Založ si blog

Verejná výzva pre vlastníkov vlekov v lyžiarskom stredisku Jahodná

Chápem, že majitelia vlekov v lyžiarskom stredisku prišli o nie malé zisky kvôli nedostatku snehu, ale hlavne kvôli vládnym pandemickým reštrikciám, avšak nemali by zabúdať na bezpečnosť svojich zákazníkov, mám na mysli prístupové cesty a chodníky k lyžiarskym vlekom.

Ak sa nemýlim, tak jestvuje aj vyhláška, ktorá vlastníkom ciest a chodníkov ukladá zabezpečiť prístupové cesty, aby pri ich zľadovatenom povrchu nedošlo k úrazu ľudí, ktorí ich využívajú k presunu k vašim zariadeniam a prevádzkam.

Včera popoludní, konkrétne o 13:05 hod. som po vystúpení z auta prešiel peši iba pár metrov po vašom zľadovatenom chodníku a mal som tú smolu, že som sa na ňom pošmykol a zlomil som si zápästie ľavej hornej končatiny. Chodník nebol posypaný soľou alebo štrkom, aby sa predišlo pádom vašich zákazníkov!

Mám troch očitých svedkov, ktorí videli, ako som sa pošmykol a spadol na vašom neposypanom resp. neošetrenom chodníku proti pošmyknutiu, takže mohol by som vás žalovať a žiadať vysoké odškodné za môj pomerne vážny úraz. Prikladám sem aj fotografie z tohto konkrétneho miesta.

Toto je chodník na ktorom som si zlomil ruku.- Tie čierne fľaky, to nie je posypový materiál, akoby sa na prvý pohľad zdalo, je to špinavý ľad.

Títo rekreanti, mali viac šťastia ako ja…

Úplne zbytočný úraz.

Takže už som dolyžoval! A teraz najmenej dva týždne môžem lyžovať akurát tak s lyžicou na tanieri napr. na stuhnutej huspenine. 🙁

Avšak nie som pomstychtivý človek, a preto vás takto verejne vyzývam, aby ste svojim zamestnancom vysvetlili, že si musia nájsť čas aj na údržbu vašich chodníkov, aby pri ich zľadovatení nedošlo k ďalším úplne zbytočným úrazom.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7649469x
Priemerná čítanosť článkov: 5193x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy