Založ si blog

Takže za to, že ľudia budú zbytočne zomierať, za to môže Fico a Pellegrini.

Toto tvrdí expremiér a aktuálne minister financií Igor Matovič „celá opozícia si postavila úspech svojej politiky na tom, že svojich voličov posielajú na smrť“. Naráža na to, že voliči opozičných strán Smer a Hlas sú starší. „Keď Fico a Pellegrini spochybňujú očkovanie, tak svojich vlastných voličov posielajú na smrť, aby mali pár percent navyše, lebo majú obrovský strach, že sa dostanú do basy,“ tak to vidí Matovič. Zdroj spravy.pravda.sk

Pred rokom som tvrdil, že Covid vytlačil chrípku! (Nepodarilo sa mi to nájsť), ale pamätám si, že to znelo asi takto: Keď začal cirkus s covidom, už vtedy som písal, že odkedy je Covid, tak už neexistuje chrípka, kým tu nebol Covid, tak som ju mal každoročne, či už v slabšom alebo silnejšom prevedení, no teraz už druhý rok o chrípke niet ani náznaku ako keby sa vyparila.

No a dnes som sa dozvedel novinu, že nám hrozí mix koróny a chrípky lebo odborníci ich nevedia rozoznať. Vraj je to preto lebo protichrípková imunita sa vytratila a ambulancie počas jesene a zimy môže opäť zapĺňať aj chrípka. „Po tretej vlne koróny príde chrípka. So zhoršujúcim sa počasím virológovia čoraz hlasnejšie varujú pred ďalšou možnou epidémiou.“

Virolog Fedor Čiampor sa vyjadril, že „Väčšina populácie sa s vírusom chrípky nestretla a jej odolnosť klesla. Ľudia si neposilnili svoju prirodzenú imunitu.“ Podľa neho je najlepšou ochranou pred chrípkou práve očkovanie. „Očkovanie proti COVID-19 však nechráni pred chrípkou a opačne,“ dodáva Čiampor. Zdroj spravy.pravda.sk

Ja hovorím, že chrípku vyležím, ale pri covide boli prípady, že pacientom už nepomohla ani podpora umelej pľúcnej ventilácie (ÚPV). Ten Covid19 ako keby chrípku vymazal, už jej proste niet. V minulosti, aj keď sa chrípka v niektorých rokoch neprejavila nejako silnejšie, tak ja som ju stále mal, ale odkedy tu vyčíňa Covid19, tak chrípka sa mi aspoň doteraz vyhla. Nesťažujem sa, ale uvádzam to ako holý fakt. (A ešte som sa nenechal ani zaočkovať).

Takže podľa toho, ak teraz odborníci nevedia rozoznať chrípku od koróny, tak to vyzerá, že pacientov budú mixovať v tom istom oddelení – tým pádom pribudne do štatistiky aj vyšší počet mŕtvych na covid19. (Koho potom bude zaujímať, kto na čo zomrel?). Podstatou bude, že stúpol počet nakazených, a jednoznačným východiskom bude nevyhnutné očkovanie proti covidu. (Vychádza mi to tak, že všetkých pacientov hodia do rovnakej miestnosti a všetkých budú viesť v evidencii ako pacientov s covidom!!!)

V súvislosti s liečbou voči koróne ma zaujal tento článok hlavnespravy.sk „Ruský liek na liečbu koronavírusu Areplivir bol schválený ministerstvom zdravotníctva. Vírus zničí za 5 – 6 dní“

„Obchodný názov lieku je Areplivir. Medzinárodné nepatentované, skupinové alebo chemické označenie je Favipiravir. Ide o filmom obalené tablety. Dátum štátnej registrácie je 23. jún 2020,“ uvádza sa na webových stránkach.

Liek je možné používať len v nemocničnom prostredí. Na konci mája akademik Dmitrij Puškar, ktorý zodpovedá za implementáciu protokolu o výskume lieku v Rusku, oznámil, že schému liečby Areplivirom už rozpracovali.

„Predklinický výskum lieku na zvieratách ukázal, že liek pôsobí priamo na vírus a za päť až šesť dní ho zničí, spresnil Puškar.“ (V Rusku je vraj tento liek už bežne dostupný aj v lekárňach.)

Neviem, nezisťoval som, či tento liek podávajú pacientom s covidom aj v slovenských nemocniciach? Ak nie, tak v tom prípade mi to vychádza tak, že slovenským vládnym politikom ide iba o to, aby sa Slováci, ktorí sa ešte nedali proti covidu zaočkovať, aby to spravili, čo najskôr.

PS

Milí Slováci, existuje jediný prípad v ktorom by si Matovič priznal chybu? Na taký si nespomínam, ale jednu vec určite viem, že ak niečo nedopadne podľa jeho predstav, tak na vine je vždy niekto iný a nie on, čiže ak nie minister zdravotníctva, prípadne Sulík alebo Kollár, tak sú to Fico a Pellegrini. 🙂

 

 

 

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7671422x
Priemerná čítanosť článkov: 5208x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy