Založ si blog

Ešte zopár takých bláznov ako sú Putin a Kadyrov. . .

…a môže sa začať s vyhladzovaním resp. vymazávaním ukrajinských miest z povrchu zeme. „Kadyrov podľa ruských médií označil doterajšiu ruskú odpoveď na ukrajinské ostreľovanie Chersonskej oblasti za slabú a navrhol vymazať ukrajinské mestá z povrchu zeme.“ Zdroj spravy.pravda.sk

Po ostreľovaní Kyjeva a ďalších ukrajinských miest v reakcii na výbuch, ktorý poškodil Kerčský most vedúci z Ruska na okupovaný ukrajinský polostrov Krym, sa Kadyrov vyjadril, že teraz je už „na celých sto percent spokojný“. (Predtým kritizoval ministerstvo obrany za nedostatočne rozhodné konanie).

Nestačím sa čudovať nad tým, že ľudstvo celej planéty sa iba nemo prizerá tomu, ako sa zopár bláznov (majúcich prístup k zariadeniam, ktorými môžu vyhladiť min. 2/3 ľudstva) vyhráža USA a NATO, že ak ich budú aj naďalej provokovať a dodávať Ukrajine stále viac modernejšej vojenskej výzbroje, tak sú pripravení použiť aj jadrové zbrane, ak ich k tomu donútia.

Včera pápež František vyzval ľudstvo, aby skoncovalo s hrozbou jadrovej vojny, keďže sa stupňujú obavy, že vo vojne Ruska proti Ukrajine môžu byť použité atómové zbrane.

Svoje vystúpenie pápež František zakončil týmito slovami: „Ľudstvo musí skoncovať s vojnami, inak príde vojna, ktorá skoncuje s ľudstvom.“ Zdroj: papez-frantisek-vyzval-ludstvo-aby-skoncovalo-s-hrozbou-jadrovej-vojny

Táto výzva pápeža je chvályhodným gestom, lenže mne to pripadá tak, ako keby pápež touto svojou výzvou urobil pre seba poistku, že v prípade, ak by k 3. Svetovej vojne došlo, tak on pre ľudstvo spravil všetko, čo bolo v jeho silách. Lenže podľa mňa by sa tá jeho výzva mala okamžite šíriť vo všetkých farských inštitúciách na celom svete, aby sa veriaca, ale aj neveriaca spoločnosť zjednotili a vyšli do ulíc demonštrovať svoju nespokojnosť so situáciou na Ukrajine. A ich heslom by bola nasledujúca výzva: Žiadame okamžité zastavenie bojov na Ukrajine!!! Chceme žiť v mieri a nepripustíme už žiadne vojny na našej planéte!

Terajšie správanie ľudstva mi pripomína udalosť z mojej mladosti, keď som mal narukovať na vojnu. Dva roky buzeracie som v žiadnom prípade nemienil podstúpiť, preto som s našim JRD podpísal zmluvu, že na vojnu pôjdem iba na 5 mesiacov a zvyšok si odrobím na JRD. Od mojich 13 rokov som bol obojstrannou sirotou a každá zarobená koruna na JRD bola prínosom nielen pre mňa, ale aj pre mojich 3 bratov.

Na VÚ v Leviciach, keď zistili, že vlastním vodičské oprávnenie na riadenie poľnohospodárskych strojov a zariadení, tak ma šupli do traktora s prívesom vo vojenskom zariadení v ktorom sa chovali ošípané a ich mäso bolo dobrým prírastkom do jedálne v kasárňach na, ktoré sa vojaci najviac tešili – hlavne v nedeľu, keď boli vyprážané bravčové rezne so zemiakovým šalátom.

Dvakrát týždenne som s mojim pomocníkom a kapitánom vo výslužbe vozieval dve dospelé ošípané na bitúnok, tam som bol svedkom toho, čo som nikdy predtým nevidel, štyri až päť ošípaných nahnali do ohradeného priestoru so zábradlím, aby nemohli nikam utiecť a tam už na nich čakal ich kat s obrovskými kliešťami do ktorých bol vedený elektrický prúd (neviem koľko voltov stačilo k tomu, aby ich omráčil), ale po priložení kliešti na hlavu ošípanej to stačilo nato, že ošípanou to šklblo a okamžite sa skydla na zem, tam ďalší pracovník bitúnku zasekol dva oceľové háky do zadných končatín porazenej ošípanej, háky boli prepojené reťazou a tie zase lanom na lanovke, ktorá ich viezla do priestoru kde ich následne štvrtili…, možno si poviete, čo som týmto príkladom chcel povedať? Pointa spočíva v tom, že tie ošípané proti ich vraždeniu nemohli spraviť nič, iba sa na to surové vraždenie resp. zabíjanie mohli alebo lepšie povedané museli nemo prizerať, ale ľudstvo je teraz v podobnej situácii, no na rozdiel od ošípaných, (ktoré nevedia rozprávať a ani sa nevedia brániť) má možnosť postaviť sa proti tomu a vyjadriť svoj nesúhlas.

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

ATACMS, Ukrajina

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Marina Francisti, Ana Meši

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7668555x
Priemerná čítanosť článkov: 5206x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy