ešte viac znenávideli.

Mňa však pobavil titulok tohto zdroja „toaletu má posiatu zlatom“ – v prvom momente, keď som to čítal (nemal som na očiach moje dioptrické okuliare) preto som si myslel, že je tam napísané slovo posratú – no a tomu slovu by som skôr uveril, ale pokiaľ tú toaletu má naozaj zlatu, tak poviem k tomu už len toľko: z Putina vychádza rovnaké hovno, ako z každého iného človeka, takže ak by mal Putin pocit, že toho zlata má málo, tak to jeho hovno sa v tej zlatej toalete na zlato aj tak nepremení a aj jeho telesná schránka zostane rovnaká, ako v prípade každého človeka, ktorý chodí, či už na latrínu alebo porcelánovú misu s obyčajným plastovým vekom. 🤣

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Búrka / Blesk / Hrom /

Blížia sa búrky, budú na väčšine miest Slovenska. Môžu priniesť krúpy, silný vietor a prudké lejaky

26.06.2024 10:40

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

Rutte, Stoltenberg

NATO má nového šéfa. Mark Rutte povedie alianciu, rozhodli členské krajiny

26.06.2024 10:32

Novým generálnym tajomníkom Severoatlantickej aliancie bude doterajší holandský premiér Mark Rutte.

Bernadett, Fanni, levandule, Hubovo

Netradičný samozber. V levanduľovom mori môžete relaxovať, piknikovať aj si odniesť voňavý úlovok

26.06.2024 10:30

Nádhernú vôňu z levanduľovej farmy v dedinke Hubovo cítiť v celom jej okolí. Už len to a samotný pohľad na sýtu fialovú farbu týchto byliniek pôsobia relaxačne.

Peter Pellegrini prvá zahraničná návšteva, Petr Pavel

Pavel prijal na Pražskom hrade Pellegriniho. Uctil si obete masovej streľby na fakulte

26.06.2024 10:21

V zahranično-politickej oblasti budú témami rokovania nadchádzajúci summit NATO vo Washingtone, spolupráca pri zaisťovaní obrany, ruská agresia proti Ukrajine.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7709786x
Priemerná čítanosť článkov: 5234x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy