Založ si blog

Páni Heger & Matovič, je Slovensko skutočne slobodná a demokratická krajina?

Pred dva a pol rokmi som veril, že vaše hnutie privedie na Slovensko takú demokraciu, že občan si bude môcť verejne vyjadriť svoj názor na čokoľvek, čo sa týka spoločnosti a jej života v spolunažívaní rôznych rás a komunít, a preto som aj vám dvom dal svoj hlas v doposiaľ posledných parlamentných voľbách, avšak už viackrát som sa presvedčil, že skutky hovoria o niečom úplne inom. Teraz sa nejdem vracať do začiatkov vášho vládnutia, uvediem čerstvý prípad z dneška, ale aj spred 2 dní. Takmer 16 rokov blogujem na blogovisku Pravda, ale chráň Boh, aby som napísal pravdu o našom najväčšom etniku, čiže o Rómoch lebo predstavitelia rómskych politických strán sa adminovi okamžite sťažujú, aby moje blogi o ich etniku okamžite vymazal lebo ja ich vraj mojimi blogmi diskriminujem. A rovnako je to aj v prípade komunity LGBTI. Pred 2 dňami som napísal blog s týmto názvom „Uprac si najskôr u seba doma! Takto naložil Hegerovi Rado Baťo“ – hneď v úvode musím vysvetliť prečo o tom píšem, totiž v blogu som homosexuálov nazval slovom buzeranti. Viem, že dotyční ľudia sú na takéto oslovenie veľmi citliví a nemajú to radi, ak ich ľudia takto bežne označujú (pritom aj vo wikipédii je uvedené, že niekto ich volá geyovia, homosexuáli, ale aj buzeranti) a preto som ich týmto slovom aj ja označil, no zároveň som v závere blogu napísal, že som si istý, že príslušníci tejto komunity sa budú sťažovať a že aj tento môj blog admin vymaže. Môj predpoklad sa do bodky naplnil. Preto som dnes napísal blog k rovnakej téme so zmeneným názvom, ale s miernymi úpravami – tu je jeho názov Heger, uprac si najskôr u seba doma! kormidlo.blog.pravda.sk

Podotýkam, že v tomto blogu som už nepoužil žiadny vulgarizmus, ani nič podobného, no po nejakej dobe, hádam 2-3 hodinách som zistil, že aj tento môj blog už na titulke nefiguruje, no admin ho na rozdiel blogu spred 2 dní aspoň ponechal na „vedľajšej koľaji“. Takže som presvedčený o tom, že admin tento môj blog sám od seba z titulky nestiahol, skôr to bolo preto, že sa mu nejakí členovia tejto komunity sťažovali, že si neprajú, aby sa o nich verejne písali takéto články. Takže pán Heger a pán Matovič, tomu vy hovoríte demokracia?!

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7648659x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy