Založ si blog

Bolo rozumné dať zbraň každému Ukrajincovi?

Je mi naozaj ľúto každej straty ľudského života a je to tragédia, že tisícky ľudí museli zomrieť, kvôli hlúposti ich najvyšších politických činiteľov, avšak zamyslel som sa nad tým, či bolo rozumné dať každému Ukrajincovi do rúk zbraň?

Karikatúra Danglár 1.3.2020 Nezmyselná vojna!!!

Už v čase, keď sa v médiách prvýkrát objavila správa, že na Ukrajine dajú do rúk každému Ukrajincovi zbraň, tak okamžite ma napadla myšlienka, že takto sa mnohí Ukrajinci vyvraždia sami medzi sebou.

Na FB takmer denne vidím naživo natočené videa z Ukrajiny, ako tam Ukrajinci v niektorých mestách prepadávali svojich vlastných ľudí so samopalmi v rukách a niektorých zastrelili priamo na mieste. Dokonca aj takých ľudí, ktorí za slobodou utekali vo svojich vlastných autách a priamo na ulici do nich začali strieľať, a keď prišli k tým rozstrieľaným autám, tak všetkých pasažierov bez milosti postrieľali, ešte aj ich psov, ktorých viezli so sebou a potom im zhabali celý ich majetok. 🙁

Z pochopiteľných dôvodov nemôžem do blogu vložiť aspoň niektoré tie videa, jednak preto lebo ľudia so slabším srdcom by to nemuseli v zdraví predýchať, a druhý dôvod je ten, že môj blog by sa tu dlho neohrial.

Karikatúra Kamenský

Nepochybujem o tom, že ak by som tu napísal blog napr. v duchu tej karikatúry, že Putin je zrúda vychovaná Hitlerom a Stalinom, tak si dovolim tvrdiť, že môj blog by mal minimálne 7 000 klikov.

Avšak zaujal ma aj dnešný článok v denníku Pravda, že vojna z Ukrajiny už vyhnala milión ľudí.

Od začiatku invázie za sedem dní „prišla Ukrajina o jeden milión ľudí, čo sú približne dve percentá jej populácie. Počas vojny v Sýrii trval odchod milióna ľudí tri mesiace. Ak by to pokračovalo podobným tempom, môže z toho byť najväčšia utečenecká kríza tohto storočia.“

To, že túto hrôzu má na svedomí Putin, to snáď nemusím zdôrazňovať. Veľmi výstižne to zachytil aj karikaturista na nasledujúcom obrázku, že celý svet vytláča Putina z tejto planéty

Karikatúra Danglár

Úrad OSN „predpokladá, že Ukrajinu celkovo opustia až štyri milióny ľudí, zároveň však tiež pripúšťa, že celkový počet ukrajinských utečencov môže byť nakoniec vyšší. Viac v tomto zdroji spravy.pravda.sk

V debate pod článkom som napísal tento príspevok: Je to tragédia a ľúto mi je každá strata človeka, ktorý musel zomrieť, kvôli hlúposti ich najvyšších politických činiteľov, ale zamyslel som sa nad tým, či bolo rozumné dať každému Ukrajincovi do rúk zbraň?

Už vtedy, keď sa tá správa prvýkrát objavila, že dajú do rúk zbraň každému Ukrajincovi, tak okamžite ma napadla myšlienka, že mnohí Ukrajinci sa sami medzi sebou vyvraždia, keď každému jednému dajú zbraň. Teraz na FB takmer denne vidím naživo natočené videa z Ukrajiny, ako tam v niektorých mestách Ukrajinci so samopalmi prepadávajú svojich vlastných ľudí, niektorých zastrelili priamo na mieste, dokonca ešte aj ich psov a vyrabovali im celý ich majetok. 🙁

Jeden z čitateľov na môj príspevok zareagoval takto: „Ako vidis nestalo sa tak. 😀 Ukrajinci sa akurat zomkli, no a brania sa velkej ruskej armade. To ozaj Putin cakal, ze to skonci ako ked nemci rozdelili Ceskolovensko, alebo ked rusi prisli v 68mom a u nas na nich isli ludia len s nakupnymi taskami? 😀 To mal Putin predstavu, ze toto sa stane aj teraz na Ukrajine?

Na jeho príspevok som zareagoval nasledovne: Čakal som aj takúto reakciu. Áno Ukrajinci sa zomkli a bránia sa veľkej presile ruskej armády, ale vieš si predstaviť situáciu, že Ty by si takto utekal so svojou rodinou autom a naši ľudia by Ťa takto prepadli? Aj v takom prípade by bolo všetko OK?

Iný čitateľ sa ma spýtal: „A ty by si nešiel brániť svoju vlasť pred agresorom?

Moja odpoveď bola: ja by som išiel zastreliť Putina.

Na moju odpoveď zareagoval ešte ďalší čitateľ takto: „Dobrý nápad, choď.

Odpovedal som mu takto: Ak ma tam zavezieš, veľmi rád pôjdem.

Potom sa k diskutérom pripojil ešte jeden čitateľ s týmto príspevkom: „Skoda, ze tie videa vidis len ty. Ja vidim videa domacich, ktori vlastnymi telami brania rusom vstup do miest, onkologicke deti v podzemnych ukrytoch, znicene civilne budovy, krvilacnych cecencov, ktori prisli masakrovat Slovanov. Tych videi su uz tisice denne.

Moja odpoveď bola: Položil si si aj otázku prečo na FB nie je aj takých videí viac? Vieš prečo? Lebo politická propaganda to neumožňuje. 🙁 -Na tento môj príspevok zareagoval ďalší čitateľ nasledovne: „Samozrejme len mala časť bude bojovať až taký debili nie sú. Ukrajinci majú teraz jedinecnu šancu utiecť na svoj vysnený Západ. Zhnitá demokracia špinavý a zničujúci liberalizmus a morálne dno, nech si to užijú.

Ja som mu napísal toto: „ Trafili ste do čierneho“ ++++++++++

Podľa posledného sčítania obyvateľstva na Ukrajine počet obyvateľov klesol o tri milióny. „Počet obyvateľstva Ukrajiny podľa upresnených údajov prvého celoštátneho sčítania populácie počas štátnej samostatnosti dosiahol 48,457 milióna osôb.“ Zdroj pocet-obyvatelov-ukrajiny

Čo dodať na záver? Ja stále hovorím, že ak by na svete nebolo žiadneho vojaka, tak by neboli ani vojny.

Ešte stále ma chce niekto presvedčiť, že tomu exodu sa nedalo predísť normálnou cestou?

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Zuzana Dolinková / Robert Fico /

Dvestomiliónová injekcia pre nemocnice má vyriešiť ich nekončiace dlhy. Dolinková však nastavila pravidlá

03.05.2024 10:00

Ústavné zdravotnícke zariadenia sú zadlžené natoľko, že čelia žalobe Európskej komisie pred Európskym súdnym dvorom za neskoré platby.

Niger / Rusko /

Ruské jednotky vstúpili na leteckú základňu v Nigeri, ktorá hostí americké sily

03.05.2024 09:07

Krok ruskej armády stavia americké a ruské jednotky do tesnej blízkosti v čase, keď sa vojenská a diplomatická rivalita oboch krajín čoraz viac vyostruje v súvislosti s konfliktom na Ukrajine.

Jekaterina Sobjanukova

Najbohatšia poslankyňa označila nezamestnaných Rusov za červy a rada by ich videla v pracovných táboroch

03.05.2024 08:00

Jelena Sobkaňuková tvrdí, že veľa ľudí nechce robiť. Bola preto zvedavá, čo si myslia ostatní poslanci o táboroch smutne známych zo Stalinovho obdobia.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7678245x
Priemerná čítanosť článkov: 5213x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy