Založ si blog

Aj ja som ochotný propagovať očkovanie za 28 tisíc eur

Lekár Sabaka dostal od Kollára vyznamenanie a 28-tisíc eur ako obrovský zástanca očkovania – keď som si prečítal celý článok s uvedeným titulkom, tak do debaty pod nim som napísal tento príspevok: Toľko peňazí dohromady nedostanem od štátu prostredníctvom dôchodku ani za 4 roky, takže okamžite nastupujem na propagáciu očkovania proti covidu a to nielen tu na FB, ale budem o tejto téme písať blogy a takisto články do niektorých slovenských denníkov – dúfam, že pán Kollár si všimne aj tú moju propagáciu očkovania a aj mne pošle na účet aspoň 3 000 eur. (Som skromný, nemusí mi poslať až 28 tisíc eur, aj keď priznávam, že by ma to nesmierne potešilo lebo mám dostatočne rozvetvenú famíliu a aj tej treba pomôcť aspoň nejakou finančnou injekciou).

Chcem poprosiť čitateľov, aby to, čo tu vkladám nepovažovali za plagiátorstvo: „„Minulý štvrtok dostali viaceré osobnosti od predsedu parlamentu Borisa Kollára cenu Jozefa Miloslava Hurbana. Cenu okrem spisovateľov, speváčky či politika dostal aj mediálne známy lekár Peter Sabaka, ktorý je obrovským zástancom očkovania.

Sabaku je neustále vidieť v médiách, kde hovorí o tom, ako by sme sa mali všetci zaočkovať. Lekár Sabaka si dokonca myslí, že zvýhodnenie zaočkovaných nie je o diskriminácii, ale o zdravom rozume. Podľa neho je už na mieste hovoriť aj o povinnom očkovaní, no otázkou je, ako sme schopní to presadiť. „Vo mne to tak dozrieva, že ako pozerám, čomu čelíme, tak začínam byť za.“ odpovedal v rozhovore na otázku, či je aspoň za povinné očkovanie vybraných skupín,  aktuality.sk

Peter Sabaka si teraz odniesol cenu, ktorú mu odovzdal Boris Kollár ku ktorej je aj finančná odmena 28.000€. V týchto ťažkých časoch mu Slováci môžu naozaj závidieť. S udelením štátnej ceny Jozefa Miloslava Hurbana je spojená finančná odmena vo výške 25-násobku priemernej mesačnej nominálnej mzdy zamestnanca v hospodárstve Slovenskej republiky zverejnenej Štatistickým úradom Slovenskej republiky za predchádzajúci rok zaokrúhlený nahor na celé euro.

Sabaka ešte v máji 2021 hovoril, že dlhodobé nežiaduce účinky vakcíny sú vraj žiadne. Zároveň však nevieme, aké budú, lebo nevieme pretočiť čas

V diskusnej relácii televízie Markíza Na Telo sa stretli lekári, ktorí odpovedali aj na otázky od divákov. Väčšinou hovorili o očkovaní a s ním spojené otázky.

Divák sa opýtal lekárov, aké sú dlhodobé nežiaduce účinky vakcín proti koronavírusu. Lekár Peter Sabaka odpovedal razantne, že dlhodobé nežiaduce účinky sú žiadne. Moderátor mu ale pripomenul, že ľudia sa neustále pýtajú, ako môžu vedieť čo urobia vakcíny po rokoch, keď ich ešte celé roky skúšať nemohli.

Lekárka Baťová odpovedala, že tí, ktorí boli v klinickej štúdii budú pozorovaní ešte dva roky. Dodala však, že nevieme pretočiť čas a preto nevieme, aké budú výsledky o dva roky. Sabaka dodal, že pri žiadnych vakcínach ešte neboli pozorované dlhodobé nežiaduce účinky a tieto vakcíny nie sú odlišné natoľko, aby sme ich práve pri týchto mali mať. „Jednoducho neexistuje žiadny mechanizmus, ktorý by mal viesť k nejakým dlhodobým nežiaducim účinkom.“ povedal.““ – Totiž nemám s tým problém, aby som tento článok okomentoval vlastnými slovami a doložil by som tento zdroj obrovsky-zastanca-ockovania-lekar-sabaka-dostal-od-kollara-vyznamenanie-a-28-tisic-eur

Avšak myslím si, že je to oveľa dôveryhodnejšie, ak si čitatelia prečítajú článok v plnom znení bez toho, aby si ho museli otvoriť kliknutím na link.

PS

Ešte raz prosím čitateľov, aby tento môj blog nevnímali tak, že zo mňa srší závisť pánovi Sabakovi, tento blog som napísal iba ako môj názor na celý ten cirkus, ktorí robia slovenskí politici okolo očkovania súvisiaceho s pandémiou koronavírusu Covidu 19.

Ficove referendum skončilo fiaskom

22.01.2023

Už takmer pred 2 rokmi som sa vyjadril, že vládnutie OĽaNO skončí predčasnými voľbami! Prekvapilo ma, že opozícia nespravila viac opatrení k tomu, aby predčasné voľby boli oveľa skôr. Veď len hlúposti koľké narobili Matovič so Sulíkom – už tie bohato stačili k povaleniu vlády. Dobrým príkladom je fakt, že kvôli ich unáhleným opatreniam proti Covidu prišlo [...]

S podvodníkmi sa na Slovensku roztrhlo vrece!

15.11.2022

V dnešnom denníku Pravda ma zaujal tento článok „Podvodníci sú prefíkaní. Takto vás budú presviedčať, že máte problém s bankovým účtom“ – autor článku vyzýva obzvlášť dôchodcov aby nenaleteli podvodníkom. „Podvodníci pracujú s emóciami, a tak sa snažia vo vás vyvolať pocit naliehavosti. Nechýba im vynaliezavosť a sú dobre zorganizovaní. Môže sa [...]

Študenti zabíjali sekerou!

13.11.2022

Aj v Česku prežili podobnú hrôzu útoku so sekerou, aká sa odohrala v Strednej odbornej škole v Novákoch. „Študent Strednej priemyselnej školy chemickej v Pardubiciach tam najprv nastražil výbušný systém a potom utiekol do iného mesta, kde sekerou zabil náhodného okoloidúceho. Keď ho dolapila polícia, otrávil sa.“ Zdroj hroza-v-cesku-student-zabijal-sekerou V článku [...]

Aktuálna informácia, horúca novinka, práve sa stalo, PRAVDA, mimoriadna správa, mimoriadne1, mim1

Pri Šali došlo k tragickej nehode, čelnú zrážku áut neprežili traja ľudia

23.04.2024 15:29

Na mieste zasahujú dve pozemné ambulancie záchrannej zdravotnej služby aj posádka záchranárskeho vrtuľníka.

Ana Estradová

V konzervatívnom Peru vykonali vôbec prvú eutanáziu. Ana Estradová trpela nevyliečiteľnou chorobou

23.04.2024 15:09

Ana Estradová bola niekoľko rokov pripútaná na lôžko. Súdny spor, v ktorom jej bolo priznané právo podstúpiť eutanáziu, viedla a vyhrala za pomoci ombudsmana pre ľudské práva.

Rudolf Schuster

Rudolf Schuster získal Čestné občianstvo Košického samosprávneho kraja

23.04.2024 15:06

Ide o vôbec prvé udelenie takéhoto ocenenia v histórii kraja.

Britain Clinton

Brusel chce uľahčiť život v Británii aj mladým Slovákom. Použije na nich Londýn dvojaký meter?

23.04.2024 14:00

Európska komisia by rada zmäkčila nepríjemné dopady brexitu na občanov členských štátov EÚ vo veku do 30 rokov. Aký postoj zaujali politici v Londýne?

kormidlo

Mojim životným krédom je spravodlivosť a tou sa snažím riadiť. Ale v poslednej dobe svojou otvorenosťou už začínam liezť na nervy poniektorým ľuďom, takže asi sa im nepáči moja fotografia - asi budem musieť navštíviť plastického chirurga, aby som sa im zapáčil. :-D

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 7668715x
Priemerná čítanosť článkov: 5206x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy